Gjest Starya Skrevet 20. september 2002 #1 Del Skrevet 20. september 2002 I USA er det mannejakt på en navngitt kvinne som ble filmet av et overvåkningskamera idet hun dengte datteren sin. Hele historien kan leses her: http://www.cnn.com/2002/US/Midwest/09/19/v...ting/index.html Horribelt! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har CNN og hørte om saken ja. Det er helt groteskt og jeg håper de får fatt i henne. Og det at familien beskytter denne kvinnen gjør det hele enda verre. Håper de blir buret inn alle som en. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 20. september 2002 #3 Del Skrevet 20. september 2002 Så videosnutten nå.. Håper da inderlig at hun blir tatt!!! Sånn gjør man bare ikke mot uskyldige små barn!! -x :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 20. september 2002 #4 Del Skrevet 20. september 2002 Videoen har jeg ikke fått sett. Hvor så du den Xeyes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. september 2002 #5 Del Skrevet 20. september 2002 TV2 Nyhetene. Ikke noe å se :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. september 2002 #6 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har jo fått med meg hva saken dreier seg om, men jeg vil ikke se. Få helt vondt i magen jeg. At mennesker kan gjøre slikt :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå