Erosrose Skrevet 5. oktober 2020 #1 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg har så innmari ømme vonde pupper😅 jeg sliter med å sove om natten for de er så vonde. Føles som to store blåmerker. Vondt å gå med bh, vondt å gå ned trappen, vondt å pusse tennene pga puppene dingler (ikke at de er så store) 😅😂🙉 Noen andre med samme problem? Isåfall når ble det bedre? Jeg er i uke 7 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Del Skrevet 5. oktober 2020 Tror du er i feil forum 😉 Anonymkode: 9fe8a...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Del Skrevet 5. oktober 2020 Jeg hadde det sånn! Måtte sove med sports-bh😅 gav seg rundt uke 11-12😊 Anonymkode: e7aaf...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 5. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du er i feil forum 😉 Anonymkode: 9fe8a...009 Oi ja... 😅 Så det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå