Gå til innhold

Gratulerer George Bush!

Gjest Devil's Spawn

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn

Hørte på radio i dag at G. W. Bush fikk en "dumhetspris". Jeg står i rekken av gratulanter, du fortjente den virkelig. Sammen med prisen til Fox News, ble dette en fullkommen kveld for idiotene. Gratulerer, gratulerer!!

EDIT: Må jo selvfølgelig nevne de superdumme søstrene Simpson fra "Simpel Life" med det samme. De var så klart underlegne Bush, men de fikk da et par priser de også.

Endret av Rattleshake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
Hørte på radio i dag at G. W. Bush fikk en "dumhetspris". Jeg står i rekken av gratulanter, du fortjente den virkelig. Sammen med prisen til Fox News, ble dette en fullkommen kveld for idiotene. Gratulerer, gratulerer!!

EDIT: Må jo selvfølgelig nevne de superdumme søstrene Simpson fra "Simpel Life" med det samme. De var så klart underlegne Bush, men de fikk da et par priser de også.

Ikke for å flisespikke, men heter ikke de i simple life richie og hilton til etternavn og ikke er søstre?

Og jeg har ikke tv3 engang.

Og jeg er en plagsom avsporer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Den gratulasjonen til G. W vil jeg gjerne hive meg på også. Den var velfortjent og jeg har igrunnen ventet lenge på noe sånt.... aldri i historien har vel en amerikansk president blitt gjort så mye narr av som selveste George W, Bush...... Der er ham vel un :klappe: t...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...