Gå til innhold

Adventskalender til katt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som bare kommer inn for å gjøre narr, forklare oss «dumme» (tydeligvis) om at katten ikke forstår noe etc. Hva er problemet deres? Hva så om vi liker å ha en julekalender til dyret vårt, hva så om vi har julegave til dyret vårt? 

Mye hyggeligere enn å oppføre seg slik som dere gjør... gå å bruk tiden deres på noe mer produktivt. 

Anonymkode: a6795...a17

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg har sett at folk arrangerer Rampenisse hver dag for reborn dukker. Så adventskalender til katt synes jeg høres bare gøy ut! Heldig pus

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper alltid Trixie sin julekalender til mine katter! De likte ikke noe annet merke (har testet forskjellige), men denne faller i smak hver gang. 

De får selvsagt julegaver også, både av oss (meg og mannen) og av foreldrene mine. :)

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Clefable skrev:

Jeg kjøper alltid Trixie sin julekalender til mine katter! De likte ikke noe annet merke (har testet forskjellige), men denne faller i smak hver gang. 

De får selvsagt julegaver også, både av oss (meg og mannen) og av foreldrene mine. :)

Er det kun godbiter i den eller har den små leker også?

Anonymkode: 405f6...e83

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun godbiter i den eller har den små leker også?

Bare godbiter. Vi hadde den i fjor, katten spiste de fleste godbitene :) 

• Liker 1
Gjest Bamse20
Skrevet

Fisk, dreamies, og stenger f.eks?

en dag så får den fisk, en dag så får den et par ekstra godiser, neste dag kanskje han får noe annet godt? Trenger ikke bare og være godteri, fisk elsker dem.

Skrevet

Hvorfor skal en katt ha adventskalender? den forstår da ingenting. Hva er forskjellen på å gi en godbit hver dag ellers?😂

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Hvorfor skal en katt ha adventskalender? den forstår da ingenting. Hva er forskjellen på å gi en godbit hver dag ellers?😂

🙄 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙄

? Lurer oppriktig på det

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

? Lurer oppriktig på det

Ja det gjør du vel 

Skrevet
1 time siden, AnonymBrukern skrev:

Hvorfor feirer du egen bursdag? Var da moren din som gjorde all innsats, du gjorde ingenting.

Fordi du vil, såklart.

• Liker 1
Skrevet
På 11.10.2020 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig, har hatt til mine, de ville ikke en gang smake på, snuste på biten og det var det. Hadde mye mer suksess med å kjøpe inn noe Dreamies å gi en bit hver dag 😅

Mener det var «Good Girl Cat Advent Calender» jeg hadde. Så ville ikke anbefalt den.

Trixie er et godt merke i forhold til leker, har ikke testet ut calenderen etter fiaskoen med den andre 😅

Anonymkode: 1b019...dda

Enig, jeg kjøpte en kalender til mine på Musti i fjor og kattene min likte ikke det som var inni den så anbefaler også 1 bit Dreamies hver dag :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor feirer du egen bursdag? Var da moren din som gjorde all innsats, du gjorde ingenting.

Fordi du vil, såklart.

Jeg har forståelse for bursdag. Akkurat som jeg har forståelse for at julekalender er nedtelling til juleaften. Skjønte nok ikke så mye om hva det dreide seg om før jeg var 3 eller 4. Poenget er vel at en katt aldri vil skjønne det

Skrevet

Det jeg synes er betenkelig med adventskalender til hund eller katt er at man lærer opp dyret til at det skal få denne godbiten hver dag, og så er det plutselig slutt.

Anonymkode: 84771...f52

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du vil, såklart.

Jeg fortalte ofte katta mi hvilken dato den hadde bursdag, men to sekunder etterpå var det som om den ikke skjønte konseptet.  Den inviterte aldri noen, og skjønte heller aldri hvorfor den fikk sitte på bordet denne ene dagen i året. 
Det eneste den greide å huske var å snike en pakke til fire-femtusen under juletreet til meg hvert år.  Jaggu hadde den skjønt hva jeg ønsket meg også.  Den var selektiv smart den katta.

• Liker 3
Skrevet

For en kvalm tråd... her prøver noen å snakke om noe så koselig som å ha en adventskalender til katten sin, så kommer det folk som bare er ute etter å ødelegge. Dere som ødelegger står fritt til å finne på noe mer fornuftig å gjøre med livet deres. 

• Liker 3
Skrevet

Tenkte lage pakkekalender til min, hjemmelaget altså. Pakke inn dreamies, våtfor og leker 😄  hun elsker gourmet suppene de har på butikken, litt dyrt å kjøpe hver dag, men perfekt i kalender.

Anonymkode: 10aff...40a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...