Gå til innhold

Minneas verden


minnea

Anbefalte innlegg

Jeg må jo starte en dagbok da!

Hei alle sammen :) Denne vet jeg ikke hvordan kommer til å bli, men håper jeg får masse besøk da!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Så koselig med besøk LinKri!!

Idag skal jeg på U2 konsert og det gleder jeg meg veldig til. Bare lurer på hva jeg skal ha på meg. Liker best å gå i skjørt, men er kanskje ikke så lurt når man aldri vet hvordan vær det er... Jeg får se litt ann, kan jo ta skjørt og støvletter...

Sikkert spennende lesning tenker jeg.

Nå får jeg snart se å begynne å gjøre meg litt i stand og pakke bagen til lillegull som skal overnatte hos sin tante og onkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mere besøk! Så koselig :):vinke:

Da er konserten overstått og det var bare såååååååååååååå braaaaaaaaaaaaa :klappe: Hadde en kjempefin kveld med U2, venner, øl og flere venner. Kjempegøy jeg vil mer!!!!!!!!!! He he.. Litt sliten i dag da, ble litt sent på oss- men det er greit :) Jeg er fornøyd!

Blir vel noe god mat og litt etterpå, alltid godt å slappe av dagen etterpå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heisann! er innom og sier hei jeg!

:)

ok, misunner deg maaasse for å ha vært på U2 konserten!! heldigheldigheldig!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stakk innom Seroxata :vinke::) Jeg syns jeg var ganske heldig jeg også ja! ;)

Litt sliten idag også jeg.. Føles nesten ut som om jeg får influensa, men det skal jeg da ikke ha noe av! Ikke tid til det.

Veldig spent om Morea finner drømmestøvlettene på salg, hvis hun gjør det kjøper jeg, hvis de ikke er på salg lar jeg være.. Hmmmmmm, men jeg vi ha de da!!! (Drømmestøvlettene ligger i tråden på velvære, klær. kosmetik...)

Juhu, det er helg :danse:

Endret av minnea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: ikke noe som er bedre enn å bli bedt på grilling hos naboen slik at man slipper å begynne på middag selv :sjarmor: Heeeeeeeerlig nå er det helg!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Skulle bare innom å si hei! misunner deg ang den U2 konserten altså :) venninna mi var der, og dagen etter pratet hun ikke om noe annet! var visst skikkelig gøy... så jeg får vel få med meg neste konsert jeg da.. :ler:

GOD HELG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var helgen over ja.. Blitt litt farting og da går det fort. Grilling hos nabo'n på fredag, så sommerparaden på lørdag (dårlig) Også ble det en tur ut etterpå. Phu. Idag har det vært rolig og det er jammen meg godt.

Dere som ikke var på konserten må nok bare se å bestille bilett neste gang ja. Bare så dere vet det ;)

Nei, kanskje jeg skal se top gun før jeg kryper til sengs....? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

sitter og hører på U2 nå.. guuuuri som jeg irriterer meg over at jeg ikke fikk sett de!! jaja..........

Håper du får en flott dag!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Neste gang seroxata, da er du med!!

Da har jeg funnet meg kjole til bryllup!! Ja ja, skulle jo egentlig ikke kjøpe- men den kostet bare 500!!!!! så da får det gå! Nå blir jeg sikkert så fin atte :)

Er litt sånn gidder ikke noen ting idag jeg. Man blir jo mer sliten av det enn og faktisk gjøre noe. :tunge1: Tror det blir veeeeeeeeldig rolig i kveld ja, kanskje ta litt sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss sol ute jo!!!! Herlig, kanskje det blir sommer igjen?????? *håpe, håpe* Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøper ut ;)

Endret av minnea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sol her også :klappe: Men jeg har spist baktpotet..så må roe ned litt før jeg hopper og spretter... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...