AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Altså at man blir penetrert analt (under frivillig vaginal sex) uten å ha gitt samtykke til det. Er det sannsynlig at det skjer ved et uhell, eller er det mer sannsynlig at det er snakk om et «uhell»? Anonymkode: 0d323...284
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Det er ikke et uhell! Da er du veldig slapp der bak... Anonymkode: 07ea6...96f 13
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 For å presisere; at mannen penetrerer analt uten at det er gitt samtykke, men sier etterpå at det ikke var meningen. Er det sannsynlig at han snakker sant? Anonymkode: 0d323...284
Nuith Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: For å presisere; at mannen penetrerer analt uten at det er gitt samtykke, men sier etterpå at det ikke var meningen. Er det sannsynlig at han snakker sant? Anonymkode: 0d323...284 Nei 6
Aliquis Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Kan ikke skjønne hvordan det skal gå i det hele tatt uten store mengder glidemiddel. Det burde utelukke de fleste uhell. 8
SlemUlv Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Det kan skje, og det gjorde så vondt at jeg gråt i en time etterpå. Og vi hadde ikke sex på minst en uke eller noe etterpå, aldri i doggy igjen. 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 «Uhell» my ass. Anonymkode: 0f643...df5 17
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #9 Skrevet 7. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: «Uhell» my ass. Anonymkode: 0f643...df5 😂😂😂 Anonymkode: 18286...819 7
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #10 Skrevet 7. oktober 2020 Det er umulig å skli inn i analen ved et uhell.. det er for trangt og hvis man ikke aktivt slapper av for å få det til går det ikke.. 1
Alvario Skrevet 7. oktober 2020 #11 Skrevet 7. oktober 2020 Det skjedde meg oss ved ett tilfelle. Vi hadde sex doggiestyle i dusjen med masse såpe. Vi har hatt analsex flere ganger før og etter, og er 100% sikker på at dette var ett uhell. Var sykt vondt og hadde vondt i analen i flere dager etterpå.
SlemUlv Skrevet 7. oktober 2020 #12 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Det er umulig å skli inn i analen ved et uhell.. det er for trangt og hvis man ikke aktivt slapper av for å få det til går det ikke.. Seff er det mulig, med nok kraft. 7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #13 Skrevet 7. oktober 2020 Mannen min har et par ganger i løpet av kampens hete, stukket pikken i analen mens pikken har gått ut og inn. Så veldig langt inn kom han ikke og vondt var det ikke. Ble bekymret for å få rumpebakterier i skjeden, thats all.. Anonymkode: 528d9...634 1
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #14 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Seff er det mulig, med nok kraft. Hvis du bruker mye kraft er det jo ikke et uhell?? 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #15 Skrevet 7. oktober 2020 Ehm ... Det har skjedd at den sklir ut og plutselig presser den mot anal åpningen, men den har aldri kommet ordentlig inn, det er for trangt og uansett hvor våt fitta mi er så hjelper ikke det, er for trangt. Det kan gjøre vondt om det er litt fart involvert. Jeg trenger mye glidemiddel bare for å prøve å få den inn der, men med en stor penis går det nesten ikke. Prøvde med en eks med stor (18-19cm ish) og den kom ikke litt innafor engang, umulig. Typen nå også sliter vi med å få den inn så det skjer aldri. Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gå an, men kan vel skje noen.. Anonymkode: bd267...c70 2
SlemUlv Skrevet 7. oktober 2020 #16 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Hvis du bruker mye kraft er det jo ikke et uhell?? Har du aldri tatt noen hardt i doggy? 2
AnonymBrukern Skrevet 7. oktober 2020 #17 Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Har du aldri tatt noen hardt i doggy? Nei for jeg er en kvinne.. har blitt tatt hardt i doggy men da rumpa ganske høyt opp i været😂 har hendt at han bommer og treffer rumpa noe men ikke sånn at han fyker inn i rumpa mi... altså har hatt analsex mange ganger men har aldri sklidd inn ved «uhell». Da er det med vilje 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #18 Skrevet 7. oktober 2020 Hadde fyllesex i doggy, og han bomma. Jeg lå i fosterstilling etterpå mens tårene spruta. Kjempesuksess, det. Anonymkode: f2cbe...ac6 1
SlemUlv Skrevet 7. oktober 2020 #19 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBrukern skrev: Nei for jeg er en kvinne.. har blitt tatt hardt i doggy men da rumpa ganske høyt opp i været😂 har hendt at han bommer og treffer rumpa noe men ikke sånn at han fyker inn i rumpa mi... altså har hatt analsex mange ganger men har aldri sklidd inn ved «uhell». Da er det med vilje Sorry, jeg følger tydeligvis ikke med i dag Vel det har skjedd meg, så jeg vet av erfaring at det KAN skje. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #20 Skrevet 7. oktober 2020 Uhell? Nei, det kan vel ikke gå ann? Jeg lot mannen får kjøre seg litt bak her hos meg et par, 3,4 ganger for noen år siden og det var en .. «prosess» .. Med glidemiddel og man må være ekstremt kåt. Rompehullet lukker seg jo typ automatisk når noe skal INN der, er liksom ikke bare å putten pikken inn uten noe forvarsel. Da hadd jeg isåfall grått som en baby. Anonymkode: d8abe...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå