visp Skrevet 5. oktober 2020 #41 Skrevet 5. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min venninnes mann er over 80 år nå og fortsatt sprek. Han har vært veldig heldig med sine gener og ser ut som han "bare" er 67 år Anonymkode: 0154d...4d3 Ja, for det aller, aller, aller viktigste er hvordan han ser ut! Seriøst?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #42 Skrevet 5. oktober 2020 Akkurat nå, visp skrev: Ja, for det aller, aller, aller viktigste er hvordan han ser ut! Seriøst? Hvis du ikke forstår hva gode gener er så innebærer det også god helse. Anonymkode: 0154d...4d3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #43 Skrevet 5. oktober 2020 Av en eller annen grunn tror menn de holder seg så unge når de har tippet 40. Enten var de lite energiske i ungdommen, eller så har de begynt å glemme. En på over 40 klarer jo ikke å holde tritt i mange år, om man ikke er veldig velstående og har mulighet til å innhente energi. Spørs om en mangemillionær med solskader hud hadde hatt samme sjansen om han var en vanlig arbeidskar. Anonymkode: 672e5...4d8 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #44 Skrevet 5. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Av en eller annen grunn tror menn de holder seg så unge når de har tippet 40. Enten var de lite energiske i ungdommen, eller så har de begynt å glemme. En på over 40 klarer jo ikke å holde tritt i mange år, om man ikke er veldig velstående og har mulighet til å innhente energi. Spørs om en mangemillionær med solskader hud hadde hatt samme sjansen om han var en vanlig arbeidskar. Anonymkode: 672e5...4d8 https://www.bt.no/btmagasinet/i/oARkeB/da-hans-bru-giftet-seg-med-en-37-aar-yngre-kvinne-var-han-sikker-paa-at Anonymkode: 0154d...4d3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #45 Skrevet 6. oktober 2020 På 3.10.2020 den 21.24, AnonymBruker skrev: Til dere menn som er 40 + (både singel og opptatt) hva hadde dere gjort om en yngre dame (20-29) som er pen og har fin kropp innrømte at hun er forelsket i dere? Blir det bare sex, tar dere det som kompliment eller vurderer dere å bli kjent/bli sammen? Skrev gjerne om dere er singel eller ikke og hvor gammel dere er. Anonymkode: 3b021...f71 43 Hadde ho vore i slutten av 20-åra (27+) så hadde eg vurdert forhold litt avhengig etter personlegheita og kor moden ho framstod. Yngre så hadde det vorte kjekk sengeaktivitet, men lite anna trur eg. No skal det no nemnast at eg ser ikkje etter så unge damer, men seier no ikkje nei takk Anonymkode: 7ddd1...e8f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #46 Skrevet 6. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Av en eller annen grunn tror menn de holder seg så unge når de har tippet 40. Enten var de lite energiske i ungdommen, eller så har de begynt å glemme. En på over 40 klarer jo ikke å holde tritt i mange år, om man ikke er veldig velstående og har mulighet til å innhente energi. Spørs om en mangemillionær med solskader hud hadde hatt samme sjansen om han var en vanlig arbeidskar. Anonymkode: 672e5...4d8 Ikkje berre menn som trur dei held seg så unge når dei har tippa 40. Mange damer som tenkjer slik og. Felles for begge er nok det at dei overvurderar seg sjølve. Men uansett så er det ein god del spreke damer og menn i 40-åra. Og tilsvarande, mange forfalne damer og menn i 40-åra. 40-åra skiljer brutalt dei som har tatt vare på kroppen sin (og/eller har gode gener) og dei som ikkje har gjort det. Anonymkode: 7ddd1...e8f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #47 Skrevet 6. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: 43 Hadde ho vore i slutten av 20-åra (27+) så hadde eg vurdert forhold litt avhengig etter personlegheita og kor moden ho framstod. Yngre så hadde det vorte kjekk sengeaktivitet, men lite anna trur eg. No skal det no nemnast at eg ser ikkje etter så unge damer, men seier no ikkje nei takk Anonymkode: 7ddd1...e8f Så du ville utnyttet en som var forelsket i deg? Anonymkode: ad49b...6ac 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #48 Skrevet 6. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så du ville utnyttet en som var forelsket i deg? Anonymkode: ad49b...6ac Utnytting? Om begge vil det samme? Så lenge det er kommunisert kva ein er med på og det er greit for begge partar så er det ikkje utnytting. Hypotetisk, veldig enkelt scenario: Ung dame til eldre mann: "Du er fin, eg er forelska i deg!" Eldre mann til ung dame: "Wow, du er litt ung for meg og min livssituasjon så forhold utgår, men vi kan vel ha det litt kjekt i lag for det?" Anonymkode: 7ddd1...e8f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #49 Skrevet 6. oktober 2020 On 10/3/2020 at 9:24 PM, AnonymBruker said: Til dere menn som er 40 + (både singel og opptatt) hva hadde dere gjort om en yngre dame (20-29) som er pen og har fin kropp innrømte at hun er forelsket i dere? Blir det bare sex, tar dere det som kompliment eller vurderer dere å bli kjent/bli sammen? Skrev gjerne om dere er singel eller ikke og hvor gammel dere er. Anonymkode: 3b021...f71 Hadde jeg likt henne hadde jeg blitt glad! Jeg må ærlig innrømme at jeg er en bedre kjæreste nå enn da jeg var i tyveårene. Nå hadde det ikke vært aktuelt å bli sammen med en på 20 (er selv 40) men jeg kunne godt ha hatt et forhold med en som var 26-30. Jeg hadde med andre ord ikke tenkt bare sex, men heller tenkt at jeg hadde hatt mer å tilby henne nå kontra da jeg var yngre. Jeg hadde vært en bedre, mer støttende kjæreste og ville brukt mye tid på at hun skulle føle seg trygg på at jeg ville bidratt med alt jeg kunne for at hun skulle vokse som person på en positiv måte. Visdom er noe som kommer med alderen. Anonymkode: a27e7...1ee 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #50 Skrevet 6. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg likt henne hadde jeg blitt glad! Jeg må ærlig innrømme at jeg er en bedre kjæreste nå enn da jeg var i tyveårene. Nå hadde det ikke vært aktuelt å bli sammen med en på 20 (er selv 40) men jeg kunne godt ha hatt et forhold med en som var 26-30. Jeg hadde med andre ord ikke tenkt bare sex, men heller tenkt at jeg hadde hatt mer å tilby henne nå kontra da jeg var yngre. Jeg hadde vært en bedre, mer støttende kjæreste og ville brukt mye tid på at hun skulle føle seg trygg på at jeg ville bidratt med alt jeg kunne for at hun skulle vokse som person på en positiv måte. Visdom er noe som kommer med alderen. Anonymkode: a27e7...1ee Ingenting er mer attraktivt enn en voksen mann med livserfaring. Mange unge kvinner liker det. Min onkels kone er fra Thailand og hun er 28 år yngre enn min onkel. De har vært gift i over 10 år nå og enda han snart er 90 år så er han er fortsatt frisk og oppegående..Så han er ingen pleiepasient enda..! Anonymkode: 0154d...4d3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #51 Skrevet 6. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ingenting er mer attraktivt enn en voksen mann med livserfaring. Mange unge kvinner liker det. Min onkels kone er fra Thailand og hun er 28 år yngre enn min onkel. De har vært gift i over 10 år nå og enda han snart er 90 år så er han er fortsatt frisk og oppegående..Så han er ingen pleiepasient enda..! Anonymkode: 0154d...4d3 Mange? Det var vel å overdrive en aldri så liten smule. Din onkel var nesten 80år da han giftet seg? Anonymkode: ad49b...6ac 2
Safiye Skrevet 6. oktober 2020 #52 Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Tråden er ryddet for personangrep og brukerangrep. -Safiye, mod Endret 6. oktober 2020 av Safiye
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #53 Skrevet 4. februar 2023 Gift på 42, men for å svare på dette, om jeg ikke var det og jeg hadde fått oppmerksomhet av en på den alder, hvor seriøst det hadde blitt ville nok hatt noe å være med personlige egenskaper. Skjønnhet er selvfølgelig fint 🙃 men ikke nok grunnlag til å investere på et seriøst forhold. Det ville ha spilt inn ting som god kjemi, hvor moro det hadde vært å være med den person, felles interesser, om hun hadde en aktiv livsstil, at hun var stimulerende på en intellektuell vis, å kunne ha meningsfulle samtaler om alt mulig, å kunne være spontan, osv Det samme gjelder egentlig alle aldersgrupper. Alder kan være bare et tall, og det viktigst til slutt er hvor godt man har det i sammen med en annen Anonymkode: 8927b...0bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå