Gå til innhold

kristne damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med ei kristen jente en gang i tiden. Hun sa at hun hadde blitt lurt til å ha sex én gang, og at hun var veldig lei seg for at hun ikke var jomfru. Om det stemte eller ikke er jeg ikke så sikker på, for viste seg at hun var rene nymfomanen, var moro en periode, men ble rett og slett for mye for meg.  Kristne damer er nok ihvertfall ikke mindre kåte og villige enn andre.

Sangen om frøken bibelstripp, er nok ikke hentet ut bare fra Sundes fantasi.

Anonymkode: 6b8b4...edb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var sammen med ei kristen jente en gang i tiden. Hun sa at hun hadde blitt lurt til å ha sex én gang, og at hun var veldig lei seg for at hun ikke var jomfru. Om det stemte eller ikke er jeg ikke så sikker på, for viste seg at hun var rene nymfomanen, var moro en periode, men ble rett og slett for mye for meg.  Kristne damer er nok ihvertfall ikke mindre kåte og villige enn andre.

Sangen om frøken bibelstripp, er nok ikke hentet ut bare fra Sundes fantasi.

Anonymkode: 6b8b4...edb

interessant at du i det hele tatt krysset en kristen kvinne i livet ditt. 

Mange vil opptre som perfekte, men til syvende og sist har de også problemer, mer enn nok enn det jeg klarer å takle. 

Anonymkode: 31e8e...76c

Skrevet

Jeg har ei vennine som som studerer til å bli prest.  Kjæresten hennes er akkurat ferdig utdannet prest.  Hun går på  p- piller nå  sier at når hun gifter seg med han , skal hun slutte med prevensjon. 

Anonymkode: 97376...90b

Skrevet
På 3.10.2020 den 9.42, Sander33 skrev:

Datet ei som var kristen. Alenemor. Likte henne veldig veldig godt som person, prate med og utseende. Kjempepen. Classy. 

Det ble klart på andre date at her ble det ikke sex før ekteskap. Jeg lovte det ikke var noe problem. Greit nok.. hun var konemateriale. 

På date fire kom første kyss. Det varte sammenhengende i 10minutter. Men hun var urørlig, med så mye passion i kysset. Og urørlig., Hun var utsultet! Det var jo jeg og. Men jeg ble jo vettskremt. Kunne aldri funke tenkte jeg. Ble forvirret og isteden for å prøve videre i forholdet, så sluttet vi å date etter kysset. Ene og alene frykten for å bli satt i slik kåtskap, uten noen mulighet til å løse det. Det var for mye for meg (jeg elsker sex). Så ja, rareste grunnen til «slått opp» jeg har hatt. 

still miss her

Har hun klart å bli alenemor kan hun ikke ha vært noen god kristen dame med mindre hun var enke.

Anonymkode: b0439...d9d

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Superjanne skrev:

Så runke er ok?

Ja, det å runke er helt naturlig.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hun klart å bli alenemor kan hun ikke ha vært noen god kristen dame med mindre hun var enke.

At hun er alenemor har da ingenting med det å gjøre. Selvsagt kan hun være en god kristen dame og alenemor! Jeg er kristen og forstår meg ikke på slike kommentarer!🙄

Skrevet

Stakkars deg! ofre noe så diggish for en TRO! sorry men "måløs"! Og hvem dame orker en Jomfrujukker på 47 år?

Hvem har sagt at jeg har ofret meg? Er ingen jomfrujukker heller 😉 . Venta ikke til jeg gifta meg med å ha sex heller. Var samboer først og giftet meg senere. Nå er jeg skilt og har vært singel i noen år. Håper jeg finner kjærligheten på nytt en dag og at hun er like glad i sex som det jeg er.

Skrevet

Enig, MVH nympho selv :)

Nympho er digg 😄 

Skrevet
3 timer siden, remix2020 skrev:

At hun er alenemor har da ingenting med det å gjøre. Selvsagt kan hun være en god kristen dame og alenemor! Jeg er kristen og forstår meg ikke på slike kommentarer!🙄

Som sagt, hvis hun ikke er enke.

2 timer siden, remix2020 skrev:

Nympho er digg 😄 

Virker i alle fall ikke som du er kristen.

Skrevet

kan ikke annet enn å tro kristne single damer har en stor dildo som de bruker hverdag.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, hvis hun ikke er enke.

Virker i alle fall ikke som du er kristen.

Hmm... jeg er kanskje ikke det i dine øyne, men så er det ikke du som bestemmer. Heldigvis. Selvsagt kan man være kristen og digge sex. Selvsagt kan man være kristen og alenemor. Jeg kjenner flere og ingen av dem er enker.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

kan ikke annet enn å tro kristne single damer har en stor dildo som de bruker hverdag.

Det kan det nok hende at noen har 😉, men sikkert ikke alle.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...