Gå til innhold

Kunne du datet en snut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det kunne jeg. Brannmenn er jeg imidlertid ferdig med, har bokstavelig talt «brent meg» på et par av de... 

Anonymkode: dbb48...972

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes... Men jeg kunne datet menn i de fleste yrker. Eneste jeg kommer på som jeg ville holdt meg unna er politikere fra feil partier.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne ikke datet en person som sa snut.

men kunne fint datet en i politiet.

Anonymkode: 39ee1...cea

Men du hadde sannsynligvis ikke merket det før et par dater minst

Anonymkode: 4ca65...910

Skrevet

Javisst. Jeg får litt helte-vibber av både Politi og brannmenn. Utrolig tåpelig, men det er nå sannheten. 

Anonymkode: 25e25...850

Skrevet

Ja absolutt, kjekke, maskuline med selvtilitt 😊

Anonymkode: 62dac...3e8

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ukomf?  Men nei, de tjener altfor dårlig. Dårlig kombinasjon med at de gjerne tror de er så alfa 🙈

Anonymkode: a172e...b36

Gjennomsnittslønn for en helt "vanlig" politibetjent i turnus ligger på 6-700.000. Ulik lønn etter hvor lenge du har jobbet, hvilken stilling du har osv., mange som tjener mye bedre enn det.

Anonymkode: eef1d...58e

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Master, er dessuten i gang med PhD.

Anonymkode: 588b6...eef

Til opplysning er det mange politifolk med masterutdanning.

https://www.politihogskolen.no/master/

• Liker 2
Skrevet

Kunne ha gjort det om jeg ikke var opptattt allerde-som jeg er.  

Anonymkode: b7325...067

Skrevet

Snut?😂 Jeg ville ikke hatt noe problem med å date en som jobber i politiet, nei. Hvorfor skulle det være et problem?

Anonymkode: 17a8e...1f2

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Callisto83 skrev:

Jeg hadde nok alltid vært bekymret for hva han kunne bli utsatt for i jobbsammenheng. Det er ganske mange farlige mennesker der ute.

Det er farligere å være bonde, fisker eller bygningsarbeider. I alle fall om man ser på dødsfall og arbeidsulykker.

• Liker 4
Skrevet

Haha,  husker første gang jeg skulle møte kjæresten til venninna mi. Det var fest og jeg lå fyllesyk på en madrass uten å være i stand til å hilse skikkelig.  Jeg var så flau dagen etterpå og for å ha gitt et dårlig førsteinntrykk.  Du, han er politi og jobber med rus , miljøarbeid og fyllearresten så jeg tror ikke det der er det verste han har sett, svarte venninna mi 

Anonymkode: c7e9c...d26

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittslønn for en helt "vanlig" politibetjent i turnus ligger på 6-700.000. Ulik lønn etter hvor lenge du har jobbet, hvilken stilling du har osv., mange som tjener mye bedre enn det.

😂😂😂😂😂 Dream on.

De begynner på rett over 400,000 som nyutdannet og de du ser ute på gata har kanskje 470,000 hvis de har  10-15 års inkludert alt av natt, helg og tillegg. 

Ræva lønn kombinert med overdreven selvtillit og høye på egen "makt" , ellers takk du. Finnes unntak med personligheten, men lønnen er uansett altfor dårlige. Jeg kan ikke tjene 3 ganger så mye som mannen. 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂😂😂 Dream on.

De begynner på rett over 400,000 som nyutdannet og de du ser ute på gata har kanskje 470,000 hvis de har  10-15 års inkludert alt av natt, helg og tillegg. 

Ræva lønn kombinert med overdreven selvtillit og høye på egen "makt" , ellers takk du. Finnes unntak med personligheten, men lønnen er uansett altfor dårlige. Jeg kan ikke tjene 3 ganger så mye som mannen. 

Du må lære deg å lese.

https://forklarmeg.com/lonn-som-politi-forklart-sa-mye-tjener-politibetjent/

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn i uniform... 🤤🤤🤤

Ulempa er arbeidstidene.

