Gå til innhold

Remeron

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gikk over til Wellbutrin. Den fungerte supert og jeg fikk ikke ulvehunger. Var veldig fornøyd med den.

Anonymkode: 11697...e11

Jeg bruker Remeron for å sove, men merker ulvehungeren. Blir man døsig av Wellbutin slik at det kan brukes som sovemiddel? 

Anonymkode: 63037...8f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk opp 5 kg og hadde konstant hangover.  Vil ikke bli tykk, er ikke meg.  Sluttet etter få uker. 

Anonymkode: d459e...5f9

Skrevet

Har nå bestemt meg for at jeg ikke holder ut dette her lenger, jeg har problemer med å se meg selv i speilet og har fått et slags selvhat. Føler ikke det hjelper noe særlig på depresjonen heller. Dere som la på dere, gikk dere automatisk ned eller måtte dere jobbe hardt for det?

Anonymkode: 096b4...17b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nå bestemt meg for at jeg ikke holder ut dette her lenger, jeg har problemer med å se meg selv i speilet og har fått et slags selvhat. Føler ikke det hjelper noe særlig på depresjonen heller. Dere som la på dere, gikk dere automatisk ned eller måtte dere jobbe hardt for det?

Jeg måtte ikke jobbe for det. kiloene rant av automatisk.

Anonymkode: 8a99d...26c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte ikke jobbe for det. kiloene rant av automatisk.

Anonymkode: 8a99d...26c

Takk for svar! Stoppet på medisinene i går og merker allerede at jeg ikke har samme sultfølelse, venter på telefon fra lege ang nye medisiner

Skrevet
På 9.10.2020 den 13.30, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker Remeron for å sove, men merker ulvehungeren. Blir man døsig av Wellbutin slik at det kan brukes som sovemiddel? 

Anonymkode: 63037...8f3

Nei. Wellbutrin gir ikke den trøtthetsfølelsen, heller motsatt. Derfor blir man anbefalt å ta de om morgenen for å ikke slite med søvnen. Jeg merket ikke noe til søvnproblemer.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte jobbe hardt for det. Selv om jeg spiste mindre, altså normalt igjen. Så gikk det svææært sakte nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...