Gå til innhold

Mange frekke kommentarer her inne!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.10.2020 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Velkommen til internett.

Av og til må man skrive dumme svar til dumme spørsmål

Anonymkode: 37d36...2e1

Nei. Man holder kjeft. Ikke hell bensin på bålet. 

Anonymkode: 8ccb0...4b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumme spørsmål, dumme svar.
Dumme tråder, dumme svar.

Prøv og finn en tråd som faktisk er NORMAL å ikke unormal. Så får du svaret.

Anonymkode: 35116...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Alltid mange stygge og unødvendige kommentarer som svar på uskyldige og oppriktige spørsmål. Det virker nesten som det er litt kult å svare frekt? Jeg har som mål å alltid svare saklig. Hvis man ikke har noe fornuftig å si, så kan man holde kjeft. 

Anonymkode: 614df...eb2

Jeg har også alltid som mål å svare saklig. Og jeg vil gjerne bidra med noe fornuftig, spesielt hvis spørsmålet virker helt skrudd. Gjett hvor mange ganger jeg har blitt lurt av tilsynelatende uskyldige og oppriktige spørsmål? Alle svar som betyr "veldig mange" eller lignende, godtas. 

Anonymkode: 91865...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, lsklars skrev:

Menneskeenheten er blitt rimelig atale anno 2020.

Lurer på om disse folkene er like assholes utenfor nettet også 

Tror virkeligheten deres er å være på nettforum rundt omkring for å drive med det samme, ot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Theo_1 skrev:

Det er slik i alle forum, og spesielt mot jenter som kommer med meninger, eller stikker nesa si frem med egen blogg. Stort sett de samme folka som sitter klar og tromler. Skam at det skal være slik

I følge 1999 skulle vi alle være overlykkelige nå. Ugh. Hater slike folk som skal hause ting opp sånn, for da kan man ikke se hva som skjer. Husker vel det var noen temaer spm gikk igjen. Hører du knappenålen falle når idioter ikke holder kjeft?Og alle var helt likt komstruert..husker det som masete fordi jeg gadd ikke å være hjernevasket og å liksom klapre med hendene til disse latterlige KAMPANJENE enkelte lager. De er laget for at folk med veldig lav intelligens skal forstå dem. 

det er noe rart i samfunnet når 3 stk på kort tid har lest kampanje om at det er viktig å pusse tennene, og så skal de angripe DEG fordi det liksom er ‘stort’, og du bare: nææmmen, så flink du er.... Liksom. Ekkelt med slike folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Enig. Jeg er blitt mer hardhudet, med tiden, så jeg tar ikke lenger til meg alt det stygge som blir skrevet til meg her. Jeg gidder heller ikke å bruke tiden min på å svare på personangrep, så om noen går over streken så bare ignorerer jeg. Jeg tror nesten man må filtrere litt og prøve å ikke ta innover seg ting folk skriver her. Vet det ikke er så lett, men for meg hjelper det i alle fall å tenke at de som går til personangrep eller beskylder meg for en rekke forferdelige ting ikke egentlig kjenner meg. :) 

Bra. Og det er tragisk at nettopp folk som Ikke kjenner eller har snakket med er de som har de mest selvfølgelige oppfatninger av livet til en og helt klar oppfatning av en. Bare helt utrolig. De man kjenner liker en, de som ikke kjenner en legger ut om alt galt med personen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.10.2020 den 23.36):

Nå tenker jeg på de som skriver dumme svar til helt naturlige spørsmål... Det er unødvendig, spør du meg...

Anonymkode: f99c2...d47

Enig. Eller de som spekulerer og kommer med helt ville beskyldninger uten rot i virkeligheten. Jeg fatter ikke hva folk tenker med.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2020 den 23.29, AnonymBruker skrev:

Velkommen til internett.

Av og til må man skrive dumme svar til dumme spørsmål

Anonymkode: 37d36...2e1

Ingen spørsmål er dumme, hvis folk faktisk lurer på noe..... Eller er de dumme, bare fordi DU ikke har samme spørsmål/problem? 

Anonymkode: c8ebe...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Enig. Eller de som spekulerer og kommer med helt ville beskyldninger uten rot i virkeligheten. Jeg glemmer ikke den gang jeg skrev et innlegg i savn og fortvilelse fordi ei god venninne av meg hadde forsvunnet og jeg ble beskyldt for å være en psykopat. Eller den gangen en bruker beskyldte meg for å ikke ha medfølelse eller empati i det hele tatt, eller den gangen jeg ble beskyldt for å være en potensiell overgriper. Eller den gangen jeg ble fortalt at jeg skulle ha blitt abortert.

Jeg fatter ikke hva folk tenker med. Det helt vanvittig, men jeg prøver å ikke la det gå inn på meg. Det er faktisk ikke vits å kaste bort verdifull tid på sånt. Slike nettroll skal ikke få knekke meg. 

