AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #62 Skrevet 11. oktober 2020 Hadde vært skeptisk, så mest sannsynlig ikke, vil jeg si. Militærmann derimot! Alltid vært min greie. Falt for samboeren når han var i militæret så 😂 Anonymkode: 4454d...158
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #63 Skrevet 11. oktober 2020 Så lenge hun tok med seg håndjerna til sengs ja 😅 Anonymkode: 599f3...32c 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #64 Skrevet 11. oktober 2020 Kunne i alle fall ikke datet en mann som kaller politiet «snut» 🤯🙃🙈 Anonymkode: 0ad38...f52 2
jabx Skrevet 11. oktober 2020 #65 Skrevet 11. oktober 2020 På 10.10.2020 den 11.46, AnonymBruker skrev: Eller hadde du følt ukomfortabel? Anonymkode: 884e9...e16 Kriminelle hadde sikkert det.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #66 Skrevet 11. oktober 2020 Hadde ikke hatt noen problemer med å date en som jobbet i politiet. Jeg som er litt husredd hadde sikkert følt meg tryggere av det, til og med 😂 Dessuten så er menn i uniform noe av det mest sexy som finnes! Anonymkode: df4a6...f79
jabx Skrevet 11. oktober 2020 #67 Skrevet 11. oktober 2020 12 timer siden, Brunello skrev: Det er farligere å være bonde, fisker eller bygningsarbeider. I alle fall om man ser på dødsfall og arbeidsulykker. Det er farligere å være politi i utgangspunktet fordi politiet skal gå inn i farlige situasjoner der alle andre trekker seg unna. Men politiet regulerer risikoen med utstyr, trening, osv. Sikkerhet er en sentral del av politiets arbeid, hvilket innebærer at det tenkes sikkerhet i alt som gjøres. At det er flere arbeidsulykker i andre yrker betyr ikke at politiyrket i seg selv ikke er mer risikofylt. Det betyr bare at innenfor politiet så er sikkerhet sentralt og man håndterer risiko og sikkerhet på en helt annen måte enn i andre yrker. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #68 Skrevet 11. oktober 2020 På 10.10.2020 den 12.31, AnonymBruker skrev: Ja, men det kun blitt problematisk når jeg skulle tatt heim til bygda... Anonymkode: b0ce7...387 Hvorfor det? Anonymkode: 9799c...645
jabx Skrevet 11. oktober 2020 #69 Skrevet 11. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De begynner på rett over 400,000 som nyutdannet og de du ser ute på gata har kanskje 470,000 hvis de har 10-15 års inkludert alt av natt, helg og tillegg. Nei, det stemmer ikke. Jobber de natturnus så er det veldig mye tillegg. Så er det ofte mye overtid og annet, så de får utbetalt langt over dette. Å bare se på grunnlønna gir et feil bilde av hvor mye de faktisk har utbetalt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #70 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, jabx said: Det er farligere å være politi i utgangspunktet fordi politiet skal gå inn i farlige situasjoner der alle andre trekker seg unna. Men politiet regulerer risikoen med utstyr, trening, osv. Sikkerhet er en sentral del av politiets arbeid, hvilket innebærer at det tenkes sikkerhet i alt som gjøres. At det er flere arbeidsulykker i andre yrker betyr ikke at politiyrket i seg selv ikke er mer risikofylt. Det betyr bare at innenfor politiet så er sikkerhet sentralt og man håndterer risiko og sikkerhet på en helt annen måte enn i andre yrker. Huset mitt er egentlig rødt, vi har bare malt det hvitt sånn at det røde ikke synes. Anonymkode: 0661a...e74 1
Brunello Skrevet 11. oktober 2020 #71 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, jabx skrev: Det er farligere å være politi i utgangspunktet fordi politiet skal gå inn i farlige situasjoner der alle andre trekker seg unna. Men politiet regulerer risikoen med utstyr, trening, osv. Sikkerhet er en sentral del av politiets arbeid, hvilket innebærer at det tenkes sikkerhet i alt som gjøres. At det er flere arbeidsulykker i andre yrker betyr ikke at politiyrket i seg selv ikke er mer risikofylt. Det betyr bare at innenfor politiet så er sikkerhet sentralt og man håndterer risiko og sikkerhet på en helt annen måte enn i andre yrker. Det kommer også an på hva man jobber med i politiet. Tror det bare er på film det er farlig å være etterforsker.
jabx Skrevet 11. oktober 2020 #72 Skrevet 11. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg hadde møtt en jeg ble skikkelig forelska i, og så viste det seg at han var politi, da vet jeg ikke... Det hadde blitt et skikkelig dilemma for min del. Han måtte i tilfelle hatt noen ekstremt bra egenskaper som veide opp for dette yrkesvaget, og ikke vært en av disse maktsyke reddharene som tror de kan ture fram som de vil og være hevet over norsk lov. Disse som rykker ut til alle slags småtterier og herjer med stakkarslige narkomane, og samtidig "ikke finner veien" når det er virkelig fare på ferde. En av disse som ikke vil ta imot anmeldelser på familievold, som truer deg til å trekke anmeldelsen eller henlegger på grunnlag av "manglede kapasitet", fordi de egentlig ikke syns det er så farlig om du blir banket opp hjemme - "du kan jo bare flytte." En av disse som rykker ut til psykisk syke som egentlig trenger hjelp, og så bare skyter vedkommende fordi i politiets bok så er jo alle med psykiske lidelser "de slemme". Nei, tror jeg kan spare meg altså. Anonymkode: c821a...6cf Dette er jo bare svada. De som driver med etterforskning alvorlige saker er ikke de samme som avgjør om saker skal henlegges ellerikke (det gjøres av jurister), og de trenger heller ikke å "true" noen til å trekke anmeldelser. Det er egentlig ikke noe som heter å trekke anmeldelse siden det er offentlig påtale, og de er heller ikke avhengig av at noen "trekker anmeldelse" for å henlegge saker. Videre er det ikke etterforskere som rykker ut på oppdrag, så hva dette har med "herje med stakkarslige narkomane" og "ikke finner veien når det er fare" (hva er det du babler om?) skjønner jeg ikke. Når har politiet "bare skutt" psykisk syke? Du er jo helt på bærtur. 3
Safiye Skrevet 11. oktober 2020 #73 Skrevet 11. oktober 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, forherligelse av brudd på norsk lov og brukerangrep. -Safiye, mod
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #74 Skrevet 11. oktober 2020 8 hours ago, jabx said: Dette er jo bare svada. De som driver med etterforskning alvorlige saker er ikke de samme som avgjør om saker skal henlegges ellerikke (det gjøres av jurister), og de trenger heller ikke å "true" noen til å trekke anmeldelser. Det er egentlig ikke noe som heter å trekke anmeldelse siden det er offentlig påtale, og de er heller ikke avhengig av at noen "trekker anmeldelse" for å henlegge saker. Videre er det ikke etterforskere som rykker ut på oppdrag, så hva dette har med "herje med stakkarslige narkomane" og "ikke finner veien når det er fare" (hva er det du babler om?) skjønner jeg ikke. Når har politiet "bare skutt" psykisk syke? Du er jo helt på bærtur. Har du lest aviser de siste to årene? Anonymkode: 0661a...e74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå