Gå til innhold

Tykkelse på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er gjerne et enda større problem for de fleste, hvordan bruke den. Damer er ikke spesielt opptatt av verken sex eller størrelsen, men har de først kledd av seg da skal det være verdt det!!

Anonymkode: 4f23a...61c

Det vil være opp til de involverte å finne ut av 😃 Gøy kan det også være ;) Siden både menn og kvinner alle er forskjellige, og derfor liker forskjellige ting

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, SlemUlv said:

For menn vet SÅ mye bedre hva kvinner liker! 

Det vil jeg påstå, ja.

De fleste menn har seksuell erfaring med flere kvinner.

De fleste kvinner har seksuell erfaring med kun én kvinne.

Skrevet

Et råd: skift mentalitet. 

Altså. Vær den du er, og ikke sammenlign deg med andre. Du kan aldri gjør noe med andre, men du kan gjøre noe med deg selv. 

Med rett teknikk, med rette bevegelser og høy selvtillit uansett hvordan du ser ut, så blir det alltid bra. Ha troa på deg selv. Det er alltid noen som setter pris på det og deg. Det er også vanlig i løpet av et liv at man møter mennesker som hvor det ikke er noe god seksuell kjemi. Og da er det lett å "skylde" på andre ting enn kjemien, for penisstørrelsen. 

Anonymkode: 92b65...0b7

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Epictetus skrev:

Det vil jeg påstå, ja.

De fleste menn har seksuell erfaring med flere kvinner.

De fleste kvinner har seksuell erfaring med kun én kvinne.

De fleste kvinner blir fortalt at vi lyver, hver gang vi forteller menn at vi IKKE foretrekker "større penis" ;) Så sure. 

Skrevet
10 minutter siden, SlemUlv said:

De fleste kvinner blir fortalt at vi lyver, hver gang vi forteller menn at vi IKKE foretrekker "større penis" ;) Så sure. 

Jeg tror:

Noen kvinner foretrekker store peniser

De fleste foretrekker noe i midten, med en margin på hver side

Nesten ingen kvinner foretrekker små peniser

Nesten ingen kvinner er 100% likegyldige til størrelsen.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Epictetus skrev:

Jeg tror:

Noen kvinner foretrekker store peniser

De fleste foretrekker noe i midten, med en margin på hver side

Nesten ingen kvinner foretrekker små peniser

Nesten ingen kvinner er 100% likegyldige til størrelsen.

Forskning, som er blitt postet flere ganger på dette forumet, viser at minst 60% ikke bryr seg om størrelsen 😃 

• Liker 1
Skrevet
Just now, SlemUlv said:

Forskning, som er blitt postet flere ganger på dette forumet, viser at minst 60% ikke bryr seg om størrelsen 😃 

Jeg vil tro den forskningen ikke er gyldig for ekstremt store eller veldig små

Skrevet
20 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så en med 5 cm hadde vært like bra som en med gjennomsnittlig med andre ord syns du?

Anonymkode: b5791...093

Skrevet

Klart størrelsen teller. Som kvinne liker jeg tykkelse, som fyller meg opp. Men holder at den er 13-15cm lang. Liker også å knipe, så da er det deilig å bli fyllt opp som presser på de rette punktene.

En tynn penis vil ikke kunne gi meg det samme. Altfor lang er heller ikke godt.

Anonymkode: d3200...eaa

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et råd: skift mentalitet. 

Altså. Vær den du er, og ikke sammenlign deg med andre. Du kan aldri gjør noe med andre, men du kan gjøre noe med deg selv. 

Med rett teknikk, med rette bevegelser og høy selvtillit uansett hvordan du ser ut, så blir det alltid bra. Ha troa på deg selv. Det er alltid noen som setter pris på det og deg. Det er også vanlig i løpet av et liv at man møter mennesker som hvor det ikke er noe god seksuell kjemi. Og da er det lett å "skylde" på andre ting enn kjemien, for penisstørrelsen. 

Anonymkode: 92b65...0b7

Det er liksom det jeg spør om da. Hvordan skal jeg akseptere at jeg er dårlig utstyrt og samtidig bruke den? Til syvende og sist når det kommer til stykket, så foretrekker kvinner tykkere peniser. For kvinner er det fysisk deiligere å kjenne en god og tykk penis i vagina. Føles ganske meningsløst å "pumpe på" når du vet at for henne så gir det ingenting, eller noe dårligere enn hun har opplevd før. Dessverre har denne viten om hva kvinner mener om forskjellige størrelser ødelagt litt for meg, jeg klarer ikke annet enn å hate min egen penis for uansett hva så vil min lille tynne alltid komme med et negativ fortegn. 

Anonymkode: 93458...465

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er liksom det jeg spør om da. Hvordan skal jeg akseptere at jeg er dårlig utstyrt og samtidig bruke den?

Innse at du ikke er dårlig utstyrt, og slutt å hør på menn som påstår at du er det. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må inrømme at etter å ha snakket med en del kvinner opp igjennom, så sier alle at størrelsen ikke har noe å si, men samtidig kan de si at så lenge mannen er flink med hender, munn og bruker leketøy på dama og kjemien er god, så har den ikke noe å si. Det betyr at en mann med liten må kompensere mere med noen damer enn en med stor. Problemet er at de fleste menn ikke vil kompensere, siden de da ikke føler seg bra nok i utgangspungtet sikkert?

Med andre ord dere vil være late i senga og tro at penisen deres er Guds gave, den dessverre ikke det. Det er en grunn til at kvinner sier at de har bedre sex med andre kvinner enn de har med men. Og spoiler aller, det er ikke på grunn av dildostørrelse heller. 

Anonymkode: 483ee...5fd

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Bos43 skrev:

Da vi 14 cm lang og 14 cm i omkrets være en perfekt pikk.....?

Selvfølgelig ikke for alle. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke for alle. 

Selvfølgelig for nokså få. Det er mine vitale mål, og Gud alene vet hvor mange ganger jeg har blitt avvist fordi den ikke er større! Deal with it!

Anonymkode: 8ba3d...d38

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig for nokså få. Det er mine vitale mål, og Gud alene vet hvor mange ganger jeg har blitt avvist fordi den ikke er større! Deal with it!

Anonymkode: 8ba3d...d38

Trust me, det er ikke størrelsen du har blitt avvist for. 14 cm i lengde er på snittet i lengde i Norge men 14 cm i omkrets har de fleste kvinner ikke prøvd engang. 12 cm i omkrets er snittet. Mener å ha lest at mindre enn 10% har en tykkelse over 14 cm i omkrets.

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2020 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Menn her på kg med 12 cm omkrets og under... Hvordan coper dere? Er så sykt deprimerende å lese her inne. Skjønner jo at tykkere er bedre, men får jo ikke gjort noe med det 😪 

De beste opplevelsene i senga jeg har hatt var med ein med ei kølle på rundt 12cm . Størrelsen har faktisk ikke alt å si.

Anonymkode: 1c15d...d49

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg omkrets på 14,5 cm og 17 cm lang. Var uheldig å bunne dama i misjoner. Så ikke alltid kjekt å vere stor

Anonymkode: 94a48...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...