AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #21 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har selv erfaring med dette, og i utgangspunktet er det et skrikende NEI!!!!! Men med mine foreldre hadde det faktisk gått helt fint, og vi har faktisk også bodd slik Men nå bodde mine foreldre slik med besteforeldrene mine da jeg var barn (vertikaldelt bolig. Hadde ikke orker horisontaldelt) så de har nok fått smake på hvor slitsomt det kan være, og holdt seg derfor så godt som 100% unna vår del av boligen Anonymkode: 5d975...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 9. oktober 2020 #22 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei, hadde blitt for tett å dele hus med mamma. Faren min hadde vore ei anna sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. oktober 2020 #23 Del Skrevet 9. oktober 2020 Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #24 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei Anonymkode: 024d9...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #25 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ja, bodde slik i 5 år før vi fikk råd til å kjøpe egen bolig. Savner det på mange måter. Men også deilig å eie eget. Anonymkode: 444f1...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #26 Del Skrevet 9. oktober 2020 Kunne jeg godt ha gjort. Vi bor nær hverandre og snakkes flere ganger i uka. Anonymkode: b6b50...8b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 9. oktober 2020 #27 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei, vi hadde drept hverandre! Jeg er uendelig glad i dem, men vi kan ikke bo så tett😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #28 Del Skrevet 9. oktober 2020 Nei, foreldrene mine er heldigvis døde. Men har ikke noe problem med at den ene datteren min leier i kjelleren hos oss. Hun sier at hun trives også. Hun bestemmer hvor mye kontakt hun og samboeren har med oss og spesielt hun er mye oppe hos oss. Anonymkode: 36574...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #29 Del Skrevet 10. oktober 2020 Kunne hatt mine egne foreldre i samme hus, men jeg hadde ikke taklet å ha svigers der. Anonymkode: ec6c7...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermammsen75 Skrevet 10. oktober 2020 #30 Del Skrevet 10. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne gjort det. Har ingen problemer med foreldrene mine og de trenger seg ikke på. En annen ting er de har bedre råd også. Anonymkode: 66d79...051 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #31 Del Skrevet 11. oktober 2020 Nei det måtte da ja blitt vertikalbolig med inngangspartier som ikke var på samme side . Dele stor garasje hadde gått . Det fine med å bo slikt er å kunne hjelper hverandre , dele på større utstyr- redskaper Anonymkode: 95577...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 11. oktober 2020 #32 Del Skrevet 11. oktober 2020 Kunne bodd med min far, men hvert sitt hus hadde vært bedre. Jeg har barnebarn, la oss si at jeg vant nitti millioner og kjøpte meg minst ett sted å bo. Ville jeg bodd med dem, min svigerdatter så tett osv. Nei, det kunne jeg ikke, eller jeg hadde kunnet, men det hadde blitt for tett uten at jeg misliker henne. Hun ville ment det samme. Det er jeg glad for, hun er flink til å holde distanse og sette grenser uten at noen blir såret. Kunne bodd nærmere, men ikke i samme nabolag. Har fatuqie, og dager jeg ikke vil se noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 11. oktober 2020 #33 Del Skrevet 11. oktober 2020 Vil ikke bo i samme by som foreldrene mine engang. Hadde hengt meg selv i flaggstanga etter 4 dager om vi måtte bo i samme hus. Svigers derimot, ingen problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #34 Del Skrevet 11. oktober 2020 Nei, ikke generasjonsbolig. Tomannsbolig kunne sikkert gått fint. Hva svigers angår, vil jeg helst ikke ha dem på samme planet. Anonymkode: db382...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #35 Del Skrevet 11. oktober 2020 Ingen problem med mine foreldre, det hadde vi fått til å fungere fint. Svigers derimot.. aldri i verden, selv om de er hyggelige folk. Anonymkode: 5c4b0...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #36 Del Skrevet 11. oktober 2020 Med mine foreldre? Aldri i villeste livet. Kunne kaanskje vurdert med svigers, men tror det ville blitt litt for nært. Hadde ikke hatt problemer med å ha de i nabohuset feks. Anonymkode: d311c...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 11. oktober 2020 #37 Del Skrevet 11. oktober 2020 Jeg bor i en generasjonsbolig med bo-enhet oppe og nede. Hadde ikke gjort meg noe om svigermor eller pappa hadde bodd under. Hadde tvert i mot følt meg mer trygg, spesielt nå som jeg er sprekkeferdig gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #38 Del Skrevet 11. oktober 2020 Ikke med svigers. Min svigerrinne gjør det, og de legger seg opp i alt av økonomi 😝 Med mine foreldre hadde det vært helt ok Anonymkode: b5909...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. oktober 2020 #39 Del Skrevet 11. oktober 2020 Nei. Mulig jeg KANSKJE kunne hatt faren min i etasjen over, han er en stille fyr som aldri spiller høy musikk eller lignende. Bare hvis vi hadde hatt helt separate boenheter med egne innganger og alt sånt. Moren min? Aldri. Ville ikke bodd i samme nabolag en gang. (de er skilt, siden 80-tallet en gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #40 Del Skrevet 11. oktober 2020 Nå lever ikke mine foreldre. Men skulle gjerne ha bodd sånn med barna mine. De er 19 og 13 år. Selvfølgelig måtte 13 åringen vente til han ble voksen da. Men spørs hva de hadde syntes om det. Så regner jeg med at som unge voksne, vil de sikkert synes det er fint med mamma i nærheten. Men kanskje noe helt annet da de er godt voksne, med sin egen familie. Anonymkode: 89567...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå