shab Skrevet 3. oktober 2020 #1 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hei! Kan enslige kvinner med adhd bli gravid ved hjelp av spermbank i Danmark? Finnes det noen psykiske sykdommer som gjør at klinikkene ikke vil hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 3. oktober 2020 #2 Del Skrevet 3. oktober 2020 Tror du helst ikke skal ha noen form for psykiske sykdommer, hvis jeg husker riktig🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hvordan skal dei vite at du har adhd? Du må vel ikkje oppgi det? Fokuset er vel fysisk helse og om du har nok penger. Anonymkode: c7caf...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 ADHD er viel Ingen grunnlag for å ikke ha barn! Kjenner folk med ADHD og barn - går helt fint. Jeg har ADHD og får hjelp ved ivf og fertilitetslegen vet det. Vet selvfølgelig ikke hvordan det er for enslige kvinner og Danmark. Håper ikke det skal være et problem! Anonymkode: ad9df...91b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 4. oktober 2020 #5 Del Skrevet 4. oktober 2020 Nå hadde jeg udiagnosert adhd da vi gikk gjennom prøverør, men hvorfor skal det være en grunn til å ikke få hjelp? Migrene har jeg også, både det og adhd er arvelig, og pollenallergi. Hatt depresjon tidligere også. Adhd er ikke akkurat en psykisklidelse sånn sett. Så lenge du har sluttet på eventuelle medisiner før du setter i gang, eller har gått over på feks strattera er adhd ikke en grunn i seg selv for å ikke få barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå