Gå til innhold

Menn over 40 og yngre damer

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

35.

Anonymkode: beae3...1e6

Petter Stordalen er 58 år og har en dame på 30 år....

Anonymkode: 0154d...4d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 51 år mann og jeg hadde ødelagt henne for alle fremtidige menn.

Anonymkode: 4bfd3...273

Skrevet

Veit faktisk om ei på ca 20 som har seg/har hatt seg   med en på 60, helt frivillig.  Han ser godt ut og er jævla sexy for alderen da.

Anonymkode: 7fcb8...df1

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en som har hatt daddy issues og søkt eldre menn hele mitt liv. Møtte min ektemann da jeg var 16. Han var 10 år eldre. Sammen i 21 år. Sexlivet var full fres,,,annet som skortet på ,,da det endte. Som 41- åring ble jeg sammen med en som var sju år eldre .. Han måtte ta foreskrevne piller for å få det til ...Det var nedtur... endt etter 3 år sammen.Hadde så et eksperiment med en som var 18 år eldre enn meg .... Det var bare traumatiserende  🤣,,,, ingenting funka ,,, prøvde å legge godviljen til ,,,men nei... Men ikke misforstå: mitt beste forhold var med en elsker jeg hadde i mitt elendige ekteskap.Han var 50 år eldre enn meg . Nå kommer det mange pekefingre,,,men jeg var ikke utro først.... så jeg lot meg forføre av det vakreste Mennesket i mitt liv ❤ Om prestasjonen ikke alltid var på topp,så var det en kombinasjon så øm,euforisk og alt det der.. Nå er det 13 år siden min seksuelle kontakt med ham,men vi holder hverandre nært like fullt.  Han er nå 95 og jeg 45 .Dessverre er han gift. Vi møtes sporadisk.  En sterk sjel- som er min. Uavhengig av de andre offisielle forholdene. Men utenom mitt livs kjærlighet, så ser jeg nå etter menn som møter meg på ALLE måter ! Ung eller gammel betyr ingenting.  Men ,som kvinne,etter et halvt liv,med dype ønsker og store begjær,,, så burde jeg kanskje se etter en yngre utgave av meg selv ?? 😅🙈

Anonymkode: 65156...143

• Liker 1
Skrevet
På 3.10.2020 den 21.32, AnonymBruker skrev:

For noe tull. Er jo da hun er ferskvare.

Anonymkode: 9e264...876

Ingenting å si. Ei 29åring kan være vel så deilig og stram. Hilsen mann

Anonymkode: 77e80...c35

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Petter Stordalen er 58 år og har en dame på 30 år....

30åringer går ti alle aldre. Så mye utvalg i den alderen ;) Unge menn som eldre. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

er 51 år mann og jeg hadde ødelagt henne for alle fremtidige menn.

?

Anonymkode: ad49b...6ac

Skrevet

Mitt inntrykk er at det som regel er kvinner som er usikre på seg selv og som er desperate etter å føle seg begjært, som går etter menn som er  5+ år eldre enn seg selv. Kvinner som er trygge på seg selv uten krampeaktig behov for å føle seg som den unge og pene i forholdet fordi de ikke har andre kvaliteter å tilby, har mye lettere for å ha draget på jevnaldrende menn.

Tilsvarende er det jo stort sett alltid noe snålt med disse gamle gubbene som går etter mye yngre damer. De er som regel personlighetsforstyrra med grandiose tanker om seg selv . 

Anonymkode: a9dd1...031

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?

hva er det du lurer på? Aldri hørt uttrykket før?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

30åringer går ti alle aldre. Så mye utvalg i den alderen ;) Unge menn som eldre. 

Ja det er vel gull alderen for kvinner...mens menns gull alder er 40+

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

hva er det du lurer på? Aldri hørt uttrykket før?

Nei

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Mitt inntrykk er at det som regel er kvinner som er usikre på seg selv og som er desperate etter å føle seg begjært, som går etter menn som er  5+ år eldre enn seg selv. Kvinner som er trygge på seg selv uten krampeaktig behov for å føle seg som den unge og pene i forholdet fordi de ikke har andre kvaliteter å tilby, har mye lettere for å ha draget på jevnaldrende menn.

Tilsvarende er det jo stort sett alltid noe snålt med disse gamle gubbene som går etter mye yngre damer. De er som regel personlighetsforstyrra med grandiose tanker om seg selv . 

Anonymkode: a9dd1...031

Oi, her var det noen som var bitter gitt 😂

Anonymkode: 16569...3c7

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 45år, hatt flere kvinner i 20-årene.

Tidlig 20årene er jo ungt synes jeg, sex er jo en ting. Men forhold til en kvinne i første del av 20-åra går ikke. I fjor hadde jeg mye sex med ei på 24år som selv tok iniativet til det, alt var bra det. Men endte opp som elskerinne, vi koste oss masse. Tok vare på henne, hun var enig i forholdet vårt. Hun lærte mye av det.

Jeg er aldri ute etter å bruke eller å behandle noen dårlig, husk at du selv har også et ansvar. Tar du iniativ til å ha sex med noen uansett alder kan du ikke forvente noe forhold ut av det. Selv opplevd ei jente på 22år som har prøvd seg på meg i jobbsammenheng, der måtte jeg stoppe henne.

Mens slutten av 20-årene til starten av 30 er forholdsemne i noen tilfeller 🙂 

Anonymkode: 0ca9b...ec7

Skrevet
On 10/3/2020 at 9:32 PM, AnonymBruker said:

For noe tull. Er jo da hun er ferskvare.

Anonymkode: 9e264...876

Ikke om hun har ligget med 20+ stk. 

Anonymkode: a9dd0...f56

• Liker 2
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke om hun har ligget med 20+ stk. 

Anonymkode: a9dd0...f56

😂 Må flire. Ja det er jo også sant...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 45år, hatt flere kvinner i 20-årene.

Tidlig 20årene er jo ungt synes jeg, sex er jo en ting. Men forhold til en kvinne i første del av 20-åra går ikke. I fjor hadde jeg mye sex med ei på 24år som selv tok iniativet til det, alt var bra det. Men endte opp som elskerinne, vi koste oss masse. Tok vare på henne, hun var enig i forholdet vårt. Hun lærte mye av det.

Jeg er aldri ute etter å bruke eller å behandle noen dårlig, husk at du selv har også et ansvar. Tar du iniativ til å ha sex med noen uansett alder kan du ikke forvente noe forhold ut av det. Selv opplevd ei jente på 22år som har prøvd seg på meg i jobbsammenheng, der måtte jeg stoppe henne.

Mens slutten av 20-årene til starten av 30 er forholdsemne i noen tilfeller 🙂 

Anonymkode: 0ca9b...ec7

Hvorfor bare sex ? Min venninnes mann er hele 30 år eldre. Han var enkemann og hun har kun hatt ham og ingen annen.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er vel gull alderen for kvinner...mens menns gull alder er 40+

Hahaha.....  Du må gjerne leve i troen .  Seksuelt er mannen på topp ca 25 - 35.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bare sex ? Min venninnes mann er hele 30 år eldre. Han var enkemann og hun har kun hatt ham og ingen annen.

Når kvinnen er ferdig med bleieskift og tenåringsfaenskap skal hun igang med å skifte bleie på mannen også. Drømmetilværelse:)

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, bullehurk skrev:

Hahaha.....  Du må gjerne leve i troen .  Seksuelt er mannen på topp ca 25 - 35.

Det finnes jo også attraktive pene kvinner på 45+, som kan få yngre menn. Regner med at du er en av dem.

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

Når kvinnen er ferdig med bleieskift og tenåringsfaenskap skal hun igang med å skifte bleie på mannen også. Drømmetilværelse:)

Min venninnes mann er over 80 år nå og fortsatt sprek. Han har vært veldig heldig med sine gener og ser ut som han "bare" er 67 år

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...