Gå til innhold

Ser dette ut som en bra økt eller kan det bli bedre? (Bilde fra målinger)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nedlatende, siden jeg synes det er rimelig teit å legge ut en graf på et nettforum for å få skryt. 

Og det virker jo som om du selv synes du har ganske god peiling på egen form/kondisjon (ref. sammenligningen med «de fleste andre»), så da skjønner jeg ikke hvorfor du liksom skal ha hjelp til å «forstå disse greiene». I tillegg blir du jo sur når folk kommer med ærlige tilbakemeldinger, så mye tyder på at det ikke var det du var ute etter, men heller beskjed på beskjed om at du er så ufattelig flink som hadde så høy puls i så lang tid. Men som sagt sier den grafen oss null og niks. 

Sånn, ferdig snakka. Lykke til med å få kondisjonstall over gjennomsnittet (ditt ligger nemlig litt under), heier på deg. 

Anonymkode: 82d37...6ed

Skal jeg si hva heg blir sur av? At du skriver gjeipetegn og antar at jeg vil ha skryt. Motivasjon hadde jo vært fint, men skryt er jeg ikke ute etter for det er vel ikke noe å skryt av ? 😂 Du er utrolig nedlatende, frekk og ja, surmuggen. Du er sånn person som forsurer andres hverdag. Du er negativ og ekkel. Hvorfor ikke skrive noe sånn som at det ser ut som at du trenger å bli bedre "der og der" og du kan gjøre "sånn og sånn" lykke til og stå på? Mitt tips til deg: Jobb med din væremåte ovenfor andre, så får du det også kanskje litt bedre med deg selv. For det tror jeg ikke du har og jeg vil mye heller ha litt dårlig kondisjon enn å være en surbitter. 

Anonymkode: 2d8b1...7d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å få noe ut av der må du måle makspuls ordentlig, og selv stille inn sonene på klokka deretter. Og om økta er bra kommer jo an på målet med den. 

Anonymkode: e902b...a3d

Takk for tips, jeg er ikke så teknisk god, men skal prøve å finne ut av hvordan jeg gjør det. 

Anonymkode: 2d8b1...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...