Gå til innhold

TooGoodToGo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med denne appen og har benyttet seg av tilbudene? Er dere fornøyde? Hvilken by bor dere i?

Anonymkode: a2c0f...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes perler som gir bort en god del overskuddsvarer, men det virker som om alle de store cafékjedene har laget regler rundt at det max er lov til å putte 3 ting oppi posen. Jeg bor i Oslo 

Anonymkode: 04b32...c8f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig mye bra i posene den første tiden, men nå er det som oftest en stor skuffelse. Kjøpte en pose senest i går og den bestod av en vårrull, to tørre sjokoladeboller og en muffin for 39,- kroner. 

Anonymkode: 1bb14...410

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd ganske mange forskjellige steder med varierende resultat. Har noen favoritter som vi bestiller fra gang på gang og andre hvor man bare får dritt. Bor i Oslo.

Anonymkode: 5d01d...182

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med min lokale Meny og Samson. Får masse bakst hver gang.

Anonymkode: bd6e2...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd en gang bare for moro, på en lokal bensinstasjon. Fikk masse mat for 39 kr. Noe av det var sjokoladeboller (blæh), men jeg frøs dem ned og tar med en og en som "turmat" når jeg går søndagstur som er lang nok til å ha med kaffe, men ikke lang nok til skikkelig matpakke :ler: . Fikk også noe mer gangbar vare som vafler (varmet i mikroen dagen etter) og wraps (ble kveldsmat).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint på Narvesen, får alltid mye bra bakevarer her jeg bor. Ellers er det flere steder som har tapt seg i det siste.

Anonymkode: 62b7f...13c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikser dere uforutsigbarheten? Ikke bare om det er god kvalitet, eller mye for pengene - men hva det blir? Blir forskjellige smaker, konsistenser og temperaturer klæsjet sammen?

Anonymkode: 8ea5e...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fikser dere uforutsigbarheten? Ikke bare om det er god kvalitet, eller mye for pengene - men hva det blir? Blir forskjellige smaker, konsistenser og temperaturer klæsjet sammen?

Anonymkode: 8ea5e...ede

Det havner i samme bærepose men ellers er det selvsagt i egen emballasje. Uforutsigbarheten er det som gjør det litt moro å prøve for min del. Jeg baserer tross alt ikke matinntaket på den appen. Var forberedt på at det kunne bli i overkant mye søt bakst så jeg kjøpte min ved inngangen til en langhelg der jeg uansett ville hatt litt "ekstra" i hus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på et lite sted hvor det bare er noen få steder som er med på Too Good To Go. Den lokale bensinstasjonen gir mest valuta for pengene. Der har jeg gjerne fått et par forskjellige påsmurte baguetter og to-tre forskjellige søte bakverk (boller, wienerbrød etc.) i posen som koster 39 kr. Bakeriet her er derimot ganske kjipe. Har opplevd å få to halve rundstykker med inntørket pålegg og to boller i en pose til 49 kr. 

Anonymkode: 45a9c...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bare Noen få steder med.. Bakeriet er skikkelig bra, masse godt. Meny butikken derimot bruker TGTO som søppelposer.. sist fikk jeg en melk som var gått ut på dato og var klumpete, en ferdig salat som var brun og slimete og et kaldt, tørt kyllinglår fra varmedisken...

Anonymkode: bf3af...f65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat blitt imponert over disse posene. De fleste steder inneholder de bakevarer som har stått en stund innen man kan hente posen sin (og med mindre du har lyst på rundstykker med inntørket pålegg eller søtbakst til kvelds så blir det jo gjerne liggende til dagen etter, når det er enda mindre innbydende å spise) 

En gang fikk jeg en pose full av horn med ost og skinke :fnise: 

Ellers har jeg fått smoothie på et bakeri, i tillegg til brød og søtbakst. Er ikke så glad i søtbakst så gidder sjelden å bestille fra TGTG.

Anonymkode: 1af91...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort dette flere ganger både før og i senere tid; det varierer fra gang til gang og de forskjellige stedene har forskjellige typer varer oppi posen. Det de selger der kan det bli, men ellers vet ikke de bak disken hva som kommer til å bli til overs fra dag til dag. Hvis man ikke liker fettholdig mat, velger man bort steder som i hovedsak selger slike varer ala 7 eleven, bensinstasjoner og narvesen, bakerier etc, men utover det så er det jo en "overraskelsespose" det dreier seg om. Man kjøper et lodd med gevinst, men aner ikke hva det blir i overraskelsen. Til den prisen er det bare hyggelige ting jeg har fått i alle fall og hvis en ikke liker noe av det kan en kaste det (!) eller alliere seg med et annet menneske som kan spise det opp.

TGTG er noe jeg fortsetter å benytte meg av og er glad og fornøyd hver gang det blir fangst. :spise: Jummi! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert å prøve selv. Men tenker å benytte meg av det hvis jeg får besøk eller hvis det er noe jeg tenker jeg "trenger". Jeg vil ikke ha masse søt bakst en ukedag. Men om jeg skal få besøk av nieser og nevøer så kunne jeg gjerne tenkt meg å prøve på et bakeri. Eller bare kjøpe for moroskyld også fryse det som kan fryses. 

Anonymkode: 12082...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de oftere og oftere benytter det som mersalg i stedet for at det reelt er overskuddsmat. Da blir hele konseptet ødelagt.

Anonymkode: e88dd...9b4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har prøvd flere steder i Oslo-området. Jeg synes det jevnt over er middels eller under middels. Har bare blitt positivt overrasket én gang. Det du må huske på er at det er overskuddsmat man får, altså det de ikke har solgt. Det er mye bakevarer og da i hovedsak de aller groveste (og mest uspiselige etter min mening) brødene samt rosinboller (som ingen tydeligvis vil ha, og vi liker det ikke vi heller og kjenner ingen andre som gjør det og som vi evt kunne gitt dem til). Et par ganger har vi fått et wienerbrød, en wrap eller noe sånt i tillegg, men det er ikke så ofte. I dagligvarebutikker er det mye fra varmmatdisken eller varer som holder på å gå ut på dato. Det er helt greit egentlig. God valuta for pengene i dagligvarebutikker, forutsatt at det er varer du faktisk liker og kommer til å bruke. Vi kommer ikke til å fortsette med TGTG. 

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt to ganger. Ene gangen fikk jeg to hummussandwicher, tre svære skillingsboller, en muffins og to scones. Det var mer enn jeg forventa, mye valuta for pengene. Andre gangen fikk jeg tre saftige skillingsboller, en solskinnsbolle og to scones. Alt vegansk, så jeg klager ikke. En sånn bolle ligger vel vanligvis på 50kr, sandwichene over 100. Jeg prøver å unngå masse søtbakst i hverdagen, så frøs  ned litt, men elsker å ha det til kaffen. Foreløpig veldig fornøyd.

Anonymkode: 0fdb4...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...