Anonymkode: 5d689...4b3

Du får gjøre som meg; finne deg en som jobber som etterforsker i politiet i stedet 😏 Jobber kun dagtid, har Flexitid samt fri helger og helligdager. 

Anonymkode: cfbc2...51a

• Liker 1
Skrevet

Oh la la:) Har sett en dame i politiuniform flere ganger i Oslo i det siste.  Hun er så utrolig fin, at jeg rett og slett må snu meg etter henne😂 Ja, kunne datet en politi:) 

Skrevet

Nei,  Er selvsagt glad vi har politi, men folk som velger å vokte en lov de ikke utformer er for meg litt spesielt. Jeg er glad noen gjør det, men jeg hadde følt meg som en Robot i den rollen. Det brukes selvsagt en del skjønn i politiet også, men en partner som griper inn i andres liv hovedsakelig fordi boka sier det, nei takk

Skrevet

Hvis jeg hadde møtt en jeg ble skikkelig forelska i, og så viste det seg at han var politi, da vet jeg ikke... Det hadde blitt et skikkelig dilemma for min del. Han måtte i tilfelle hatt noen ekstremt bra egenskaper som veide opp for dette yrkesvaget, og ikke vært en av disse maktsyke reddharene som tror de kan ture fram som de vil og være hevet over norsk lov. Disse som rykker ut til alle slags småtterier og herjer med stakkarslige narkomane, og samtidig "ikke finner veien" når det er virkelig fare på ferde. En av disse som ikke vil ta imot anmeldelser på familievold, som truer deg til å trekke anmeldelsen eller henlegger på grunnlag av "manglede kapasitet", fordi de egentlig ikke syns det er så farlig om du blir banket opp hjemme - "du kan jo bare flytte." En av disse som rykker ut til psykisk syke som egentlig trenger hjelp, og så bare skyter vedkommende fordi i politiets bok så er jo alle med psykiske lidelser "de slemme".

Nei, tror jeg kan spare meg altså. 

Anonymkode: c821a...6cf

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde møtt en jeg ble skikkelig forelska i, og så viste det seg at han var politi, da vet jeg ikke... Det hadde blitt et skikkelig dilemma for min del. Han måtte i tilfelle hatt noen ekstremt bra egenskaper som veide opp for dette yrkesvaget, og ikke vært en av disse maktsyke reddharene som tror de kan ture fram som de vil og være hevet over norsk lov. Disse som rykker ut til alle slags småtterier og herjer med stakkarslige narkomane, og samtidig "ikke finner veien" når det er virkelig fare på ferde. En av disse som ikke vil ta imot anmeldelser på familievold, som truer deg til å trekke anmeldelsen eller henlegger på grunnlag av "manglede kapasitet", fordi de egentlig ikke syns det er så farlig om du blir banket opp hjemme - "du kan jo bare flytte." En av disse som rykker ut til psykisk syke som egentlig trenger hjelp, og så bare skyter vedkommende fordi i politiets bok så er jo alle med psykiske lidelser "de slemme".

Nei, tror jeg kan spare meg altså. 

Anonymkode: c821a...6cf

Dette må være det dummeste og mest usaklige jeg har lest på lenge.

Det er et faktum at fengslene våre er overfylte, det rimer dårlig med din tåpelige påstand om at politiet ikke gjør jobben sin. Det er også et faktum at politiet har over 25.000 psykiatrioppdrag hvert år, og at dette handler om til dels meget farlige, fullstendig ustabile mennesker, mennesker som også truer politiet med våpen. Politiet blir tilkalt når Helse ikke tør å gå inn i situasjonen.

Men fakta er tydeligvis ikke din sterke side.

• Liker 8
Skrevet

Snut er mennesker de også. Hadde jeg vært singel, og møtt en hyggelig og snill mann som jeg følte meg tiltrukket av, og det viste seg at han var snut, hadde ikke det spilt noen rolle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...