Gå til innhold

Hvor tidlig har du fått el? Med/uten letrozol

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd trippel dose letrozol denne pp.. veldig ustabil syklus fra før av.. 

Fra hvilken dag bør jeg starte med el tester?  Hva er det tidligste du har fått el?

Anonymkode: 6b7fa...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg ble gravid med datteren min (nå 17 mnd) hadde jeg eggløsning på dag 8. Har vanligvis eggløsning på dag 13/14, så det var mer unntaket enn regelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange runder med trippel letrozol bak meg. Ble gravid i april, men hadde ma i juni. Rundene før graviditeten, så fikk jeg el rundt dag 19. Nå etter ma, har jeg fått el på dag 13 i 3 sykluser. Alle rundene før og etter ma var på trippel. Jeg har alltid begynt å teste fra dag 9.

Anonymkode: 654b2...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. dag 9 etter mens? Tok siste letrozol pille i går og mensen stoppet ..så da er i dag dag 1? 
ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Okei.. dag 9 etter mens? Tok siste letrozol pille i går og mensen stoppet ..så da er i dag dag 1? 
ts

Dag 1 er første dag i menstruasjon.

Anonymkode: 9226e...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dag 1 er første dag i menstruasjon.

Jaaaa selvfølgelig 🙈 takk for oppklaring

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på 9 i dag da.. skal starte i morgen da.. B EST å ta en test midt på dagen til å begynne med? 

har fått beskjed av gyn å bare ha sex annenhver dag og ikke teste men har prøvd det i flere pp så har tenkt å prøve el test nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på 9 i dag da.. skal starte i morgen da.. B EST å ta en test midt på dagen til å begynne med? 

har fått beskjed av gyn å bare ha sex annenhver dag og ikke teste men har prøvd det i flere pp så har tenkt å prøve el test nå

Jeg ble gravid først når jeg begynte å ta EL tester, da det viser seg at jeg har sein EL også uregelmessig.  Jeg får EL på Letrozol CD19-20. Begynner å teste fra CD 13.. har billig tester fra babyplan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble gravid først når jeg begynte å ta EL tester, da det viser seg at jeg har sein EL også uregelmessig.  Jeg får EL på Letrozol CD19-20. Begynner å teste fra CD 13.. har billig tester fra babyplan. 

Okey.. takk for svar, jeg har kjøpt noen på normal nå, bare for å få testet.. midt på dagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...