Gå til innhold

Er dette et godt tegn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble uplanlagt gravid i april i år (tok pause fra prøvingen på grunn av jobbkluss) og oppdaget det medio mai. I slutten av mai begynte jeg og blø, fikk tidlig UL og så hjertet slå, før jeg på UL en uke etterpå fikk beskjed om at jeg hadde hatt en SA.

Fikk cytotec for å bli fortere ferdig - og tok de i midten av juni. Først i august var syklusen noenlunde tilbake til normalen, og jeg valgte å begynne på letrozol igjen (som jeg også har brukt tidligere).
Hadde EL først 23-24. august, og så 24. september. Ingen hell første gang, men nå lurer jeg på om det skjer noe.

Fra 6 dpo til 9 dpo (i dag) har jeg hatt nesten som sting, kombinert med stikkende smerter i venstre eggstokk. I dag også noe mer midt på. I tillegg kom det litt lyst blod på papiret tidligere i dag.

Jeg kan rett og slett ikke huske hvordan dette utspilte seg i april, fordi vi ikke forsøkte å bli gravid. Så symptomer var liksom ikke noe jeg var obs på, før puppene hadde vokst noe voldsomt og jeg skjønte noe hadde skjedd.

Hva tror dere, kan det være festeblødning? Og er det vanlig men type stikking/sting i eggstokkene disse dagene?

Jeg er redd jeg bare innbiller meg det fordi jeg har så fryktelig lyst til å være gravid igjen.

Anonymkode: feb3c...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomer så tidlig er nesten umulig å tolke fordi de er så like PMS. Og kan være vidt forskjellig fra gang til gang man blir gravid. Men hvordan gikk det? Regner med du enten har fått positiv test eller mensen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...