Gå til innhold

Influensa vaksine

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Ja det kan jeg sikkert

Hva om du smitter din bestemor og så får hun influensa og dør? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Hva om du smitter din bestemor og så får hun influensa og dør? 

Har ingen besteforeldre, alle er døde fra før. Jeg tenker det samme om influensa, corona og alt annet. Man er ansvarlig for egen helse. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den varer bare en sesong så jeg vil ikke utsette kroppen for unødvendig virus. Man får bare influensa hvert 6 år om man får den. Ellers er det kraftig forkjølelse man får, og det beskytter den ikke for.

Har hatt influensa en gang i hele livet er snart 40. 

Anonymkode: 8bb90...adb

Hva i alle dager er dette for slags påstand? :hakeslepp:

De som aldri har hatt influensa har heller ikke antistoffer mot influensa, med mindre man er vaksinert. Uten antistoffer står man på rimelig bar bakke når man først blir smittet, noe som kan skje når som helst. Jeg har aldri hatt influensa og er derfor veldig redd for å plutselig få det.

Anonymkode: e01c7...3fc

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Har ingen besteforeldre, alle er døde fra før. Jeg tenker det samme om influensa, corona og alt annet. Man er ansvarlig for egen helse. 

Din mor da? Ikke for det. Hun burde og ta vaksinen. 

Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Din mor da? Ikke for det. Hun burde og ta vaksinen. 

Min mor er 46 år og veldig sprek for alderen. Hun tar ikke noe vaksiner eller medisiner i det hele tatt. Får kjeft hvis jeg tar en paracet😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Influensavaksinen har aldri vært mer enn 53% effektiv ifølge studien de refererer til her, det var i 2011. I 2019 var den 21.35% effektiv. Greit å vite før man tar et valg: https://www.cdc.gov/flu/vaccines-work/effectiveness-studies.htm

Anonymkode: ead95...ead

Fortsatt uendelig mye bedre enn 0%.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Min mor er 46 år og veldig sprek for alderen. Hun tar ikke noe vaksiner eller medisiner i det hele tatt. Får kjeft hvis jeg tar en paracet😂

Håper du fikk barnevaksinene dine... 

Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Håper du fikk barnevaksinene dine... 

Ja har tatt alle vaksiner man fikk på skolen osv.. men har ikke tatt vaksiner i voksen alder

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er dette for slags påstand? :hakeslepp:

De som aldri har hatt influensa har heller ikke antistoffer mot influensa, med mindre man er vaksinert. Uten antistoffer står man på rimelig bar bakke når man først blir smittet, noe som kan skje når som helst. Jeg har aldri hatt influensa og er derfor veldig redd for å plutselig få det.

https://www.google.no/search?source=hp&ei=JP59X6-sBoqRlwShjbqoBg&iflsig=AINFCbYAAAAAX34MNKpHPZKNg_JQCq15IZXfzUycmA6D&q=hvor+ofte+får+man+influensa&oq=hvor+ofte+får+ma&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgDMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADoFCAAQsQNQjgFYyTRgskdoAHAAeACAAbkJiAGzJJIBDzMuMy4yLjAuMy4wLjEuMZgBAKABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=psy-ab

Anonymkode: 8bb90...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...