Gå til innhold

Adventskalender til katt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte å skjemme bort katten min med en kalender i desember, noen som vet om butikker som selger de? Av nettbutikker er Dyrekassen den eneste aktuelle.

Anonymkode: 405f6...e83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, har hatt til mine, de ville ikke en gang smake på, snuste på biten og det var det. Hadde mye mer suksess med å kjøpe inn noe Dreamies å gi en bit hver dag 😅

Mener det var «Good Girl Cat Advent Calender» jeg hadde. Så ville ikke anbefalt den.

Trixie er et godt merke i forhold til leker, har ikke testet ut calenderen etter fiaskoen med den andre 😅

Anonymkode: 1b019...dda

• Liker 1
Skrevet

Kjøp en sånn fra veldedighet. 

Anonymkode: 63afd...ca5

Skrevet
2 timer siden, Try2 skrev:

Tull

Nei

Anonymkode: a6795...a17

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

For noe tull, dyr forstår ikke noe av adventskalender. Snakk om å sløse penger.

Skrevet

Katten bryr seg ikke i det hele tatt.  Den er vel fornøyd om den får nok søvn,  mat og vann ,  men hvis du vil kjøpe for din egen del, så kjør på 

Anonymkode: 6aa22...f94

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Det blir jo mer at vi eiere som får litt advent kos ut av det 😸 gjør mye morsomt bare for det er gøy, sokk, bursdagspresang, julepresang til kattene. De forstår null komma nix at det er jul ol. men jeg får mye glede av det selv 😸😸

• Liker 5
Skrevet

Katten min satte pris på å få et klassisk litteraturverk hver dag i desember.  På julaften fikk den et sekstenbinds leksikon.  Smarteste katta i gata.  Desverre greier den ikke sitte i ro så lenge om gangen.  Hadde den greid det hadde jeg gitt den et par sjakkbrikker i kalenderen hver dag og et brett siste dag så vi kunne spille.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Du må være morsom på fest 🙄

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Ariana807 skrev:

Det blir jo mer at vi eiere som får litt advent kos ut av det 😸 gjør mye morsomt bare for det er gøy, sokk, bursdagspresang, julepresang til kattene. De forstår null komma nix at det er jul ol. men jeg får mye glede av det selv 😸😸

Selvfølgelig skal pus få julegave, anser det som en selvfølge. 

• Liker 2
Skrevet

Lag en til deg selv i stedet! 

Skrevet
41 minutter siden, Whistler skrev:

Katten min satte pris på å få et klassisk litteraturverk hver dag i desember.  På julaften fikk den et sekstenbinds leksikon.  Smarteste katta i gata.  Desverre greier den ikke sitte i ro så lenge om gangen.  Hadde den greid det hadde jeg gitt den et par sjakkbrikker i kalenderen hver dag og et brett siste dag så vi kunne spille.

Fantastisk:klappe:

Anonymkode: bb500...731

• Liker 3
Skrevet

De adventskalender til katter fra dyrebutikker er bortkasta penger. Har prøvd flere av de på forskjellige katter, og de vil ikke ha det. Gi dem heller en godbit du vet de liker om du vil ha adventskalender til katt.

Anonymkode: 9c5c5...e87

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De adventskalender til katter fra dyrebutikker er bortkasta penger. Har prøvd flere av de på forskjellige katter, og de vil ikke ha det. Gi dem heller en godbit du vet de liker om du vil ha adventskalender til katt.

Anonymkode: 9c5c5...e87

Min elsket den vi kjøpte i fjor. Så det avhenger jo av kattens smak. Akkurat som at noen ikke like våtfor, andre vil kun ha en type, og andre spiser hva som helst. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal pus få julegave, anser det som en selvfølge. 

Ja 🙊 vår får gave fra svigers også 😂 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Catalina Culès skrev:

Har en liten labrador her som tillater seg å være uenig med deg. Han vet veldig godt hva adventkalender er. 

Anonymkode: 3fa34...ecb

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor??? Fordi katten eeeelsker førjulstiden? Fordi katten har sånn sans for konseptet "gaver"? Fordi katten er så klok og forstår nedtellinger? 

Greit nok å være glad i dyrene sine, men man trenger ikke være noen festbrems om man synes menneskeliggjøringen har tatt LITT av her og der :eeeh: 

• Liker 2
Skrevet

Mine katter har en kurv full av leker, favoritten er en jævla plastpose fra Tupperware som knitrer...

Anonymkode: 499bf...e5a

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Ullvott skrev:

Hvorfor??? Fordi katten eeeelsker førjulstiden? Fordi katten har sånn sans for konseptet "gaver"? Fordi katten er så klok og forstår nedtellinger? 

Greit nok å være glad i dyrene sine, men man trenger ikke være noen festbrems om man synes menneskeliggjøringen har tatt LITT av her og der :eeeh: 

Grinch 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...