Tough cookie Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Hvem er hun og hvilken bakgrunn har hun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 Bakgrunn? jeg kjenner henne kun fra snapkontoen happymommysquad... eneste jeg vet om hun er at hun bor på Bømlo og er kronisk syk 😅 har ikke fult med der annet enn noen uker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 11. oktober 2020 #3 Del Skrevet 11. oktober 2020 Hun har to barn. Og reklamerer for alt mulig. Så jeg følger henne ikke lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 15. april 2024 #4 Del Skrevet 15. april 2024 Noen som vet hvordan syk hun er? Følger henne ikke da jeg synes hun blir veldig sånn "stakkars meg, se hvor dårlig jeg er her jeg ligger".. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 19. april 2024 #5 Del Skrevet 19. april 2024 Har sluttet å følge henne for lenge siden. Litt wannabe influenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet lørdag kl 19:02 #6 Del Skrevet lørdag kl 19:02 Hva feiler det henne? Hun sier alltid at hun skal fortelle senere, men jeg har ikke fått med meg at hun faktisk har fortalt om hva som er galt med henne…. Blir jo på en måte litt lei av alt sykdomsprat når det eneste hun legger ut er «stakkars meg» uten å si noe mer… Hadde hun sagt at hun ville holde det for seg selv, så hadde det jo vært noe annet. Men det gjør hun jo ikke…. Får litt følelsen av at hun er litt oppmerksomhetssyk🫣 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet lørdag kl 20:05 #7 Del Skrevet lørdag kl 20:05 Frublå skrev (1 time siden): Hva feiler det henne? Hun sier alltid at hun skal fortelle senere, men jeg har ikke fått med meg at hun faktisk har fortalt om hva som er galt med henne…. Blir jo på en måte litt lei av alt sykdomsprat når det eneste hun legger ut er «stakkars meg» uten å si noe mer… Hadde hun sagt at hun ville holde det for seg selv, så hadde det jo vært noe annet. Men det gjør hun jo ikke…. Får litt følelsen av at hun er litt oppmerksomhetssyk🫣 Eneste jeg har fått med meg opp i gjennom når hun snappet på en felleskanal er at hun har vært ett veldig prematurt barn og sliter med div etter det bla gastroparese. Har også snakket om at hun skulle gentestes. Men vet ikke hva de sykehusoppholdene har dreid seg om. Enten så har jeg ikke helt fulgt med eller så har hun aldri helt sagt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfred Skrevet søndag kl 18:13 #8 Del Skrevet søndag kl 18:13 Frublå skrev (23 timer siden): Hva feiler det henne? Hun sier alltid at hun skal fortelle senere, men jeg har ikke fått med meg at hun faktisk har fortalt om hva som er galt med henne…. Blir jo på en måte litt lei av alt sykdomsprat når det eneste hun legger ut er «stakkars meg» uten å si noe mer… Hadde hun sagt at hun ville holde det for seg selv, så hadde det jo vært noe annet. Men det gjør hun jo ikke…. Får litt følelsen av at hun er litt oppmerksomhetssyk🫣 Skulle akkurat til å spørre om det samme! Har trodd at hun har fortalt det, fordi jeg har aldri på lyd på videoer - så får ikke med meg hva som blir sagt når hun ikke tekster.. men da har hun kanskje ikke delt da 🫣 Jeg syns også det er veldig sånn: skal fortelle nå, hvorfor jeg er her osv. Så trodde helt oppriktig at «alle» visste (og bare at jeg ikke hadde fått det med meg😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet mandag kl 02:15 #9 Del Skrevet mandag kl 02:15 Tror aldri hun har fortalt hele historien, men hun har vært syk siden tenårene med noe jeg mener å ha forstått er noe autoimmunt som går på bindevevet i kroppen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden Men hvorfor er hun innlagt nå? hun skulle komme med oppdatering og forklaring, men den kom aldri.., 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Hun sier i dag hun er innlagt på dps etter et vondt år.. så da er det vel psyken som har fått seg en skikkelig knekk etter mange år med sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Lillemyoghufsa skrev (2 timer siden): Hun sier i dag hun er innlagt på dps etter et vondt år.. så da er det vel psyken som har fått seg en skikkelig knekk etter mange år med sykdom Det er jo helt forståelig, hun står jo i mye med en krevende helsesituasjon ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipetto Skrevet 34 minutter siden #13 Del Skrevet 34 minutter siden Det som derimot irriterer meg litt, er at hun alltid legger ut en selfie av seg selv med hånden/armen litt over ansiktet, trutmunn og veldig "stakkars meg" tekst. Ja vi har skjønt det, men hun trenger da ikke informere oss andre for hver gang hun har det fælt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå