Spirito Skrevet 26. juli 2005 #1 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg skal selge leiligheten min, og lurer på hvor jeg bør annonsere for å få flest til å se den? Da jeg kikket etter bolig selv, kikket jeg nesten bare på finn.no, men alle er jo ikke som meg. Skal en runde for å få tilbud fra meglere nå, og lurer på hvilke annonseplasser de bør ha i inkludert i pakkeløsningen. Ja, hvis dere har gode og dårlige erfaringer med meglere tar jeg gjerne imot de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. juli 2005 #2 Del Skrevet 26. juli 2005 Vi kikker mest på Finn, og de jeg kjenner som har sett etter bolig bruker også mest Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #3 Del Skrevet 26. juli 2005 Sjekket kun finn.no jeg, så hadde noen brukt Notar ville jeg ikke sett annonsen... (Her tror jeg de fleste meglerene bruker Finn, unntatt Notar) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. juli 2005 #4 Del Skrevet 26. juli 2005 Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. juli 2005 #5 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg sjekket nesten bare Finn, men det virker som om det er endel leiligheter og hus utenfor Oslo som kun blir annonsert andre steder som f.eks Tinde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 27. juli 2005 #6 Del Skrevet 27. juli 2005 hvor du bør annonsere kommer først og fremst an på målgruppen. da jeg solgte min leilighet i fjor høst, annonserte jeg kun på finn, fordi målgruppen for min type leilighet var typisk ung enslig/ungt par. hadde 60 personer på visning i løpet av en helg, og prisen gikk langt over takst aftenposten eller andre store aviser kan f.eks. være en ide dersom du tror at også litt eldre mennesker er i målgruppen. men avisannonsering er utrolig dyrt, og du må vurdere prisen for annonsen(2 avisannonser kommer kjapt opp i 15-20.000) mot det du tror du kan få for leiligheten ved å f.eks. kun annonsere på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 27. juli 2005 #7 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg bruker Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. juli 2005 #8 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Jeg kikker mest på Finn og Tinde ! Der er jo det meste. Notar sjekker jeg svært sjelden innom! Endret 28. juli 2005 av *MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 27. juli 2005 #9 Del Skrevet 27. juli 2005 finn.no ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. juli 2005 #10 Del Skrevet 29. juli 2005 Nå leter vi ikke lenger, men da vi gjorde det brukte jeg definitivt mest finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 29. juli 2005 #11 Del Skrevet 29. juli 2005 vi brukte hovedsaklig finn.no, men tittet innom notar innimellom når vi husket på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 29. juli 2005 #12 Del Skrevet 29. juli 2005 finn.no, eiendomsmegler1 og tinde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 30. juli 2005 #13 Del Skrevet 30. juli 2005 finn.no, eiendomsmegler1 og tinde. ← Til info, EiendomsMegler 1s boliger ligger også på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. juli 2005 #14 Del Skrevet 30. juli 2005 Finn og tinde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2005 #15 Del Skrevet 30. juli 2005 Da vi kjøpte leiligheten, kjøpte vi gjennom Notar, men sjekker nå nesten utelukkende finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå