Familiemannen Skrevet 8. oktober 2020 #41 Skrevet 8. oktober 2020 Har skjedd med meg å fruen, vet ikke om d ble noe særlig penetrering, bare at det var veldig vondt for åss begge (sikkert mest henne sån for ordens skyld)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #42 Skrevet 9. oktober 2020 På 7.10.2020 den 21.23, AnonymBruker skrev: Det kan skje ved uhell, ja. Har skjedd oss et par ganger hvis han tar meg hardt bakfra. Og spesielt når jeg ligger på magen. Det er faen meg så vondt!! Men jeg vet dette ikke var «uhell», for vi har vanlig analsex innimellom, så det er ikke «om å gjøre» for han å komme seg inn bak der i tide og utide. Anonymkode: 4fc31...6c7 Vært borti det sammen, liggende - som du sier - på magen. Det var så vondt! Jeg har mest lyst til å fortelle det til alle menn, slik at de kan passe på å ikke være verken uheldige eller "uheldige". Og er de ekstra hardhendte, kan de gjøre stor skade! Anonymkode: 939b6...690
Katten.2.0 Skrevet 9. oktober 2020 #43 Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Jeg har vel bommet 3-4 ganger ila hele min karriere, og det er latterlig smertefullt for både meg og henne. Jesus, det er jo helt jævlig. Når det er sagt har jeg hatt partnere som er veldig glad i analsex, og når de har vært utrolig kåt og våt med bytting av stilling har det vært tilfeller hvor jeg ikke har skjønt at jeg hadde initiert analsex. Dette var kvinner som var veldig glad i analsex, og dermed dyktig til å slappe av. Endret 9. oktober 2020 av Katten.2.0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå