Gå til innhold

Kjøpe bolig, hvor leter du?

Spirito

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge leiligheten min, og lurer på hvor jeg bør annonsere for å få flest til å se den? Da jeg kikket etter bolig selv, kikket jeg nesten bare på finn.no, men alle er jo ikke som meg. :sjenert:

Skal en runde for å få tilbud fra meglere nå, og lurer på hvilke annonseplasser de bør ha i inkludert i pakkeløsningen.

Ja, hvis dere har gode og dårlige erfaringer med meglere tar jeg gjerne imot de også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kikker mest på Finn, og de jeg kjenner som har sett etter bolig bruker også mest Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sjekket kun finn.no jeg, så hadde noen brukt Notar ville jeg ikke sett annonsen... (Her tror jeg de fleste meglerene bruker Finn, unntatt Notar)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket nesten bare Finn, men det virker som om det er endel leiligheter og hus utenfor Oslo som kun blir annonsert andre steder som f.eks Tinde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor du bør annonsere kommer først og fremst an på målgruppen. da jeg solgte min leilighet i fjor høst, annonserte jeg kun på finn, fordi målgruppen for min type leilighet var typisk ung enslig/ungt par. hadde 60 personer på visning i løpet av en helg, og prisen gikk langt over takst :)

aftenposten eller andre store aviser kan f.eks. være en ide dersom du tror at også litt eldre mennesker er i målgruppen. men avisannonsering er utrolig dyrt, og du må vurdere prisen for annonsen(2 avisannonser kommer kjapt opp i 15-20.000) mot det du tror du kan få for leiligheten ved å f.eks. kun annonsere på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...