Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. juli 2005 #1 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hørte på radio i dag at G. W. Bush fikk en "dumhetspris". Jeg står i rekken av gratulanter, du fortjente den virkelig. Sammen med prisen til Fox News, ble dette en fullkommen kveld for idiotene. Gratulerer, gratulerer!! EDIT: Må jo selvfølgelig nevne de superdumme søstrene Simpson fra "Simpel Life" med det samme. De var så klart underlegne Bush, men de fikk da et par priser de også. Endret 26. juli 2005 av Rattleshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 27. juli 2005 #2 Del Skrevet 27. juli 2005 Gratulerer så meget, fuldt fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. juli 2005 #3 Del Skrevet 27. juli 2005 Mulig Carl Ivar vinner en pris neste år, for fatwaen han foreslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 28. juli 2005 #4 Del Skrevet 28. juli 2005 applauderer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2005 #5 Del Skrevet 28. juli 2005 Hørte på radio i dag at G. W. Bush fikk en "dumhetspris". Jeg står i rekken av gratulanter, du fortjente den virkelig. Sammen med prisen til Fox News, ble dette en fullkommen kveld for idiotene. Gratulerer, gratulerer!! EDIT: Må jo selvfølgelig nevne de superdumme søstrene Simpson fra "Simpel Life" med det samme. De var så klart underlegne Bush, men de fikk da et par priser de også. ← Ikke for å flisespikke, men heter ikke de i simple life richie og hilton til etternavn og ikke er søstre? Og jeg har ikke tv3 engang. Og jeg er en plagsom avsporer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 29. juli 2005 #6 Del Skrevet 29. juli 2005 Mulig mulig... Bimboene fra "Simpel Life" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2005 #7 Del Skrevet 30. juli 2005 Den gratulasjonen til G. W vil jeg gjerne hive meg på også. Den var velfortjent og jeg har igrunnen ventet lenge på noe sånt.... aldri i historien har vel en amerikansk president blitt gjort så mye narr av som selveste George W, Bush...... Der er ham vel un t... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2005 #8 Del Skrevet 30. juli 2005 Håper han takket Gud i talen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2005 #9 Del Skrevet 31. juli 2005 Det fortjente han virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #10 Del Skrevet 1. august 2005 Gratulerer Bush'en. Vel fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå