AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #41 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lav OCEAN-profil du liksom. DET ER IKKE NOE SOM HETER DET!!! 😅 Anonymkode: 32ba4...0ce Fortell. Anonymkode: 97ac9...3b9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #42 Skrevet 3. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: 12 cm omkrets er 3,8 i diameter, og det er ikke så vanvittig lite i grunn. Se på hva slags størrelser det er på diametere på dildoer der ute. Anonymkode: 483ee...5fd 12 cm i omkrets er over snittet som er 11,6 cm i omkrets. Noen menn lider av en sykdom som heter "small penis syndrome". Det er ikke gøy engang. Blir litt som damer som har aneroksi og tror de er tykke selv om de ikke er det. Ikke mat dette noe mere. Han trenger hjelp og har laget mange tråder om dette tidligere. Anonymkode: b5791...093 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #43 Skrevet 3. oktober 2020 10 timer siden, Sphere skrev: Det finnes selvsagt kvinner der ute som bryr seg om størrelsen. De er likevel i mindretall. Hvorfor lar du mindretallet sette dagsorden? Du lar både deg selv og disse kvinnene ta fra deg mange gode opplevelser. Husk også at du «selger inn» en totalpakke. Ikke bare penis. Det er mange andre ting som er mye viktigere enn størrelse. Hvordan ha selvtillit til å bruke kuken når du vet at dama har opplevd tykkere og bedre før? Du vet at den kuken du har egentlig er en skuffelse i forhold til tidligere erfaringer. At du ligger å jokker på ei som du vet ikke får noe spesielt ut av det... høres kult ut.... Nei, sympatiknull er ikke spesielt kult Anonymkode: 93458...465
Helgeline Skrevet 3. oktober 2020 #44 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortell. Anonymkode: 97ac9...3b9 OCEAN er en modell for aa maale personlighetstrekk .O for openness, C for creativity, E for extroversion, A for agreeable og N for neuroticism. Ideen er at vi alle scorer et sted paa skalaen for hvert trekk. Du kan fex score hoyt paa “O” og lavt paa N. Da er du aapen og lite neurotisk. De fleste scorer midt paa skalaen. Vi kan jo for artighet proeve score “Kjell Simen” fra parterapi (Han godfjotten). Der han utmerker seg er er paa A, altsaa er han mer medgjoerlig enn gjennomsnittsmennesket (Vi er sproe I kveld og ser litt bort fra det med kjoenn). Jeg siterte noen som mente at menn med lav OCEAN Ikke har sjans paa damemarkedet. Hoey OCEAN betyr at du scorer I den hoeye del av skalaen paa alle 5. Da er du aapen og tolerant, kreativ og utadvent. Du lar deg lett lede (som Kjell Simen) men du er ogsaa svaert neurotisk. Vet ikke om den komboen er saa gunstig akkurat ift damesituasjonen. Det er foroevrig sjeldent ogsaa, utadvente er sjelden veldig neurotiske. Endret 3. oktober 2020 av Helgeline 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #45 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg tenker at de menn som et så opptatt av tykk kuk, bør finne seg en. Så slipper vi kvinner som ikke foretrekker tykk kuk, å høre mer om det. Anonymkode: b6528...1a1 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #46 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg bryr meg virkelig ikke om størrelse. Jeg er fokusert over egen størrelse (stramhet, da jeg er kvinne), og vet å bruke musklene skikkelig der nede under sex. Jeg forventer at mannen også vet å bruke sin kropp på en god måte, uavhengig av størrelse. Den er som den er, verken mer eller mindre - men jeg som kvinne kan faktisk trene opp muskulaturen innvendig, noe som gjør en liten penis til ikke annet enn en nøytral observasjon. Min beste elsker var med en som var helt gjennomsnittlig, men han brukte egen bekkenbunnsmuskulatur under sex. Det var så deilig at vi gjentok aktiviteten regelmessig ei god stund. Anonymkode: 23b6c...47a 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #47 Skrevet 5. oktober 2020 Som TS var jeg veldig utrygg på min egen størrelse i begynnelsen av forholdet, men hun jeg har vært sammen i over 20 år sier hun ikke ville hatt noe større enn mine 15/12 cm. Vi har masse deilig sex og hun sier den er mer enn stor nok. I følge henne kommer hun hver gang og som oftest flere ganger. Vi har et ærlig forhold og kommuniserer godt så jeg har ingen grunn til å tvile på henne. Det har selvsagt skjedd noen få ganger at hun ikke kommer helt i mål med penetrering så hun faker ikke. Dessverre er det noen av mennene som er så opptatt av størrelsen og at den skal være størst mulig at det går ut over psyken. Og enkelte her inne, stort sett menn, "heller bensin på bålet" bare for å være slemme og troll. Så til TS, du er mer enn god nok. Det er helheten som teller. Prøv å bli mer selvsikker. Det er det som tenner damene, ikke penisstørrelsen (har jeg hørt og lest). Anonymkode: 83b4a...880 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #48 Skrevet 5. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som TS var jeg veldig utrygg på min egen størrelse i begynnelsen av forholdet, men hun jeg har vært sammen i over 20 år sier hun ikke ville hatt noe større enn mine 15/12 cm. Vi har masse deilig sex og hun sier den er mer enn stor nok. I følge henne kommer hun hver gang og som oftest flere ganger. Vi har et ærlig forhold og kommuniserer godt så jeg har ingen grunn til å tvile på henne. Det har selvsagt skjedd noen få ganger at hun ikke kommer helt i mål med penetrering så hun faker ikke. Dessverre er det noen av mennene som er så opptatt av størrelsen og at den skal være størst mulig at det går ut over psyken. Og enkelte her inne, stort sett menn, "heller bensin på bålet" bare for å være slemme og troll. Så til TS, du er mer enn god nok. Det er helheten som teller. Prøv å bli mer selvsikker. Det er det som tenner damene, ikke penisstørrelsen (har jeg hørt og lest). Anonymkode: 83b4a...880 AV penetrering... skulle det være. Anonymkode: 83b4a...880
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #49 Skrevet 5. oktober 2020 Penisen er bra nok som den er. Det er veldig mye fokus på penisstr, men ikke glem at 80% kvinner klarer ikke komme av penetrering alene. Drit i penisen din og fokuser på tunge og fingre om du vil at dama skal komme. Om du setter for stort fokus på at penisen din skal gjøre alt så blir alle involvert mest sannsynlig skuffet. Og ikke glem at penisen er kun så god som den personen den er festet til er. Hilsen jente 28år Anonymkode: fd18e...782 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #50 Skrevet 5. oktober 2020 På 3.10.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev: Hvordan ha selvtillit til å bruke kuken når du vet at dama har opplevd tykkere og bedre før? Du vet at den kuken du har egentlig er en skuffelse i forhold til tidligere erfaringer. Anonymkode: 93458...465 Fordi vi ikke har sex med kuker, men med menn. Og er det bra sex, og god kommunikasjon rundt hva som evt kan bli bedre, er det ikke skuffende. Anonymkode: e4eac...151 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #51 Skrevet 5. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Som TS var jeg veldig utrygg på min egen størrelse i begynnelsen av forholdet, men hun jeg har vært sammen i over 20 år sier hun ikke ville hatt noe større enn mine 15/12 cm. Vi har masse deilig sex og hun sier den er mer enn stor nok. I følge henne kommer hun hver gang og som oftest flere ganger. Vi har et ærlig forhold og kommuniserer godt så jeg har ingen grunn til å tvile på henne. Det har selvsagt skjedd noen få ganger at hun ikke kommer helt i mål med penetrering så hun faker ikke. Dessverre er det noen av mennene som er så opptatt av størrelsen og at den skal være størst mulig at det går ut over psyken. Og enkelte her inne, stort sett menn, "heller bensin på bålet" bare for å være slemme og troll. Så til TS, du er mer enn god nok. Det er helheten som teller. Prøv å bli mer selvsikker. Det er det som tenner damene, ikke penisstørrelsen (har jeg hørt og lest). Anonymkode: 83b4a...880 Er du hennes første og eneste partner? Anonymkode: 93458...465
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #52 Skrevet 5. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi vi ikke har sex med kuker, men med menn. Og er det bra sex, og god kommunikasjon rundt hva som evt kan bli bedre, er det ikke skuffende. Anonymkode: e4eac...151 Kuken settes vel som regel inn når man har sex? Da skal man ha stå og jokke på... Er det slik at det er totalt uinteressant og ikke gir dere kvinner noe som helst nytelse? Anonymkode: 93458...465
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #53 Skrevet 5. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kuken settes vel som regel inn når man har sex? Da skal man ha stå og jokke på... Er det slik at det er totalt uinteressant og ikke gir dere kvinner noe som helst nytelse? Anonymkode: 93458...465 Kropp er 8/10 på viktig-skalaen Kuken er kanskje 4-5/10. Jeg har stor kuk, men aldri vært trent, bortsett fra en kort periode. Aldri har så mange kvinnelige kolleger tatt på meg når vi har snakket ved kaffemaskinen, f.eks. Ikke direkte seksuelt betont berøring, men arm, skulder, rygg etc. Anonymkode: 1641a...b6c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #54 Skrevet 6. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kuken settes vel som regel inn når man har sex? Da skal man ha stå og jokke på... Er det slik at det er totalt uinteressant og ikke gir dere kvinner noe som helst nytelse? Anonymkode: 93458...465 Ulike kuker, knytta til ulike menn, gir nytelse på ulike måter. Anonymkode: e4eac...151
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #55 Skrevet 7. oktober 2020 På 5.10.2020 den 17.04, AnonymBruker skrev: Er du hennes første og eneste partner? Anonymkode: 93458...465 Nei, slett ikke. Vet hun har hatt mange før meg, uten at jeg ønsker å vite hvor mange og hvem. Vi har snakket litt om størrelse siden det har plaget meg og bedt henne være ærlig. Om hun er det vet jeg ikke, men hun synes den er mer enn god (og stor) nok. Tror ikke hun ville vært sammen med meg så lenge om sexen hadde vært dårlig/middelmådig. Dette er også noe hun sier. Ser du også spør om eneste partner og jeg har absolutt ingen grunn til å tro at hun har noen "på si" og som er større. Vi kommuniserer veldig godt og er åpen og ærlig med hverandre. Anonymkode: 83b4a...880
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #56 Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, slett ikke. Vet hun har hatt mange før meg, uten at jeg ønsker å vite hvor mange og hvem. Vi har snakket litt om størrelse siden det har plaget meg og bedt henne være ærlig. Om hun er det vet jeg ikke, men hun synes den er mer enn god (og stor) nok. Tror ikke hun ville vært sammen med meg så lenge om sexen hadde vært dårlig/middelmådig. Dette er også noe hun sier. Ser du også spør om eneste partner og jeg har absolutt ingen grunn til å tro at hun har noen "på si" og som er større. Vi kommuniserer veldig godt og er åpen og ærlig med hverandre. Anonymkode: 83b4a...880 Ei dame som sier at større ikke er bedre er ikke ei dame å stole på. Anonymkode: 93458...465
SlemUlv Skrevet 7. oktober 2020 #57 Skrevet 7. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei dame som sier at større ikke er bedre er ikke ei dame å stole på. Anonymkode: 93458...465 For menn vet SÅ mye bedre hva kvinner liker! 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #58 Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, SlemUlv skrev: For menn vet SÅ mye bedre hva kvinner liker! Må inrømme at etter å ha snakket med en del kvinner opp igjennom, så sier alle at størrelsen ikke har noe å si, men samtidig kan de si at så lenge mannen er flink med hender, munn og bruker leketøy på dama og kjemien er god, så har den ikke noe å si. Det betyr at en mann med liten må kompensere mere med noen damer enn en med stor. Problemet er at de fleste menn ikke vil kompensere, siden de da ikke føler seg bra nok i utgangspungtet sikkert? Anonymkode: b5791...093 1
SlemUlv Skrevet 7. oktober 2020 #59 Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må inrømme at etter å ha snakket med en del kvinner opp igjennom, så sier alle at størrelsen ikke har noe å si, men samtidig kan de si at så lenge mannen er flink med hender, munn og bruker leketøy på dama og kjemien er god, så har den ikke noe å si. Det betyr at en mann med liten må kompensere mere med noen damer enn en med stor. Problemet er at de fleste menn ikke vil kompensere, siden de da ikke føler seg bra nok i utgangspungtet sikkert? Anonymkode: b5791...093 Det er jo trist. For meg, har størrelsen ikke noe å si. Så lenge han vet å bruke den penisen han har. Det er også det de fleste av mine venninner sier. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2020 #60 Skrevet 7. oktober 2020 8 minutter siden, SlemUlv skrev: Det er jo trist. For meg, har størrelsen ikke noe å si. Så lenge han vet å bruke den penisen han har. Det er også det de fleste av mine venninner sier. Det er gjerne et enda større problem for de fleste, hvordan bruke den. Damer er ikke spesielt opptatt av verken sex eller størrelsen, men har de først kledd av seg da skal det være verdt det!! Anonymkode: 4f23a...61c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå