AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Del Skrevet 2. oktober 2020 Noen her med erfaringer med Klinefelter syndrom? Som har fått barn? Anonymkode: 1de68...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Del Skrevet 2. oktober 2020 Det er svært sjeldent at de kan få barn. Anonymkode: 6bff4...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har hørt endel podcaster om Klinefelter, da min mann har azoospermi og dette kunne være en forklarende årsak. Han hadde det ikke. på podcastene fikk jeg inntrykk av at det ikke var vanlig for men med denne diagnosen å bli fedre, pga manglende produksjon av spermier. Jeg tror noen kan finne spermier ved tese, men da gjerne i ung alder. Har du/ din mann fått denne diagnosen? Anonymkode: d11cc...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt endel podcaster om Klinefelter, da min mann har azoospermi og dette kunne være en forklarende årsak. Han hadde det ikke. på podcastene fikk jeg inntrykk av at det ikke var vanlig for men med denne diagnosen å bli fedre, pga manglende produksjon av spermier. Jeg tror noen kan finne spermier ved tese, men da gjerne i ung alder. Har du/ din mann fått denne diagnosen? Anonymkode: d11cc...f97 Ja, det er det jeg lurer på, om noen har lykkes med TESE 😣🙏 Anonymkode: 1de68...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Del Skrevet 3. oktober 2020 Fant en enkeltstudie der en av ni deltakere hadde fått en frisk gutt. Anonymkode: 6bff4...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ingenting å finne på tese hos han. Prøver med donor nå.. Anonymkode: 224be...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Del Skrevet 3. oktober 2020 Har han fått diagnosen ? Anonymkode: 08d45...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 3.10.2020 den 12.39, AnonymBruker skrev: Ingenting å finne på tese hos han. Prøver med donor nå.. Anonymkode: 224be...0ee Ks diagnosen her.. Anonymkode: 224be...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå