AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Del Skrevet 10. oktober 2020 Unnskyld meg, altså, men jeg synes at det er veldig mange frekke og unødvendige kommentarer her inne! Jeg bruker ikke dette forumet ofte, men jeg stikker innom av og til, og jeg er nødt til å si at jeg blir litt sjokkert når jeg leser alle de nebbete kommentarene skrevet av voksne mennesker... Uansett hva du spør om her inne, er det alltid noen som har noe negativt å si... Jeg orker sjeldent å spørre om ting her inne lenger, for jeg får så å si aldri noen «ordentlige» svar, og jeg regner med at det er flere som opplever det samme... Her på Kvinneguiden kan vi være anonyme, og jeg er nesten helt sikker på at det er det som er hovedgrunnen til at det kryr av spydige kommentarer her inne... Det er veldig mange som tør å si akkurat det de føler for å si når de vet at ingen kan finne ut av hvem de er, da er det ikke så mange som bryr seg om hva de sier... Jeg tror faktisk ikke at disse menneskene er like tøffe i trynet i virkeligheten... Det er så mye snakk om at barn og unge ikke skal drive med nettmobbing, men voksne mennesker er jo ikke noe bedre! Dette gjelder selvfølgelig ikke alle her inne, jeg har også sett mange snille og fornuftige kommentarer her inne, men jeg synes fortsatt at det er trist at det skal være så mye negativitet her inne... Jeg vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men er det noen som er enige med meg, eller er dette noe bare jeg har lagt merke til? Anonymkode: f99c2...d47 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Del Skrevet 10. oktober 2020 Velkommen til internett. Av og til må man skrive dumme svar til dumme spørsmål Anonymkode: 37d36...2e1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Del Skrevet 10. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til internett. Av og til må man skrive dumme svar til dumme spørsmål Anonymkode: 37d36...2e1 Nå tenker jeg på de som skriver dumme svar til helt naturlige spørsmål... Det er unødvendig, spør du meg... Anonymkode: f99c2...d47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Del Skrevet 10. oktober 2020 Sånn er KG dessverre blitt i stor grad. Enkelte er litt for glad i å være drittsekk, til at dette problemet forsvinner med det første. Når modereringen her inne, ofte kun er basert på moderatorenes forgodtbefinnende, blir dette problemet unødvendig synlig. Anonymkode: 9982f...f1e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 10. oktober 2020 #5 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, altså, men jeg synes at det er veldig mange frekke og unødvendige kommentarer her inne! Jeg bruker ikke dette forumet ofte, men jeg stikker innom av og til, og jeg er nødt til å si at jeg blir litt sjokkert når jeg leser alle de nebbete kommentarene skrevet av voksne mennesker... Uansett hva du spør om her inne, er det alltid noen som har noe negativt å si... Jeg orker sjeldent å spørre om ting her inne lenger, for jeg får så å si aldri noen «ordentlige» svar, og jeg regner med at det er flere som opplever det samme... Her på Kvinneguiden kan vi være anonyme, og jeg er nesten helt sikker på at det er det som er hovedgrunnen til at det kryr av spydige kommentarer her inne... Det er veldig mange som tør å si akkurat det de føler for å si når de vet at ingen kan finne ut av hvem de er, da er det ikke så mange som bryr seg om hva de sier... Jeg tror faktisk ikke at disse menneskene er like tøffe i trynet i virkeligheten... Det er så mye snakk om at barn og unge ikke skal drive med nettmobbing, men voksne mennesker er jo ikke noe bedre! Dette gjelder selvfølgelig ikke alle her inne, jeg har også sett mange snille og fornuftige kommentarer her inne, men jeg synes fortsatt at det er trist at det skal være så mye negativitet her inne... Jeg vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men er det noen som er enige med meg, eller er dette noe bare jeg har lagt merke til? Anonymkode: f99c2...d47 På internett får du se mennesker slik de egentlig er, spydige neanderthalere med null saklighet og null høflighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til internett. Av og til må man skrive dumme svar til dumme spørsmål Anonymkode: 37d36...2e1 Ingen spørsmål er dumme.. det finnes bare dårlige svar Anonymkode: ef564...890 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 10. oktober 2020 #7 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, Lampe1 skrev: På internett får du se mennesker slik de egentlig er, spydige neanderthalere med null saklighet og null høflighet. Godt sagt, on point. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #8 Del Skrevet 10. oktober 2020 Helt ening med ts. Har selv sluttet å spørre om ting her inne, for folk elsker å være megge og skrive stygge ting til de som er fortvilt og spør om råd. Det er bare trist, og en ser hvor triste liv folk har her inne. i den ene settingen skriver de stygge ting til folk, for så snakke varmt om psykisk helse dag i neste tråd.. 🤮 Anonymkode: ef564...890 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 10. oktober 2020 #9 Del Skrevet 10. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ening med ts. Har selv sluttet å spørre om ting her inne, for folk elsker å være megge og skrive stygge ting til de som er fortvilt og spør om råd. Det er bare trist, og en ser hvor triste liv folk har her inne. i den ene settingen skriver de stygge ting til folk, for så snakke varmt om psykisk helse dag i neste tråd.. 🤮 Anonymkode: ef564...890 Det uthevede avsnittet er rett og slett sånn mennesker er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Del Skrevet 11. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen spørsmål er dumme.. det finnes bare dårlige svar Anonymkode: ef564...890 Nettopp! Anonymkode: f99c2...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 11. oktober 2020 #11 Del Skrevet 11. oktober 2020 Jeg vet ikke om det er jeg som er ufølsom eller har utviklet teflonbelegg, men jeg synes ikke folk er noe ille her. En og annen ufin kommentar ser jeg selvsagt, men det aller meste er bare folks ærlige mening om det det spørres om, og det må man nesten regne med å få når man stiller et spørsmål. Man kan ikke forvente at alle skal pakke ordene sine inn i bomull når de svarer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 12. oktober 2020 #12 Del Skrevet 12. oktober 2020 På 11.10.2020 den 10.14, youcancallmejune skrev: Jeg vet ikke om det er jeg som er ufølsom eller har utviklet teflonbelegg, men jeg synes ikke folk er noe ille her. En og annen ufin kommentar ser jeg selvsagt, men det aller meste er bare folks ærlige mening om det det spørres om, og det må man nesten regne med å få når man stiller et spørsmål. Man kan ikke forvente at alle skal pakke ordene sine inn i bomull når de svarer. Man blir litt avstumpet av å henge her inne, venner seg til å motta mye usaklige angrep og selv sende avgårde slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. oktober 2020 #13 Del Skrevet 12. oktober 2020 Menneskeenheten er blitt rimelig atale anno 2020. Lurer på om disse folkene er like assholes utenfor nettet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #14 Del Skrevet 12. oktober 2020 Helt enig. Alltid mange stygge og unødvendige kommentarer som svar på uskyldige og oppriktige spørsmål. Det virker nesten som det er litt kult å svare frekt? Jeg har som mål å alltid svare saklig. Hvis man ikke har noe fornuftig å si, så kan man holde kjeft. Anonymkode: 614df...eb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. oktober 2020 #15 Del Skrevet 12. oktober 2020 Og dette er selvfølgelig værst på forum en kan være anonym, som her , vgd , diskusjon.no fex. På vgd og diskusjon ser en motbydelig flokkmentalitet, og det er skremmende hvis sånne folk har familie og kanskje unger rundt seg, for det er rene psykopater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 12. oktober 2020 #16 Del Skrevet 12. oktober 2020 3 minutter siden, lsklars skrev: Og dette er selvfølgelig værst på forum en kan være anonym, som her , vgd , diskusjon.no fex. På vgd og diskusjon ser en motbydelig flokkmentalitet, og det er skremmende hvis sånne folk har familie og kanskje unger rundt seg, for det er rene psykopater Anonymitet gjør at folks egentlige natur kommer frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #17 Del Skrevet 12. oktober 2020 On 10/10/2020 at 11:27 PM, AnonymBruker said: Unnskyld meg, altså, men jeg synes at det er veldig mange frekke og unødvendige kommentarer her inne! Jeg bruker ikke dette forumet ofte, men jeg stikker innom av og til, og jeg er nødt til å si at jeg blir litt sjokkert når jeg leser alle de nebbete kommentarene skrevet av voksne mennesker... Uansett hva du spør om her inne, er det alltid noen som har noe negativt å si... Jeg orker sjeldent å spørre om ting her inne lenger, for jeg får så å si aldri noen «ordentlige» svar, og jeg regner med at det er flere som opplever det samme... Her på Kvinneguiden kan vi være anonyme, og jeg er nesten helt sikker på at det er det som er hovedgrunnen til at det kryr av spydige kommentarer her inne... Det er veldig mange som tør å si akkurat det de føler for å si når de vet at ingen kan finne ut av hvem de er, da er det ikke så mange som bryr seg om hva de sier... Jeg tror faktisk ikke at disse menneskene er like tøffe i trynet i virkeligheten... Det er så mye snakk om at barn og unge ikke skal drive med nettmobbing, men voksne mennesker er jo ikke noe bedre! Dette gjelder selvfølgelig ikke alle her inne, jeg har også sett mange snille og fornuftige kommentarer her inne, men jeg synes fortsatt at det er trist at det skal være så mye negativitet her inne... Jeg vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men er det noen som er enige med meg, eller er dette noe bare jeg har lagt merke til? Anonymkode: f99c2...d47 Sosialintelligens er også en intelligens. Ikke like lett for alle. Anonymkode: 0e183...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lampe1 Skrevet 12. oktober 2020 #18 Del Skrevet 12. oktober 2020 37 minutter siden, lsklars skrev: Menneskeenheten er blitt rimelig atale anno 2020. Lurer på om disse folkene er like assholes utenfor nettet også Jeg kan svare bekreftende på dette. Virkeligheten der ute er et stort rumpehull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. oktober 2020 #19 Del Skrevet 12. oktober 2020 Folk som er anonyme og driver i flokk med mobbing osv, som bla på vgd, er ynkelige mennesker som umulig kan ha det godt med seg selv. Familien skulle visst hva de gjorde på nettet, tipper det hadde blitt rabalder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theo_1 Skrevet 12. oktober 2020 #20 Del Skrevet 12. oktober 2020 På 10.10.2020 den 23.27, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, altså, men jeg synes at det er veldig mange frekke og unødvendige kommentarer her inne! Jeg bruker ikke dette forumet ofte, men jeg stikker innom av og til, og jeg er nødt til å si at jeg blir litt sjokkert når jeg leser alle de nebbete kommentarene skrevet av voksne mennesker... Uansett hva du spør om her inne, er det alltid noen som har noe negativt å si... Jeg orker sjeldent å spørre om ting her inne lenger, for jeg får så å si aldri noen «ordentlige» svar, og jeg regner med at det er flere som opplever det samme... Her på Kvinneguiden kan vi være anonyme, og jeg er nesten helt sikker på at det er det som er hovedgrunnen til at det kryr av spydige kommentarer her inne... Det er veldig mange som tør å si akkurat det de føler for å si når de vet at ingen kan finne ut av hvem de er, da er det ikke så mange som bryr seg om hva de sier... Jeg tror faktisk ikke at disse menneskene er like tøffe i trynet i virkeligheten... Det er så mye snakk om at barn og unge ikke skal drive med nettmobbing, men voksne mennesker er jo ikke noe bedre! Dette gjelder selvfølgelig ikke alle her inne, jeg har også sett mange snille og fornuftige kommentarer her inne, men jeg synes fortsatt at det er trist at det skal være så mye negativitet her inne... Jeg vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men er det noen som er enige med meg, eller er dette noe bare jeg har lagt merke til? Anonymkode: f99c2...d47 Det er slik i alle forum, og spesielt mot jenter som kommer med meninger, eller stikker nesa si frem med egen blogg. Stort sett de samme folka som sitter klar og tromler. Skam at det skal være slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå