Gå til innhold

Snart er vi igang!

Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Å, jeg gleder meg! På mandag (om under en uke) slutter jeg med p-pillene! Det siste året har det vært en nedtur hver morgen å ta den teite pilla. Endelig har vi blitt enige om at nå passer det, og vi gleder oss så masse! Antageligvis kommer vi til å være prøvere en stund, i og med at jeg har brukt p-piller i 6 år og dermed trenger å komme tilbake til "normalen" igjen.

Vi er min mann, Herr Biscuit, på 31 og meg på 26. Vi har vært gift i litt over ett år. Jeg kommer antageligvis til å bli student-mamma, så dersom det er flere av dere her så gi et pip!

Jeg har forresten vært aktiv på Kvinneguiden i lengre tid, men starter nå på ny frisk og med nytt nick. Gleder meg til å bli kjent med dere andre prøverne her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som veldig-snart-prøver, Fru Biscuit!

Jeg har nettopp begynt å prøve selv, er fortsatt i første prøveperiode. Jeg har forresten også nytt nick i forbindelse med prøvingen ;)

Kommer det en Fru Biscuit-dagbok, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei og takk, Peony! Dette blir en spennende høst :-D Får se om jeg starter en dagbok, hadde en her inne da vi skulle gifte oss, og det er veldig gøy å lese den nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ny prøver, Fru Biscuit!

Vi har også akkurat begynt å prøve, og det er fryktelig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei Tigi! Jeg ser for meg at det er spennende, ja! Jeg synes det er spennende nå, og jeg slutter med p-pillene på mandag :blunke: Men det er jo store greier vi begir oss inn på, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!!! MEN det trenger ikke gå så lang tid selv om du har gått på piller i 6 år. Jeg hadde gått i 8 år og det tok bare 2 prøve mnd før det klaffet her. Jeg og trodde det kom til å ta litt tid, men neida!

Masse lykke til!! Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake med nytt nick :)

Jeg og min samboer har også begynt å prøve. Har snart den andre pp2, og det er spennende. Sluttet på pilla i mai og nå føler jeg skikkelig EL smerter, så den er nok rundt hjørnet. også testet jeg med EL- test nå i dag og den viste stigning... Åååå jeg synes det er spennende.... :)

Jeg skal desuten begynne å studere til høsten så da er vi to :)

Lykke til med prøvinga.

Hilsen Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også VELDIG ny her!Vi starter prøvinga nå. Utrolig spennende, og litt skummelt synes jeg.... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lene G: Ja, det er kjempespennende! Er spent på hvordan det blir å studere med stor mage. Kjenner heldigvis en del folk på studiet fra før, så da føles det ikke så skummelt. Vi får følge med hverandre :)

Glossy: Du har nok rett i det med at det ikke nødvendigvis tar lang tid - jeg begynner å lure på om vi faktisk har fått klaff på første forsøk! Det blir noen nervepirrende dager fram til IKM (litt usikker på disse forkortelsene, men jeg mener altså neste forventede mens).

Peony: Jeg startet dagbok i dag! Den ligger under A-L på graviditetsdagbøkene (selv om vi ikke vet om jeg er det ennå) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok siste pille på torsdag, lørdag giftet vi oss, og da er det vel bare og vente å se hva som skjer :)

Har gått på pillen mer eller mindre i 14 år (har hatt noen års opphold innimellom da), så det blir spennende å se hvor lang tid det tar. Har jo blitt 33 år også da, og mannen blir 42, men det er vel ingen hindring det :)

Litt rar følelse at man plutselig kan bli gravid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...