Gå til innhold

Sier navnet mitt ofte - er han interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr det når en person sier navet mitt ofte, når han snakker til meg? Sier feks " Og vet du hva Kari, hvordan gikk det egentlig med de andre?

"Kari, hvem var det som vant den fotballkampen igjen?"

Hvilken buss var det vi skulle ta, Kari?"

Anonymkode: 5d5b0...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er  bare en hersketeknikk. Det er det samme som telefonselgere driver med, de sier navnet ofte for å virke personlige og påvirke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hulderen skrev:

Det er  bare en hersketeknikk. Det er det samme som telefonselgere driver med, de sier navnet ofte for å virke personlige og påvirke deg.

Oof, ja det er sant, men samtidig, man bruker navnet til folk man liker ofte åså, så om det er andre tegn på at han liker deg så er det nok noe der :) 

Anonymkode: 7ac16...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det er hersketeknikk... har lest nå om hersketeknikk på internett, og akkurat det med navn nevnes ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan det er hersketeknikk... har lest nå om hersketeknikk på internett, og akkurat det med navn nevnes ikke...

De som virkelig er gode på hersketeknikker vet også å legge inn aksjer på rette måten, "Kari" 😉 

Anonymkode: b6ba8...573

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i resten av gjengen her. Dette er hersketeknikk. Men det kan jo hende han ønsker å gjøre deg interessert i han, fordi han er interessert i deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De som virkelig er gode på hersketeknikker vet også å legge inn aksjer på rette måten, "Kari" 😉 

Anonymkode: b6ba8...573

Er det nå jeg skal si touche? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...