Gå til innhold

Analsex ved et uhell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan skje ved uhell, ja. Har skjedd oss et par ganger hvis han tar meg hardt bakfra. Og spesielt når jeg ligger på magen. Det er faen meg så vondt!! 

Men jeg vet dette ikke var «uhell», for vi har vanlig analsex innimellom, så det er ikke «om å gjøre» for han å komme seg inn bak der i tide og utide. 

Anonymkode: 4fc31...6c7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hvor slappe rasshøl har dere om sånt kan skje ved uhell? 

Anonymkode: d8abe...bdd

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke slapt i det hele tatt faktisk 😃 

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså at man blir penetrert analt (under frivillig vaginal sex) uten å ha gitt samtykke til det.

Er det sannsynlig at det skjer ved et uhell, eller er det mer sannsynlig at det er snakk om et «uhell»?

Anonymkode: 0d323...284

Det har faktisk skjedd med meg én gang. Vi hadde gjort det "med vilje" dagen før og vi byttet til en litt rar stilling. Jeg dyttet litt på og hun sa ikke noe så det tok et par sekunder før jeg skjønte at det var "feil". Ikke veldig lenge siden heller. Før det trodde jeg det var umulig å gjøre ved et uhell, men her skjedde det altså, Hvis hun hadde klemt igjen hadde det neppe vært mulig, men hun trodde det var meningen...

Det er MULIG men det skal veldig mye til.

Anonymkode: 95135...019

Skrevet
17 minutter siden, SlemUlv skrev:

Ikke slapt i det hele tatt faktisk 😃 

Mmmmmhm vi kan late som det, akkurat som vi kan late som slike «uhell» skjer 😎

Skrevet

TS her.

Han tok meg bakfra (vaginalt), og vi brukte ikke glidekrem eller lignende.

Han kom «langt inn», ettersom han brukte mye kraft. Det var jævlig vondt, tårene rant etterpå.

Han sa at det var et uhell, men han har mast om analsex i ukesvis, og jeg har sagt nei... Vet ikke riktig hva jeg skal tro.

• Liker 1
Skrevet

Bare en dårlig unnskyldning.

Anonymkode: fe932...f6a

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Han tok meg bakfra (vaginalt), og vi brukte ikke glidekrem eller lignende.

Han kom «langt inn», ettersom han brukte mye kraft. Det var jævlig vondt, tårene rant etterpå.

Han sa at det var et uhell, men han har mast om analsex i ukesvis, og jeg har sagt nei... Vet ikke riktig hva jeg skal tro.

Høres ut som en dårlig unnskyldning, spesielt siden han har mast også. Sjukt dårlig gjort fordi det gjør som regel «litt» vondt å bare få kjørt den inn .. Tror ikke på at det var en uhell. 

• Liker 6
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare en dårlig unnskyldning.

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en dårlig unnskyldning, spesielt siden han har mast også. Sjukt dårlig gjort fordi det gjør som regel «litt» vondt å bare få kjørt den inn .. Tror ikke på at det var en uhell. 

Takk for svar! Synes at det er vanskelig å forholde seg til at han kanskje gjorde det med vilje 😞

Anonymkode: 86424...d76

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Synes at det er vanskelig å forholde seg til at han kanskje gjorde det med vilje 😞

Da kan du velge å stole på ham! Om han er til å stole på. Det er det kun du som vet.
For det KAN skje ved et uhell. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Skjedde faktisk ved et uhell med meg én gang i doggy. Jeg frøs til og ventet på smertehylet, men hun ba meg kjøre på.

Det kan være et uhell, men se ikke bort fra at det er et «uhell». Det er i tilfelle utrolig usympatisk.

Skrevet

Har skjedd meg også. Var småfulle begge to. Vi hadde sex med masse olje og mens han tok meg bakfra så kjørte han den rett inn bak. Jeg skrek så høyt at han satt i senga helt forskrekket med svære øyne. Fikk en rift og blødde endel. Vi har ledd mye av det i etterkant. Har analsex innimellom, men jeg trenger laang oppvarming. 

Anonymkode: fea44...202

Skrevet

At man bommer og stanger mot anus kan skje, men man merker garantert forskjell på et uhell og en bevisst handling.

• Liker 1
Skrevet

Du har rett og slett blitt voldtatt analt av kjæresten din. Dump ham!

Anonymkode: 06506...85e

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså at man blir penetrert analt (under frivillig vaginal sex) uten å ha gitt samtykke til det.

Er det sannsynlig at det skjer ved et uhell, eller er det mer sannsynlig at det er snakk om et «uhell»?

Det har skjedd med ei venninne.

Nei i 100% edru tilstand så er ikke dette noe som skjer. Men begge to (i et langvarig forhold) var ja ikke bare litt fulle, men ekstremt fulle og langt borte. De var nok kanskje ikke helt i stand til å gjennomføre akten, men ja vi gjør alle mye rart i fylla. Og da ble det feil hull 😅 

Det kan skje som et uhell, men i de fleste tilfeller nei, ingen burde ha sex når de ikke er i stand til å kunne vite forskjellen på vagina og anal 😅😬😅

Anonymkode: 7f007...857

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er flere kvinner som går på p-piller ol. som sliter med tørrhet og av den grunn bruker glidemiddel. Glidemiddel bør brukes i store mengder før anal sex, men små mengder kan få ting til å gli.

Skrevet

Det er fullt mulig. Om man har kuken full av glidemiddel når man har vaginalt samleie og man bommer litt noen ganger så glidemiddelet sklir utover. Vips...så kan du være uheldig å skli inn i rumpa hennes. 

Anonymkode: 03ef4...502

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er flere kvinner som går på p-piller ol. som sliter med tørrhet og av den grunn bruker glidemiddel. Glidemiddel bør brukes i store mengder før anal sex, men små mengder kan få ting til å gli.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fullt mulig. Om man har kuken full av glidemiddel når man har vaginalt samleie og man bommer litt noen ganger så glidemiddelet sklir utover. Vips...så kan du være uheldig å skli inn i rumpa hennes. 

Anonymkode: 03ef4...502

Her har det ikke vært glidemiddel inne i bildet, bare mye fysisk kraft. - TS

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har det ikke vært glidemiddel inne i bildet, bare mye fysisk kraft. - TS

Det er mulig. Det gjør sykt vondt, men det er mulig. Dessverre.

Men det er opp til deg om du stoler på partneren din eller ikke. 

Anonymkode: 387c3...147

Skrevet

Det kan skje, og jeg bommet selv en gang når det gikk heftig for seg. For ordens skyld, jeg er ikke tilhenger av analsex, så dette var langt fra noe snik-forsøk!

Uansett, så tror jeg ikke at jeg kom langt inn, om noe i det hele tatt, og reaksjonen hennes var mildt sagt voldsom. Det må ha gjort grisevondt. Var i ettertid veldig påpasselig med å ikke gjenta tabben. Det ble ikke mer sex den kvelden gitt, og det tok en stund før vi var tilbake i normalt gjenge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...