AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 - Du er lat - Du er feit - Fattig - Dårlige sosiale ferdigheter - Lite «stå-på-vilje» - Feminist - Lite utdannelse/livets harde skole Beklager at det er vondt å høre sannheten ! Tanker noen ? Anonymkode: 82ad6...9db 5
Frøyamor Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Signerer denne. + skittent/rotete hus/leilighet. + dårlig hygiene. 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Var det meningen at dette skulle provosere og skape debatt? Anonymkode: 420cf...de2 37
Hr. Aktiv Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Vi passet ikke så godt sammen som vi først trodde. 8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Eneste som stemmer på den listen for meg, er feminist. Grunnen til at jeg er singel, er fordi jeg finner ikke en mann som er bra nok for meg. Anonymkode: 55ae1...5e8 16
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg har ikke type, for jeg nyter singellivet litt for godt nå! 🤪 Anonymkode: 5973c...d6e 16
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Var det meningen at dette skulle provosere og skape debatt? Anonymkode: 420cf...de2 Sikkert. Overskriften hadde vært nok. Anonymkode: b2e85...490 1
GammelKaktus Skrevet 10. oktober 2020 #8 Skrevet 10. oktober 2020 Du vet at folk er frivillig single, meningen med livet er ikke et mannfolk/kvinnfolk. Er det høstferien som gjør at det er frislipp på idioti på kg for tiden?? 24
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, Frøyamor skrev: Signerer denne. + skittent/rotete hus/leilighet. + dårlig hygiene. Gode poeng ! Sykt kvalmende å komme inn til en annens bolig og toalettet er dekt med et gult belegg, og gammelt skittentøy ligger på gulvet. Kombinert med oppvask som ligger slengt i stua. Æsj !!! Anonymkode: 82ad6...9db 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Skrevet 10. oktober 2020 Kanskje man burde tenke på personlighet på personen? Ikke hva du kan få hele tiden? Om man ikke skal gifte seg har ikke utdanning noe og si, om man ikke skal bo sammen, greit at samboer også har jobb da selvsagt, men uansett er det viktigste at man kommer overens, aka god personlighet, litt bra utseende skader ikke, så lenge man ikke må ha heiskran for og få den personen opp, skjønner jeg ikke hvorfor størrelse på personen skal ha noe og si? Jeg synes ikke at man skal dømme folk i det hele tatt. Også et tegn på og være singel er og være for kresen også, husk det. til syvende og sist er det personlighet som betyr noe, om du søker en partner for ekteskap og barn må du prate med det på forhånd sånn at den andre personen vet om det og at den personen også er like alvorlig og spare opp til barn osv og ha fast jobb, men på måten du skriver på virker veldig dømmende ut, og det er mange her inne som går inn og leser innlegget og bli såret og tror ja da kan ingen bli med meg da pga jeg er et par kilo mer osv.. Ikke alle tenker som deg, og du burde ikke skrive slikt og si at derfor får ikke folk seg et forhold. Anonymkode: 3ddb8...392 8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Skrevet 10. oktober 2020 Kanskje legge til dårlig selvtillit og frivillig? Før jeg møtte mannen min så var jeg feit, lat og fattig. Jeg er fortsatt disse tingene men mannen ville ha meg likevel. Jeg har god selvtillit, er godt utdannet, feminist, har stå på vilje, og dårlige sosiale ferdigheter. Har så og si ingen venner og jeg skjønner ikke hvorfor. lista din er skummel. Mange med disse egenskaper har partner og like mange single uten. Anonymkode: 795ac...98e 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Skrevet 10. oktober 2020 Kjenner meg ikke igjen i noen av disse. Føler det helst bare dreier seg om at de jeg får følelser for, ikke gjengjelder mine følelser og at de som får følelser for meg har ikke jeg forelsket meg i. Anonymkode: fd44c...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 Om det bare var så enkelt så, men er jo en smule sannhet til det så klart. Man kan egentlig putte alt på lista, det vil alltid være en som liker en annen synes er trash 🤷♀️ Selv vet jeg om flere som er amazing, hotte mennesker som har vanskelig med å finne en. Utrolig lett å kaste bort andre sin tid den dag i dag, mtp tinder o.l Det ligger mer i det enn bare det som synes på utsiden. Så har man jo også forhåndsdømming som trenger å ta sin del av skylden. Anonymkode: 9cdca...57d 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje man burde tenke på personlighet på personen? Ikke hva du kan få hele tiden? Om man ikke skal gifte seg har ikke utdanning noe og si, om man ikke skal bo sammen, greit at samboer også har jobb da selvsagt, men uansett er det viktigste at man kommer overens, aka god personlighet, litt bra utseende skader ikke, så lenge man ikke må ha heiskran for og få den personen opp, skjønner jeg ikke hvorfor størrelse på personen skal ha noe og si? Jeg synes ikke at man skal dømme folk i det hele tatt. Også et tegn på og være singel er og være for kresen også, husk det. til syvende og sist er det personlighet som betyr noe, om du søker en partner for ekteskap og barn må du prate med det på forhånd sånn at den andre personen vet om det og at den personen også er like alvorlig og spare opp til barn osv og ha fast jobb, men på måten du skriver på virker veldig dømmende ut, og det er mange her inne som går inn og leser innlegget og bli såret og tror ja da kan ingen bli med meg da pga jeg er et par kilo mer osv.. Ikke alle tenker som deg, og du burde ikke skrive slikt og si at derfor får ikke folk seg et forhold. Anonymkode: 3ddb8...392 Er dessverre helt uenig - tenk å skulle bo med en fattig person !? Fysj !!! Anonymkode: 82ad6...9db
norw Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Du er lat - Du er feit - Fattig - Dårlige sosiale ferdigheter - Lite «stå-på-vilje» - Feminist - Lite utdannelse/livets harde skole Beklager at det er vondt å høre sannheten ! Tanker noen ? Anonymkode: 82ad6...9db Kan like gjerne være at man er for tynn, har rødt hår osv. Altfor mange som er opptatt av utdanning. Har tilnærmet null betydning, og jeg har høyere utdanning selv. 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 Å være feminist er ikke negativt. Å misforstå hva feminisme står for er derimot negativt, gratulerer Ts med å være så uintelligent. Anonymkode: ef63f...df7 23
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #17 Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å være feminist er ikke negativt. Å misforstå hva feminisme står for er derimot negativt, gratulerer Ts med å være så uintelligent. Anonymkode: ef63f...df7 Antar du er singel ? Anonymkode: 82ad6...9db 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #18 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg er feminist og stolt! Anonymkode: c0545...735 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #19 Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det bare var så enkelt så, men er jo en smule sannhet til det så klart. Man kan egentlig putte alt på lista, det vil alltid være en som liker en annen synes er trash 🤷♀️ Selv vet jeg om flere som er amazing, hotte mennesker som har vanskelig med å finne en. Utrolig lett å kaste bort andre sin tid den dag i dag, mtp tinder o.l Det ligger mer i det enn bare det som synes på utsiden. Så har man jo også forhåndsdømming som trenger å ta sin del av skylden. Anonymkode: 9cdca...57d Antar de har en eller flere av de punktene på listen selv om du definerer de som hotte og amazing ? Anonymkode: 82ad6...9db
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #20 Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dessverre helt uenig - tenk å skulle bo med en fattig person !? Fysj !!! Anonymkode: 82ad6...9db Hva anser du som fattig? Hvor går grensen på års inntekt? Anonymkode: 5973c...d6e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå