cattleya Skrevet 4. oktober 2020 #101 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 5 timer siden, Honey Dew skrev: De bildene vi har fått tilsendt, som er tatt av en utdannet fotograf, er noen av de mest standardiserte og kjedelige bildene som er tatt. Ingen særegenheter, ingen forsøk på å få frem personligheten til motivet. Rett og slett sterilt og kjedelig. Slike bilder vil vi ikke ha på veggene våre. Enig! Heller morsomme mobilkamerabilder, som jo er minner av levd liv, enn oppstilte forografbilder. Endret 4. oktober 2020 av cattleya 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4. oktober 2020 #102 Del Skrevet 4. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ekstremt glad i nevøer og nieser, men har ingen interesse av å få bilder av de Anonymkode: b0479...2c5 Jeg regner med du treffer de ofte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #103 Del Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Jeg regner med du treffer de ofte da? Hvorfor regner du med det? Anonymkode: b0479...2c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #104 Del Skrevet 4. oktober 2020 Hva er problemet med å ta de ut av ramme, og sette de inn i et fotoalbum? Har fått bilder av alle barna i min familie. Og nå som de er eldre syns jeg det er koselige bilder å ha. Selv om jeg heller ikke henger opp på vegg. Du lager problemer der det ikke er noen. Anonymkode: 6e7c6...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #105 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 3.10.2020 den 7.44, AnonymBruker skrev: Familiebilder på veggen er blodharry. Men, hvis tanteungen min hadde malt noe abstrakt kunst hadde jeg nok hengt det opp, sånt synes jeg er stilig uansett hvor «stygt» det er. Anonymkode: dd12a...e0f Siden når ble det harry å ha bilder av egen familie på veggen? Anonymkode: d7d08...6f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #106 Del Skrevet 5. oktober 2020 Vi har ingen familiebilder på veggene. Og vi har aldri gått til fotograf for å få tatt familiebilder. Det kunne ikke falt meg inn. Hadde jeg fått bilder av nieser og nevøer hadde jeg blitt glad, og lagt dem i en skuff ☺️ Anonymkode: 06e55...99b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #107 Del Skrevet 5. oktober 2020 På 4.10.2020 den 10.02, AnonymBruker skrev: Ikke spre skremselspropaganda! Barnevernet bryr seg overhodet ikke om det henger bilder av barna på veggene eller ikke. De bryr seg om hvordan barna har det, ikke om hvilken smak foreldrene har når det gjelder innredning. Anonymkode: 0172b...c09 Mener det ikke som skremselspropaganda. Barnevernet tar selvfølgelig ikke barnet ditt om du ikke har bilder i hjemmet – men det spiller inn i totalvurderingen. Det gir et førsteinntrykk, men selvfølgelig er det hvordan barna har det som er avgjørende. Anonymkode: ddb43...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #108 Del Skrevet 5. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener det ikke som skremselspropaganda. Barnevernet tar selvfølgelig ikke barnet ditt om du ikke har bilder i hjemmet – men det spiller inn i totalvurderingen. Det gir et førsteinntrykk, men selvfølgelig er det hvordan barna har det som er avgjørende. Anonymkode: ddb43...7f3 Kan ikke du gå å legge de 11 ungene dine nå? Hva som finnes på veggen spiller overhodet ikke noen rolle for barnevernet. Det at det ikke er bilder av ungene på veggene vil ikke ha noe å si for førsteinntrykket. Barnevernet er fult klar over at innredningssmak og omsorgsevne er to helt forskjellige ting, som er helt uavhengige av hverandre. Det er mulig at ditt førsteinntrykk av hjem som ikke har bilder av ungene på veggen er dårlig, men det kommer i så fall av dine fordommer. Barnevernet forholder seg heldigvis ikke til dine fordommer. Anonymkode: 0172b...c09 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet lørdag kl 15:55 #109 Del Skrevet lørdag kl 15:55 (endret) Jeg fikk et bilde av niesa mi til jul ett år. Naturligvis henger det på hedersplass ☺️♥️ Familien min er veldig viktig for meg, så natuligvis henger de på veggen 😀☺️❤️ Endret lørdag kl 15:56 av Jokke89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:51 #110 Del Skrevet lørdag kl 17:51 Gammel tråd men. Vi gir fotokalendere til de som ønsker seg det. Her har besteforeldre på begge sider stort ønske om en slik kalender hvert år, samt en tante som spesifikt ønsker seg det hvert år. Vi har noen få bilder av våre egne barn på veggen, men holder det til ett minimum fordi vi liker det minimalistisk. Det betyr ikke at jeg ikke er hverken stolt mamma eller stolt tante. Skulle jeg hatt bilde av alle 8 tantebarna pluss mine egne på veggen hadde det blitt så mye rot på veggene at jeg ikke hadde klart å slappe av. Jeg gir med andre ord ikke bilder av barna mine til andre enn de som sier de ønsker seg det. Stort sett besteforeldre med andre ord. Anonymkode: a3d1d...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:26 #111 Del Skrevet lørdag kl 18:26 AnonymBruker skrev (På 3.10.2020 den 7.44): Familiebilder på veggen er blodharry. Men, hvis tanteungen min hadde malt noe abstrakt kunst hadde jeg nok hengt det opp, sånt synes jeg er stilig uansett hvor «stygt» det er. Anonymkode: dd12a...e0f Det syns DU, men du har ikke fasit. Jeg syns det er harry å være så "fin på det,"at man bare skal ha kunst på veggene. Anonymkode: f8c58...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:34 #112 Del Skrevet lørdag kl 18:34 Noen i familien ga et fotoalbum med seriøst 300 bilder av barnebarna til besteforeldrene. Er det normalt ?! Besteforeldrene ble kjempeglade, men synes det er litt.. narsissistisk .. å gi? Anonymkode: fad06...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet lørdag kl 18:38 #113 Del Skrevet lørdag kl 18:38 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.10.2020 den 18.53): Trenger man bilder av egne barn på veggen? Man har jo originalene. Anonymkode: 80e43...2b9 Veldig sært å henge ungene på veggen. Endret lørdag kl 18:39 av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:45 #114 Del Skrevet lørdag kl 18:45 AnonymBruker skrev (På 5.10.2020 den 18.16): Mener det ikke som skremselspropaganda. Barnevernet tar selvfølgelig ikke barnet ditt om du ikke har bilder i hjemmet – men det spiller inn i totalvurderingen. Det gir et førsteinntrykk, men selvfølgelig er det hvordan barna har det som er avgjørende. Anonymkode: ddb43...7f3 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: ab2a7...c47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:53 #115 Del Skrevet lørdag kl 18:53 AnonymBruker skrev (På 1.10.2020 den 18.53): Trenger man bilder av egne barn på veggen? Man har jo originalene. Har du bilder av deg selv på veggen? Anonymkode: 80e43...2b9 AnonymBruker skrev (På 1.10.2020 den 19.02): Enig. Så sterilt. Og vi har ikke noe overdrevent. Men noen bilder av ungene fra bhg og skole Anonymkode: b020d...c50 Jeg har to fulle bildevegger med bilder av barna, oss samlet, annen familie, slekt og venner. Ingenting matcher, forskjellige rammer (noe bare teipet opp også), stort og smått levende og døde. Utvidet veldig med hvem vi hadde der under korona, for at barna skulle huske de vi ikke møtte (var jo flere vi ikke så på 1-2 år, og små barn husker ikke hvem som er hvem over så lang tid). Barnas venner og andre barn i utvidet familie synes det er kjempestas å finne seg selv på veggen vår 🥰 Anonymkode: 70e7f...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå