Gå til innhold

Charterfeber

Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke gamle paret fra Østfold med i år?? Løk-mannen.

Anonymkode: b2e7c...08c

Han og kona er ikke med,  desverre,  han er en rar skrue. 

Spiser løken med skall på  he he 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, lsklars skrev:

Han og kona er ikke med,  desverre,  han er en rar skrue. 

Spiser løken med skall på  he he 

De var jo så koselige. Husker det der med no lice in the room. Savner dem.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

De var jo så koselige. Husker det der med no lice in the room. Savner dem.

Ja.

Han satte perspektiv på livet med det meste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Lillian Muller klarer å gå Svein på nervene vet man at hun er ei skikkelig irriterende dame😅 Jeg hadde ikke hatt hans tålmodighet...

Anonymkode: fe78f...f0a

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når Lillian Muller klarer å gå Svein på nervene vet man at hun er ei skikkelig irriterende dame😅 Jeg hadde ikke hatt hans tålmodighet...

Å fy flate, stakkars mann! 

Anonymkode: b96da...b15

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hyachint31 skrev:

Odin må jo være verdens mest tålmodige bror 😅

Hvorfor det? Catrin er jo ei super jente,flott at hun er seg selv og jeg liker henne godt🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tears in heaven skrev:

Hvorfor det? Catrin er jo ei super jente,flott at hun er seg selv og jeg liker henne godt🤩

Å «være seg selv» kan være så mangt. Både positivt og negativt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tears in heaven skrev:

Hun virker jo som hun..eh... har en ørliten skrue løs? Da hun var i sommerfuglrommet begynte hun å smågrine for det "var så vakkert", og hun virker som en rimelig "alternativ type"? Hun går med strømpebukser på under skjørtet i noe som sikkert er 25-30 varmegrader også...

Endret av Million
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Million skrev:

Hun virker jo som hun..eh... har en ørliten skrue løs? Da hun var i sommerfuglrommet begynte hun å smågrine for det "var så vakkert", og hun virker som en rimelig "alternativ type"? Hun går med strømpebukser på under skjørtet i noe som sikkert er 25-30 varmegrader også...

Vil si umodent heller enn alternativ type. Å grine av sommerfuglene altså. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.klikk.no/side2/underholdning/svein-ostvik-og-linni-meister-er-klare-for-charterfeber-bestevenner-i-14-ar-6817430

Vet ikke om det er den nye sesongen eller om det er en tidligere sesong. Men Linni har i hvertfall vært med.

Det flaueste jeg har sett på charterfeber var når Svein hadde med seg 3 jenter han skulle velge i løp av turen, og Hilde hadde tre mannfolk. Utrolig flaut.

Anonymkode: ed837...a4b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det flaueste jeg har sett på charterfeber var når Svein hadde med seg 3 jenter han skulle velge i løp av turen, og Hilde hadde tre mannfolk. Utrolig flaut.

Anonymkode: ed837...a4b

Jeg syntes det var kjempeflaut å se på den sesongen da Svein skulle på tur med en mann som han ikke hadde møtt før. Fyren var kjempefan av Svein, og de var omtrent like gale, jeg tror til og med den andre fyren var litt mer ekstrem. Det var i allefall liv og røre, men den bromancen ble ganske klein, den andre fyren virket nesten sjalu da de møtte Hilde i noen episoder, og klenget seg innpå Svein, på en veldig fysisk måte, nesten for å markere revir.

Det toppet med at de to mennene klinte på en strandfest, husker jeg. CRINGE!!! men gøy, haha 😄

Anonymkode: db587...b3e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil si umodent heller enn alternativ type. Å grine av sommerfuglene altså. 

Hun og broren skulle bli fruktianere, dvs leve på bare frukt. Da hun kom inn i hallen der de solgte frukten, sa hun med en gang at hun umiddelbart følte seg sååååå mye bedre, bare av å være rundt frukt, fordi det var så sunt.... Man trenger altså ikke spise frukten først en gang, det er nok å bare være i nærheten av mye frukt. According to Catrin(e).

Det virker litt "alternativt tenkende" for meg.

Endret av Million
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det var kjempeflaut å se på den sesongen da Svein skulle på tur med en mann som han ikke hadde møtt før. Fyren var kjempefan av Svein, og de var omtrent like gale, jeg tror til og med den andre fyren var litt mer ekstrem. Det var i allefall liv og røre, men den bromancen ble ganske klein, den andre fyren virket nesten sjalu da de møtte Hilde i noen episoder, og klenget seg innpå Svein, på en veldig fysisk måte, nesten for å markere revir.

Det toppet med at de to mennene klinte på en strandfest, husker jeg. CRINGE!!! men gøy, haha 😄

Anonymkode: db587...b3e

Dette husker jeg, for en irriterende fyr det var.

Husker ikke navnet hans, hmmm

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Million skrev:

Hun og broren skulle bli fruktianere, dvs leve på bare frukt. Da hun kom inn i hallen der de solgte frukten, sa hun med en gang at hun umiddelbart følte seg sååååå mye bedre, bare av å være rundt frukt, fordi det var så sunt.... Man trenger altså ikke spise frukten først en gang, det er nok å bare være i nærheten av mye frukt. According to Catrin(e).

Det virker litt "alternativt tenkende" for meg.

Virker nok litt koko for de aller fleste 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var nok fin for ca 50 år siden, nå prøver hun desperat å være og se ut som en 20 åring, ganske slitsomt og patetisk. 

Dra til syden for å trene og spise frukt og sunt, det er rimelig teite greier.

Skjønner Svein er irritert en gang i blant her, han drømte jo om klining og annen kos 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off, de leppene til Iselin, hvorfor gjør folk seg så ille med vilje?:klo:

Anonymkode: a6bb9...fac

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...