Gjest xx Skrevet 26. juli 2005 #1 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå er det 2.mnd vi "prøver" og nå har mensen kommet igjen. (Er ikke så lei for det, da jeg har hørt det kan ta opptil 12 mnd før det skjer noe. Jeg har gått på pilla i mange år, så da er det vel naturlig at det ikke klaffer med en gang. Lurte på om jeg skulle kjøpe noen eggløsningstester, da jeg ikke vet om jeg har det per i dag. Har noen erfaring med disse billige testene fra danmark. Er de bra? Hva er nettsiden deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 26. juli 2005 #2 Del Skrevet 26. juli 2005 Her: http://www.babydreams.dk/shop/ og her: http://www.billige-teste.dk/ Er en del som aldri får utslag på disse testene dessverre. Forleden dag testet jeg med en av disse billige stripsene fra babydreams samtidig som Persona, altså med samme urin. Persona ble positiv, mens stripsen ble negativ. Det var riktignok ikke mye som skilte; Persona ble så vidt positiv, mens stripsen ble nesten positv. Stripsene er nok litt mindre sensitive. Uansett så gir de en pekepinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 26. juli 2005 #3 Del Skrevet 26. juli 2005 Har akkurat bestilt noen av de billige fra Danmark. Gi meg en måned eller to, så skal jeg si hvordan de funker Billig var det i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 27. juli 2005 #4 Del Skrevet 27. juli 2005 Har akkurat bestilt noen av de billige fra Danmark. Gi meg en måned eller to, så skal jeg si hvordan de funker Billig var det i hvert fall! ← Utrolig billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2005 #5 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei, er det noen som har prøvd Donna fruktbarhetstest? Jeg synes den virker bra for at den kan brukes flere ganger - blir litt rimeligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 29. juli 2005 #6 Del Skrevet 29. juli 2005 Hørt om noen på forumet Snart gravid som har prøvd den. Den virket visstnok ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. juli 2005 #7 Del Skrevet 29. juli 2005 Hei. Jeg bestilte fra babyornot og har begynt å teste El med dem nå. min tredje test i dag og streken blir tydligere jo næremere jeg kommer El. jeg skal ha EL rundt den 2 så det stemmer at den skal øke nå da. Kan gi nærmere beskjed om hvordan det har gått. Men kan trykt si at kroppen jobber frem til en El for det kjenner jeg i eggstokkene nå... Kanskje den funker for meg??? Hilsen Lene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå