Gå til innhold

Spontanabort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda jeg har hatt 2 og for 15 år siden fikk vi beskjed om å vente og se. Ingen av oss som døde av det. 

Anonymkode: 78f34...4b3

Hvem sier noen skal dø?

Sånn med unntak av spiren man så gjerne vil ha 😭

Endret av supernaturalfan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.10.2020 den 20.10, RagFro skrev:

Hvordan går det? ❤️

TS her. I går endte det... SA... 

Noen som vet når man kan starte å ha sex igjen å begynne å prøve? hvis jeg tar eggløsningstest vil HCG «rote det til» for eggløsningstesten? må jeg vente til en menstrasjon før jeg kan prøve eller kan jeg prøve når jeg har sluttet å blø?

Anonymkode: 4b384...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. I går endte det... SA... 

Noen som vet når man kan starte å ha sex igjen å begynne å prøve? hvis jeg tar eggløsningstest vil HCG «rote det til» for eggløsningstesten? må jeg vente til en menstrasjon før jeg kan prøve eller kan jeg prøve når jeg har sluttet å blø?

Anonymkode: 4b384...6c5

Trist å høre :(

Du kan starte å ha sex igjen og prøve så snart du føler deg klar for det. Jeg startet med sex igjen med det samme blødningen stoppet. Det kan være lurt å teste litt jevnlig med g-test fremover for å faktisk sjekke når hcg er ute av kroppen. Er veldig betryggende å vite når det skjer! For EL-tester kan slå ut positive om du har hcg i kroppen.

Du trenger ikke vente en menstruasjon før prøving igjen nei. Som sagt - prøve igjen når du er klar for det. Jeg var veldig klar med èn gang etter begge mine SA'er, og jobbet for å finne EL. Min hcg gikk raskt ut (bare noen dager etter blødningen var over). Og jeg fikk EL på et relativt normalt tidspunkt, bare noen dager senere enn vanlig. Glad jeg jobbet for å finne første EL, for jeg ble gravid igjen da. Og da holdt spiren. Masse lykke til til deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel 

jeg hadde SA forrige søndag.

jeg stoppet å blø/ brun utflod på ca torsdag/fredag. tror du jeg kan ha sex nå? redd for infeksjon... 

Anonymkode: 4b384...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Amatariel 

jeg hadde SA forrige søndag.

jeg stoppet å blø/ brun utflod på ca torsdag/fredag. tror du jeg kan ha sex nå? redd for infeksjon... 

Anonymkode: 4b384...6c5

Trist å høre at du har hatt SA :(

Når du har sluttet å blø er det ingen grunn til å ikke "hoppe opp på hesten igjen". Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Amatariel kan du huske når du fikk eggløsning etter SA? 

Anonymkode: 4b384...6c5

Jeg fikk EL ca. tre dager etter det som var normalt for meg etter begge mine SA'er. Jeg pleide å ha EL rundt CD22, men den kom rundt CD25-26 i syklusene etter SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...