Da vet jeg hvem du er ❤️  folk er hjerterå, det var ingen andre som tenkte det om deg dengang, bare tåpeligheter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Ingen spørsmål er dumme.. det finnes bare dårlige svar 

Anonymkode: ef564...890

Hva med sånne søte, uskyldige "hva er det med uføre", "hva er det med overvektige"-spørsmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Potet

En gang for noen år siden hadde forumet en bug, og alle AB skiftet til profilnavn. 

Blir siden hacket og du har logget inn med jobbadressa di, adresse med reelt navn eller ei adresse som kan søkes på vil alle se hva du har skrevet og hvordan. 

Blir siden hacket kan alle dine kommentarer med fullt navn bli liggende åpent i en søkbar database. 

Dette tenker jeg på når jeg skriver med AB, slik at jeg ikke blir revet med av den mobbete stilen dette forumet har. Det kan flere også tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Enig. Eller de som spekulerer og kommer med helt ville beskyldninger uten rot i virkeligheten. Jeg glemmer ikke den gang jeg skrev et innlegg i savn og fortvilelse fordi ei god venninne av meg hadde forsvunnet og jeg ble beskyldt for å være en psykopat. Eller den gangen en bruker beskyldte meg for å ikke ha medfølelse eller empati i det hele tatt, eller den gangen jeg ble beskyldt for å være en potensiell overgriper. Eller den gangen jeg ble fortalt at jeg skulle ha blitt abortert.

Jeg fatter ikke hva folk tenker med. Det helt vanvittig, men jeg prøver å ikke la det gå inn på meg. Det er faktisk ikke vits å kaste bort verdifull tid på sånt. Slike nettroll skal ikke få knekke meg. 

Håper du har det fint forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer blant annet sterkt på at hvis f.eks en mor lufter et problem om barnet sitt, så hagler det intelligente beskyldninger om at barnet har dårlig moral, dårlige holdninger osv, selv om barnet evt reagerer fordi det selv blir mobbet....,  og mor burde helst vært fratatt barna..... 

Har også sett at ungdommer, uten livserfaring æ, skriver her inne, og blir skjelt ut som dum, lite utviklet empatisk osv. Rett og slett skremmende. 

Også reagerer jeg sterkt på at folk ikke klarer holde seg til fakta se får presentert, eller scenariet. Nei, de MÅ beskylde TS for trolling, løgner og alt mulig! Tydeligvis mange bitre, ensomme her inne uten gangsyn dessverre! Disse som sitter hjemme og tror de er så kule bak anonym bruker! 

Mange brukere her inne er forhåndsdømmende at de burde vært innestengt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jensine skrev:

Hva med sånne søte, uskyldige "hva er det med uføre", "hva er det med overvektige"-spørsmål? 

Kan være enig i at dette kan være provoserende, og vanskelig å svare konstruktivt på. Men, det er mange med ting de føler er reelle problemer som får så hatten passer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Var svenskene det der og et par nordmenn, ingen andre trodde på det. Var veldig trist sak 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel slik er nettet... er vel også mange som slipper løs sine egne problemer og aggresjon ved å hakke på andre via nett. Men det er også utrolig mange dumme innlegg som naturligvis får passende svar. Tenker at man bør forvente dette på kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Vel slik er nettet... er vel også mange som slipper løs sine egne problemer og aggresjon ved å hakke på andre via nett. Men det er også utrolig mange dumme innlegg som naturligvis får passende svar. Tenker at man bør forvente dette på kg

Wow,  det er vel de på 60+ i kommentarfeltene til nyhetene osv :) det er jo verstingene. Det som jeg misliker med de yngre trollene er at de er konsekvent ute etter å tie ihjel jenter, med en gang en jente enten står frem i en sak, blogg eller i kommentarfelt, nettforum. Og de skyr ingen virkemidler, IQ, utseende osv.. Jævlig irriterende å se på. Gamlinger og unge gutter og noen jenter.. Ser aldri at voksne familiefolk drive på slik. Nei, det er bare å le av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Man holder kjeft. Ikke hell bensin på bålet. 

Anonymkode: 8ccb0...4b0

Nei. Man dikterer ikke hva andre gjør.

Anonymkode: e2583...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Theo_1 skrev:

Wow,  det er vel de på 60+ i kommentarfeltene til nyhetene osv :) det er jo verstingene. Det som jeg misliker med de yngre trollene er at de er konsekvent ute etter å tie ihjel jenter, med en gang en jente enten står frem i en sak, blogg eller i kommentarfelt, nettforum. Og de skyr ingen virkemidler, IQ, utseende osv.. Jævlig irriterende å se på. Gamlinger og unge gutter og noen jenter.. Ser aldri at voksne familiefolk drive på slik. Nei, det er bare å le av det. 

Men nå skal jeg korre meg til sengs og undre  meg over ei som nylig blikket meg. Hmmm??? Trist. Logon imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...