Gå til innhold

17 år og elskerinne

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

heysann!

Jeg er 17 år og har en elsker... Han og jeg er ikke kjærester, men vi møtes en gang i blant og bare... har sex!!

Hvor vanlig er egentlig dette?! Har inntrykk av at det er moralen hos folk som kræsjer litt med det jeg holder på med... hva er deres mening om dette? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor vanlig dette er, jeg har aldri vært i en slik situasjon selv. Det er ikke moralsk jeg først og fremst reagerer på det du forteller, men jeg synes det virker litt trist å ha et seksuelt forhold uten kjærlighet.

Er du sikker på at det ikke er følelser med i bildet, jeg tror ikke jeg ville klart å skille så klart mellom sex og følelser i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motorrypa

fint for deg sier nå jeg.

har også hatt et par sånne. det fungerer helt utmerked til den ene parten blir litt for ivrig å begynner å utvikle følelser.

har brent meg en gang med det der.

det er ganske lenge siden nå, snart ett og et halvt år siden, å jeg er gravid med en annen mann. men han som jeg hadde et elskovsforhold til utvikla litt for mye følelser for meg å jeg blir fortsatt ikke kvitt han.

han vil tydeligvis ha ett forhold til meg uansett om jeg er gravid å forelsket i en annen mann.

så bare pass deg. det kan gå galt.

motorrypa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg har også hatt noen såkalte "fucking good friends"

Bare pass deg så det ikke blir følelser inne i bildet, veldig lett å knytte seg mer til personen enn man planla i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Been there, done that...

Sier bare:

KOS DEG OG NYT DET!!!

men som de andre sier... Se opp for ekstra følelser fra en eller begges side.... :blunke: ...og husk kondom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

halla det er meg som startet denne diskusjonen, men jeg er veldig spent på hva han derre JAN skrev!!! Siden det ble slettet må det jo ha vært noe særdeles intelligent!?!? Kanskje du kan gjenta det JAN!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har inntrykk at det er ganske vanlig å ha det sånn nå. Har hatt det sånn selv også, men jeg var/ er utrolig forelsket i han.... så det er jævlig hvis man er forelsket og det eneste man får er sex uten kjærlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt slike forhold, og regner med det blir flere.

Selv og jeg stortrives som singel og ønsker å forbli det foreløpig (kanskje alltid?) så skulle jo ikke det bety at jeg må avstå fra sex i all evighet. Synes denne varianten er bedre enn å stadig finne nye fremmede på byn :)

Det er ikke så lette å "passe seg" for sterkere følelser. Men kan være lurt å ha en åpen dialog på dette slik at dere har større sjanse for en grei avvikling av "forholdet" når sålangt kommer.

Kos deg du :wink:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var inni et slikt forhold selv da jeg var 18... Gikk ikke lange tiden før jeg ville noe mer, sa rett ut hva jeg ville og da han ikke kunne imøtekomme meg på det punktet endte vi opp med å ha et helt vanlig vennskapsforhold.

Så se opp for sterkere følelser, og bring dem evt på bane tidlig slik at store sorger kan unngås!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla det er meg som startet denne diskusjonen, men jeg er veldig spent på hva han derre JAN skrev!!! Siden det ble slettet må det jo ha vært noe særdeles intelligent!?!? Kanskje du kan gjenta det JAN!?

Innlegget ble slettet fordi det var et brudd på [url=http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0]reglene, og da bør han jo ikke gjenta det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...