Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne du latt kjæresten ha nærhet og sex med andre (avtalt)? 

Jeg sier ja, samboer sier nei. Kjenner kun fåtall av kvinner som sier ja. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og jeg vil ikke ha åpent forhold, dvs flere romantiske forhold, men se med flere sammen med kjæresten ønsker jeg.'
Jeg ønsker også da sex med alle kjønn osv, og drømmen er å ha en kjæreste som liker å se meg med en mann / trans / femboy osv 

Anonymkode: 682a3...bc4

• Liker 1
Skrevet

Nei. Aldri. Den typen nærhet er bare vår. 

Anonymkode: a341f...f6e

• Liker 1
Skrevet

Hun - har hatt før (hotwife) 

Jeg/han - tja, med tilstrekkelig tillit og åpenhet. 

Men - hun vil ikke og er alt for sjalu. Må bare akseptere og smøre meg med sjalusien. Er helt uinteressant for meg når hun er tilbakeholden. 

Anonymkode: ff1de...598

Skrevet

Nja, jeg foretrekker å ikke vite sånn egentlig, mens selv er jeg polyamorøs og kunne gjerne tenkt meg å leve i ett forhold med flere menn enn bare samboeren min. Han derimot er ikke så gira på det nå lengre.

Anonymkode: 22c95...d12

• Liker 1
Skrevet

Nei, helt uaktuelt. Jeg er kvinne. 

Anonymkode: 93578...368

• Liker 1
Skrevet

Jeg lever i et hotwife forhold, men jeg hadde ikke takla å dele man med noen. Det syns han er helt topp og vi har det veldig bra sammen. 

Anonymkode: 403f9...223

Skrevet

Vil ikke ligge med noen andre enn samboer, og vil i hvert fall ikke dele på han med noen andre. Heldigvis er vi enige i dette.

Anonymkode: 5e419...0d1

• Liker 1
Skrevet

Aldri i livet åpent forhold her. Det ville blitt det komplette kaos med følelser. Men trekant med ekstra mann til henne hadde vært ok under riktige omstendigheter. Men hun er ikke interessert, så da har vi det bra nok som vi har det.

Anonymkode: ac0b1...b75

• Liker 1
Skrevet

Svingers som i tilstede, ja. Den ene tar med ons og den andre ser på eller det blir filmet, ja. Skjulte treff, nei.

Anonymkode: 36a1f...a46

• Liker 1
Skrevet

Har hatt det i en periode på et par år, partnerbytte med to forskjellige par. Var morsomt og spennende så lenge det varte, men gikk litt ut på dato da vi begynte å prøve på barn. Nå har vi fått de barna vi skal ha så hvem vet hva fremtiden bringer. Men ingen av oss har luftet det og foreløpig er det nok ikke så aktuelt.

Anonymkode: e2b02...f00

• Liker 1
Skrevet

Nei, uaktuelt for meg.

Anonymkode: ddacb...5b4

Skrevet

Nei, det synes jeg er ekkelt. Det mest intime vil jeg bare dele med mannen min. Han mener heldigvis det samme.

Anonymkode: 74cc8...b2f

• Liker 1
Skrevet

Ikke swingers. Men en slags åpent forhold som i  at min eventuelle kjæreste kunne hatt flere forhold med min viten hadde vært greit. Men ikke ONS og ikke om jeg ikke visste det. Rett og slett fordi jeg har noen utfordringer som gjør at det er enkelte ting jeg kan slite litt med i et.  forhold - så jeg ville faktisk satt pris på om han kunne få det hos en annen. Og jeg ville sikkert kunne gi ham noe som han ikke fikk hos andre. Men det viktigste var at det er åpenhet om det - skjer det i det skjulte blir det utroskap og det er ikke greit.

Anonymkode: 1ac3f...785

• Liker 1
Skrevet

Vi lever slik. Vært gift med mannen min i 12 år og vi har et godt ekteskap. Krydrer sexlivet med å dra på club en sjelden gang, eller møte andre par for sex. Har da alltid partnerbytte i samme rom, halve gleden er å se på hverandre. Hadde ikke gitt meg noe  hvis vi skulle holdt på på hver vår kant. For oss fungerer det, men så klart er ikke dette for alle.

Dette var ikke noe vi begynte med fordi vi hadde/har et dårlig sexliv, tvert i mot.

Anonymkode: 77da8...013

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville aldri sett dama mi sammen med en annen mann. Det er totalt utenkelig for meg. Jeg kunne tenkt meg en dame til i forholdet om det var noe begge ønsket, men ikke noe jeg ville mast om siden det motsatte som sagt er helt utenkelig.

Anonymkode: 65609...858

Skrevet

Jeg kunne sagt ja så lenge begge er med på det. Altså ikke jeg ha sex alene med en til mann eller han med en kvinne. Da måtte begge vært med på å ha sex med samme person...

Skrevet

Jeg er kvinne, har foreslått åpent forhold med min ektemann. Vi er på to forskjellige planeter når det kommer til sex, så han ser ikke hvorfor jeg ønsker den sexen jeg ønsker. Det ble et stort"nei" fra ham, uten at han var interessert i å gi meg noe som helst på sexfronten. Fant meg en mann i lik situasjon, og sammen utforsket vi det vi trengte å utforske. 

Anonymkode: 8c73a...d75

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...