AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Menn her på kg med 12 cm omkrets og under... Hvordan coper dere? Er så sykt deprimerende å lese her inne. Skjønner jo at tykkere er bedre, men får jo ikke gjort noe med det 😪 Anonymkode: 93458...465
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Og nei, sleeve er ikke aktuelt. Jeg skulle ønske at min kuk tilfredsstilte slik som den er, ikke finne en erstatning. Anonymkode: 93458...465 1
AnonymBrukern Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Hvis man er flink til å bruke den må den ikke nødvendigvis være så sykt tykk...den er som den er, er ikke så mye du får gjort med saken. Du får finne deg en som liker den:) Endret 2. oktober 2020 av AnonymBrukern 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Man coper vel med det akkurat som man coper med alle andre mer eller mindre viktige sammenlikninger man kommer dårlig ut av her i verden. Gjør det beste ut av det. Anonymkode: 63748...35f 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Prøv å se det positive i det. Når det er lite sannsynlig at du får dame og muligheten til å stifte familie så kan du bruke tiden på andre ting. Du kan reise, spille golf, lære flere språk, jobbe ekstra osv. Prøv å hold deg opptatt i stedet for å dvele ved ting du ikke kan få. Livet er ikke rettferdig, det viktigste er hva man gjør med de kortene man har fått utdelt. Anonymkode: e1387...22d 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å se det positive i det. Når det er lite sannsynlig at du får dame og muligheten til å stifte familie så kan du bruke tiden på andre ting. Du kan reise, spille golf, lære flere språk, jobbe ekstra osv. Prøv å hold deg opptatt i stedet for å dvele ved ting du ikke kan få. Livet er ikke rettferdig, det viktigste er hva man gjør med de kortene man har fått utdelt. Anonymkode: e1387...22d Joda, eller kanskje bare få det overstått og fyre opp bilen i garasjen... Anonymkode: 93458...465
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Vet du... det finnes nok mange som synes det hadde vært en dealbreaker.. men noen vil synes du er perfekt akkurat slik du er Jeg har nå nettopp blitt sammen med en fantastisk mann, etter å ha datet i 3 mnd. Han får meg til å le, jeg føler meg trygg og komfortabel med han. Han er sinnsykt sexy i mine øyne. Til tross for at han er by far, den minste jeg har vært med. 12 cm lang og ganske tynn.. og helt ærlig, ja, det merkes når vi har sex. MEN! Han er likevel perfekt for meg vi finner stillinger som funker bra, og bruker fingre og oral som fine tilskudd. Så ikke gi opp.. det handler bare om å finne den rette Anonymkode: c186f...c8b 4
Sphere Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Lite å gjøre med den størrelsen man får utlevert, men du kan selvsagt gjøre en innsats for å bedre totalpakken din. Husk at kvinner kommer i alle størrelser og fasonger også, pluss at det er en del der ute som har forstått at muskelbruk kan flytte sexen opp til nye nivåer. De fleste damer bryr seg ikke om størrelsen. Det er bare det at de som gjør det ofte er relativt høylydte.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du... det finnes nok mange som synes det hadde vært en dealbreaker.. men noen vil synes du er perfekt akkurat slik du er Jeg har nå nettopp blitt sammen med en fantastisk mann, etter å ha datet i 3 mnd. Han får meg til å le, jeg føler meg trygg og komfortabel med han. Han er sinnsykt sexy i mine øyne. Til tross for at han er by far, den minste jeg har vært med. 12 cm lang og ganske tynn.. og helt ærlig, ja, det merkes når vi har sex. MEN! Han er likevel perfekt for meg vi finner stillinger som funker bra, og bruker fingre og oral som fine tilskudd. Så ikke gi opp.. det handler bare om å finne den rette Anonymkode: c186f...c8b Det er noe du tenker på når dere har sex? At den hadde vært bedre om den var tykkere? Faen hvor trist er ikke det? Skulle ønske kuken min var kapabel til å gjøre inntrykk den også men den vil jo bare være en skuffelse, i hvertfall når dama har opplevd større og bedre. Kult å vite... Håpløst. At han er din minste by far, men samtidig liksom skal være rett under gjennomsnittet, så skjønner man at de tallene som er ute og går er fake news. Anonymkode: 93458...465 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 11 minutter siden, Sphere skrev: Lite å gjøre med den størrelsen man får utlevert, men du kan selvsagt gjøre en innsats for å bedre totalpakken din. Husk at kvinner kommer i alle størrelser og fasonger også, pluss at det er en del der ute som har forstått at muskelbruk kan flytte sexen opp til nye nivåer. De fleste damer bryr seg ikke om størrelsen. Det er bare det at de som gjør det ofte er relativt høylydte. Skyt meg Anonymkode: 93458...465
Sphere Skrevet 2. oktober 2020 #11 Skrevet 2. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skyt meg Anonymkode: 93458...465 Ingen vits i det. Du har mye moro foran deg, dersom du klarer å se forbi noe du lager til et langt større problem enn det faktisk er. 1
Sphere Skrevet 2. oktober 2020 #12 Skrevet 2. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe du tenker på når dere har sex? At den hadde vært bedre om den var tykkere? Faen hvor trist er ikke det? Skulle ønske kuken min var kapabel til å gjøre inntrykk den også men den vil jo bare være en skuffelse, i hvertfall når dama har opplevd større og bedre. Kult å vite... Håpløst. At han er din minste by far, men samtidig liksom skal være rett under gjennomsnittet, så skjønner man at de tallene som er ute og går er fake news. Anonymkode: 93458...465 Tull. Det at HUN ikke har møtt noen som er 12 cm før, sier ingenting om hva andre har møtt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #13 Skrevet 2. oktober 2020 Vet ikke jeg. Hadde bra sex med en jeg vil anse som rett før mikropenis. Det handlet mye om kjemi og munnsex. Og det lille han hadde var steinhardt😅 Anonymkode: a87a8...30e 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #14 Skrevet 2. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, eller kanskje bare få det overstått og fyre opp bilen i garasjen... Anonymkode: 93458...465 Ikke drit deg ut. Se svaret mitt under. Sex handler da faen ikke bare om str! Det handler om kjemi, begjær, så mye mer enn bare inn og ut!! Anonymkode: a87a8...30e 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #15 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke drit deg ut. Se svaret mitt under. Sex handler da faen ikke bare om str! Det handler om kjemi, begjær, så mye mer enn bare inn og ut!! Anonymkode: a87a8...30e Som om damer ikke setter pris på inn og ut? Anonymkode: 93458...465
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #16 Skrevet 2. oktober 2020 12 minutter siden, Sphere skrev: Tull. Det at HUN ikke har møtt noen som er 12 cm før, sier ingenting om hva andre har møtt. Menn med stor pikk har som regel hatt flere sexpartnere enn de med liten. Anonymkode: 83c97...0b9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #17 Skrevet 2. oktober 2020 12 minutter siden, Sphere skrev: Ingen vits i det. Du har mye moro foran deg, dersom du klarer å se forbi noe du lager til et langt større problem enn det faktisk er. Det er et problem... Det er det som er problemet. At min kuk vil bli sett på som et problem, ikke gi et like bra inntrykk som en tykk en. Det er noe negativt. Hvordan kan man ha det moro med det? Anonymkode: 93458...465
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #18 Skrevet 2. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som om damer ikke setter pris på inn og ut? Anonymkode: 93458...465 Sex er da mye mer enn bare inn og ut!! Anonymkode: a87a8...30e 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #19 Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noe du tenker på når dere har sex? At den hadde vært bedre om den var tykkere? Faen hvor trist er ikke det? Skulle ønske kuken min var kapabel til å gjøre inntrykk den også men den vil jo bare være en skuffelse, i hvertfall når dama har opplevd større og bedre. Kult å vite... Håpløst. At han er din minste by far, men samtidig liksom skal være rett under gjennomsnittet, så skjønner man at de tallene som er ute og går er fake news. Anonymkode: 93458...465 Wow, du er enten bare ute etter å trolle, eller veldig negativ.. nei, jeg tenker ikke på det når vi har sex. Jeg så det MERKES når vi har sex. Altså er det ikke alle stillinger som fungerer optimalt. Og vi tenker over hva som funker bra for oss. Og nei, det er sannelig ikke sikkert det er bedre med større. Med xn kunne vi ikke ha doggie feks, fordi han bunnet meg og jeg fikk vondt. Og hva som er rett og ikke rett om gjennomsnitt aner jeg ikke. Mine to før han var 16 og 15 cm. Tror helt ærlig holdningen din er et større problem enn penisen din. Anonymkode: c186f...c8b 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #20 Skrevet 2. oktober 2020 12 cm omkrets er 3,8 i diameter, og det er ikke så vanvittig lite i grunn. Se på hva slags størrelser det er på diametere på dildoer der ute. Anonymkode: 483ee...5fd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå