Gå til innhold

7 Enkle grunner til at du ikke har partner

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dessverre helt uenig - tenk å skulle bo med en fattig person !? Fysj !!!

Anonymkode: 82ad6...9db

Så lenge personen betaler husleie med deg og har råd til mat sånn som deg, så ser jeg ikke grunnen til og klage.

Alt handler ikke om penger, man finner gleder i ting man kan gjøre sammens, som .feks og gå seg en tur ute, alt må ikke koste penger det man gjør sammens, ikke alle er gold diggere.

Anonymkode: 3ddb8...392

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar du er singel ?

Nope.. vært samboer i 5 år med forloveden + 1 barn. Men antar du er singel? Hvis ikke synes jeg fryktelig synd på det stakkars vedkommende som har deg som kjæreste 🤮

Anonymkode: ef63f...df7

• Liker 6
Skrevet

Jeg er singel fordi eks-samboeren var alkoholiker og voldelig, etter x antall hendelser hvor jeg måtte få hjelp fra politiet innså jeg endelig realiteten.

Lag en merkelapp for den og, du.

Anonymkode: 41712...e08

• Liker 7
Skrevet

Det er bare 1 eneste grunn til at kvinner er ufrivillig single - de er for kresne i forhold til sin egen attraktivitet.

For menn er det mange grunner:

-For lav

-For tynn

-For ung

-For lite mandig utseende

-Arbeidsledig

-Ufør

-Handicappet

-Lav selvtillit

Anonymkode: 2d4af...a84

• Liker 4
Skrevet

Å være singel er et valg man tar selv, om du selv ønsker og være singel så er du singel, 

jeg har vært i mange forhold jeg og gått lei av og være i forhold for jeg har funnet ut at jeg er en person som liker og reise mye 

og elsker variasjon, klarer ikke stå stille på en plass for lenge, og ene dagen har jeg lyst og gjøre det, noe jeg absolutt ikke liker er den norske drømmen som dem kaller det, hus med lån, og alt du eier som du betaler lån på for nesten resten av livet til du er 70 år eller 60 eller noe, også når du har pensjonert deg er du ferdig med og betale tilbake lånet og da endelig kan du slappe av, men da er du for sliten til og gjøre alt du ville når du var 20 år, man har så mange drømmer, best og oppfylle dem før man blir for gammel, og ikke alltid da kan man ha en partner pga det koster mer når dere deler utgifter osv..

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å være singel er et valg man tar selv, om du selv ønsker og være singel så er du singel, 

jeg har vært i mange forhold jeg og gått lei av og være i forhold for jeg har funnet ut at jeg er en person som liker og reise mye 

og elsker variasjon, klarer ikke stå stille på en plass for lenge, og ene dagen har jeg lyst og gjøre det, noe jeg absolutt ikke liker er den norske drømmen som dem kaller det, hus med lån, og alt du eier som du betaler lån på for nesten resten av livet til du er 70 år eller 60 eller noe, også når du har pensjonert deg er du ferdig med og betale tilbake lånet og da endelig kan du slappe av, men da er du for sliten til og gjøre alt du ville når du var 20 år, man har så mange drømmer, best og oppfylle dem før man blir for gammel, og ikke alltid da kan man ha en partner pga det koster mer når dere deler utgifter osv..

Føler den norske drømmen blir presset på mange unge også til og følge fotsporet til deres foreldre og alle andre i norge, altså man må få høy utdanning også følge den veien og få seg jobb også blir man gift og lei av kona og barna eller mannen og barna og ender opp med skillsmisse for en av dem var utro osv, utrolig sykt mange som er skilt i norge pga dette.. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Du er lat

Er ikke lat

- Du er feit 

Er nok heller for tynn

- Fattig

Har en godt betalt jobb og eier eget bosted og bil.

- Dårlige sosiale ferdigheter

Er faktisk veldig sosial, men nyter også eget selskap. Har en balanse mellom de to.

- Lite «stå-på-vilje»

Jeg har mer enn nok stå-på-vilje. Uten hadde jeg ikke vært der jeg er i dag.

- Feminist 

Jeg er nok feminist i den forstand at begge skal bidra på lik linje, men jeg verdsetter menn og ser noen av de utfordringene de også har.

- Lite utdannelse/livets harde skole

Har høy utdannelse.

Beklager at det er vondt å høre sannheten !

Tanker noen ?

Hovedgrunnen til at jeg er alene er ar jeg ikke er aktiv på datingmarkedet og det passer meg akkurat nå.

Jeg har et liv med jobb, familie og venner og for tiden er det nok.

Anonymkode: 9d2ff...c3c

• Liker 2
Skrevet

Føler den norske drømmen blir presset på mange unge også til og følge fotsporet til deres foreldre og alle andre i norge, altså man må få høy utdanning også følge den veien og få seg jobb også blir man gift og lei av kona og barna eller mannen og barna og ender opp med skillsmisse for en av dem var utro osv, utrolig sykt mange som er skilt i norge pga dette.. 

Jeg har jobbet for en side der det er bare masse menn som kommer inn på siden fordi dem vil finne seg noen og være utro med fordi dem er lei av kona, eller kona orker ikke eller er for syk og ha sex, litt av et samfunn vi lever i.. og 99 prosent av det er menn, sjeldent det kommer damer inne på de sidene. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare 1 eneste grunn til at kvinner er ufrivillig single - de er for kresne i forhold til sin egen attraktivitet.

For menn er det mange grunner:

-For lav

-For tynn

-For ung

-For lite mandig utseende

-Arbeidsledig

-Ufør

-Handicappet

-Lav selvtillit

Anonymkode: 2d4af...a84

Kan jo være at man har trust issues også, det er også av hovedgrunnen menn og kvinner ikke orker å være i et forhold pga tidligere partner har traumatisert dem med og være slem osv og utro. 

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope.. vært samboer i 5 år med forloveden + 1 barn. Men antar du er singel? Hvis ikke synes jeg fryktelig synd på det stakkars vedkommende som har deg som kjæreste 🤮

Anonymkode: ef63f...df7

Hehe vittig, er så tydelig at du hadde slitt med å finne ny partner når forholdet ditt er over. Tipper det er endel av de punktene på listen du kan «check off» Men hva vet vel jeg 🤭

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva anser du som fattig? Hvor går grensen på års inntekt?

Anonymkode: 5973c...d6e

Dårligere en 500 000 så er vel egentlig rimelig fattig ?

Skrevet

Du kunne like gjerne hatt 100 grunner. 

For min del er ikke min lykke og livskvalitet avhengig av en kjæreste. Og akkurat nå orker jeg ikke tanken på en mann i livet mitt, en til som også skal kreve av min oppmerksomhet og tid. Sist jeg hadde en kjæreste er vel 7-8 år siden, og jeg trives veldig greit med det! Ser ikke for meg å tilbringe resten av livet som singel, men akkurat nå er det best for meg.

Anonymkode: 200c8...176

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe vittig, er så tydelig at du hadde slitt med å finne ny partner når forholdet ditt er over. Tipper det er endel av de punktene på listen du kan «check off» Men hva vet vel jeg 🤭

Ja, hva vet vel du.

Anonymkode: b2e85...490

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva vet vel du.

Beklager at du følte deg støtt nå - var ikke min intensjon. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Du er lat

- Du er feit 

- Fattig

- Dårlige sosiale ferdigheter

- Lite «stå-på-vilje»

- Feminist 

- Lite utdannelse/livets harde skole

Beklager at det er vondt å høre sannheten !

Tanker noen ?

😂😂😂Tror det er maaaange med en eller flere av de egenskapene som har kjæreste. Jeg er for eksempel feminist, men er i et veldig godt forhold. Men synes du har et lite poeng da. I stedet for å klage over at man ikke får den man vil ha, bør man kanskje bruke tida på å utvikle seg selv i positiv retning. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Beklager at du følte deg støtt nå - var ikke min intensjon. 

Det var ikke meg du svarte så føler meg ikke støtt. Bare at det du skrev var idiotisk.

• Liker 2
Skrevet

Det var ikke meg du svarte så føler meg ikke støtt. Bare at det du skrev var idiotisk.

Okei det er helt greit du mener :) 

Antar du også føler deg litt støtt da, mtp punktene på listen er reelle. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤮

Anonymkode: 420cf...de2

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tanker noen ?

Ja. Du er enten mann, eller så har du mensen nå. 

Anonymkode: cafcf...3a8

• Liker 1
Skrevet

Ja. Du er enten mann, eller så har du mensen nå. 

Anonymkode: cafcf...3a8

Mann, uten tvil.

Anonymkode: 420cf...de2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...