Gå til innhold

Date har hatt firkant

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forsøkt, gjentatte ganger, men det går tydeligvis ikke. 

Anonymkode: e214a...733

Du har forsøkt å fortelle meg hvor jeg sier at selvfølelse ikke er viktig i et forhold? Hmm.. Alt jeg ser er at du sier at om man har selvfølelse så er man 50/50 i et forhold, noe jeg altså ikke er enig i. 

Anonymkode: 52017...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har forsøkt å fortelle meg hvor jeg sier at selvfølelse ikke er viktig i et forhold? Hmm.. Alt jeg ser er at du sier at om man har selvfølelse så er man 50/50 i et forhold, noe jeg altså ikke er enig i. 

Helt i orden. Forventer ikke allverdens av folk her inne, uansett :) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt i orden. Forventer ikke allverdens av folk her inne, uansett :) 

Så nei.. Du har ikke fortalt meg hvor jeg har sagt det, siden jeg aldri har sagt det 😃 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så nei.. Du har ikke fortalt meg hvor jeg har sagt det, siden jeg aldri har sagt det 😃 

Helt i orden for meg. Finne noen andre å kverulere med nå, eller?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt i orden for meg. Finne noen andre å kverulere med nå, eller?

Eller du kunne fortalt meg hvor du mener jeg gjorde det? Istedenfor å kverulere på at jeg har sagt det? ;) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eller du kunne fortalt meg hvor du mener jeg gjorde det? Istedenfor å kverulere på at jeg har sagt det? ;) 

Nei. Forhold deg til det. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Forhold deg til det. 

Jeg har det med å forholde meg til realiteten ja. Som er at jeg aldri har sagt det :)
Ha en fin kveld. 

Gjest vanSteike
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK, men hvis dama IKKE har gått med på gangbang innen hun møtte deg, og generelt vært lite promiskuøs, er du da enig i at hun skal få lov til å fortsette sånn etter at dere blir sammen?

At hun ikke må delta i trekant, flerkant eller gangbang, eller lignende, for å oppfylle dine drømmer?

Jeg spør, fordi det virker som en del menn tror de kan ta en lite utsvevende kvinne og gjøre henne til det motsatte i et forhold.

Det må kunne gå an å fortsette sånn som man er i starten av et forhold.

Ja, selvfølgelig. Ingen skal presses til noe de ikke vil i et forhold. Punktum.

Men det er faktisk bare et veldig lite fåtall av menn som vil ha dama med på gangbang. Når det er snakk om "utsvevende" innad i et forhold er det stort sett alltid snakk om at han har lyst til at hun skal slippe seg løs sammen med ham.

Og ville ikke det bare vært fint, da? Også for henne? At hun kan la hemningene fare sammen med kjæresten sin?

Dette er da virkelig fundamentalt forskjellig fra å spre beina for halve bygda?

(Dette er altså en henvisning til dem som later som om de ikke forstår at det er forskjell på å være promiskuøs og å slippe seg løs sammen med en kjæreste i et etablert forhold...)

Endret av vanSteike
Skrevet
4 minutter siden, vanSteike skrev:

Ja, selvfølgelig. Ingen skal presses til noe de ikke vil i et forhold. Punktum.

Men det er faktisk bare et veldig lite fåtall av menn som vil ha dama med på gangbang. Når det er snakk om "utsvevende" innad i et forhold er det stort sett alltid snakk om at han har lyst til at hun skal slippe seg løs sammen med ham.

Og ville ikke det bare vært fint, da? Også for henne? At hun kan la hemningene fare sammen med kjæresten sin?

Dette er da virkelig fundamentalt forskjellig fra å spre beina for halve bygda?

Jo, hvis det er snakk om sammen med KUN han?

Forstod det slik i en annen tråd, at mange menn ønsker en dame de kan få med på trekant, firkant, osv. 

Hvis det er DET man ønsker, så må man jo finne seg en som er den typen før hun inngår i et forhold. Eller så blir det som en skrev i en tråd, fake woke. At mannen skal forsøke å «frigjøre» dama seksuelt, for hennes del, mens det egentlig er han som har glede av det.

Men selvfølgelig, man kan jo stille seg opp utenfor et krisesenter og leke at man er den frelseren som kvinner behøver. Har man allerede med et voldsoffer å gjøre, er det ofte null problem å omvende henne fra madonna til hore.

Litt slemt, selvfølgelig, men hva gjør man ikke når man er desperat?

Gjest vanSteike
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hvis det er snakk om sammen med KUN han?

Forstod det slik i en annen tråd, at mange menn ønsker en dame de kan få med på trekant, firkant, osv. 

Hvis det er DET man ønsker, så må man jo finne seg en som er den typen før hun inngår i et forhold. Eller så blir det som en skrev i en tråd, fake woke. At mannen skal forsøke å «frigjøre» dama seksuelt, for hennes del, mens det egentlig er han som har glede av det.

Men selvfølgelig, man kan jo stille seg opp utenfor et krisesenter og leke at man er den frelseren som kvinner behøver. Har man allerede med et voldsoffer å gjøre, er det ofte null problem å omvende henne fra madonna til hore.

Litt slemt, selvfølgelig, men hva gjør man ikke når man er desperat?

Bare med ham, ja.

Men jeg ser poenget ditt, problemet er at slike tråder stort sett besvares av menn som er interessert i sånt. Hadde vel også blitt en litt rar diskusjon om du hadde fått 94 svar av typen "Æsj, nei jeg vil ikke dele henne med noen" for hvert svar som var positivt innstilt til gangbang?

Jeg kommer aldri til å forsvare at man utnytter noen. Slike folk fortjener juling. Men igjen, menn er stort sett ikke monstre. De vil som regel bare ha et godt forhold til henne de er sammen med. Og de har lyst til at hun skal kunne la hemningene sine fare sammen med dem, også for hennes egen del. For hvor kjekt er det egentlig å ha hemninger med kjæresten sin?

Og ja: Er det ikke kjekt om kjæresten din kan slippe seg løs sammen med deg? Også for kvinner?

Endret av vanSteike
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det du gjør som er stygt, er å si at det er hans feil.

Det som er TS’ feil er at han blir i forholdet mens han er nedsettende mot partner. Han burde innse at de er inkompatible og forlate forholdet. Hans syn på saken er ikke verre enn hennes. At han ikke tar konsekvensen av hans stn på hennes erfaringer er hans og kun hans ansvar. Dette har ingenting med hverken meg eller politikk å gjøre.

Gjest vanSteike
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daten jeg møtte et par ganger nå sier hun ble pult av 3 gutter på en fest.

Vi lå i sofaen og koste, også plutselig kom vi innpå temaet om sexerfaring osv. Jeg ble litt satt ut da hun sa dette. Hun sa dette med en lav og forsiktig stemme.

Jepp... og det er jo selvsagt dette som er så forjævlig med at unge kvinner blir lurt til å tro at de har vunnet den store jackpot i livet: Enkel tilgang på tilfeldig sex som de kan fråtse uhemmet i uten at det får konsekvenser.

Og så plutselig sitter hun der i ettertid og skammer seg, fordi hun har skjønt at menn flest ikke vil ha en dame som halve bygda har tømt seg i. Så må hun lyve, skjule fortiden sin og være redd for at det skal komme frem i ettertid.

Det er rett og slett ondskapsfullt å lure unge kvinner på denne måten.

Endret av vanSteike
Skrevet
9 minutter siden, vanSteike skrev:

Bare med ham, ja.

Men jeg ser poenget ditt, problemet er at slike tråder stort sett besvares av menn som er interessert i sånt. Hadde vel også blitt en litt rar diskusjon om du hadde fått 94 svar av typen "Æsj, nei jeg vil ikke dele henne med noen" for hvert svar som var positivt innstilt til gangbang?

Jeg kommer aldri til å forsvare at man utnytter noen. Slike folk fortjener juling. Men igjen, menn er stort sett ikke monstre. De vil som regel bare ha et godt forhold til henne de er sammen med. Og de har lyst til at hun skal kunne la hemningene sine fare sammen med dem, også for hennes egen del. For hvor kjekt er det egentlig å ha hemninger med kjæresten sin?

Og ja: Er det ikke kjekt om kjæresten din kan slippe seg løs sammen med deg? Også for kvinner?

GODT Å HØRE!

Jeg blir ofte helt skremt av å lese de trådene her inne. Det virker noen ganger som KG er blitt en oppsamlingsplass for menn som ikke forstår kvinner.

Skjønner til en viss grad det, da, for kvinner kan være vanskelige å forstå :P

Men enkelte ting bør man bare vite. Det å mase eller dra i henne, er et eksempel. Selv på ting som man innbiller seg at bare er fint og flott. Og da er det særlig dette med seksuell utfoldelse, jeg tenker på. 

Det var en gang en mann som sa at han skulle på guttetur, han visste at strippeklubb kom til å bli et tema, han visste at (den nye) kjæresten ville la han dra - MEN! - han visste også at det kunne bli et problem senere i forholdet, at hun kunne finne på å la denne tanken surne, føle at han egentlig ikke brydde seg om henne, osv. For han hadde nemlig hatt kjæreste før!

Jeg husker ikke hva det ble til, men den tankegangen er jo helt riktig. Uansett hva det er man spør om, så vil gjerne det oppleves som mas, og som stein i skoen. Det gnager. Før eller siden mister man lysten. Hadde han sagt at han droppet det, så hadde hun mest sannsynlig endt opp med motsatt følelse, nemlig at han burde få lov!

Den nøtta er det få menn som klarer å knekke. De tenker at forslag og argumenter vil ta de dit de vil.

Og andre vei?

Jo, det er veldig kjekt hvis mannen tør slå seg løs! Men må jo si at det er ikke alltid noe lettere å forstå menn..

(tro det eller ei!)

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, vanSteike skrev:

Jepp... og det er jo selvsagt dette som er så forjævlig med at unge kvinner blir lurt til å tro at de har vunnet den store jackpot i livet: Enkel tilgang på tilfeldig sex som de kan fråtse uhemmet i uten at det får konsekvenser.

Og så plutselig sitter hun der i ettertid og skammer seg, fordi hun har skjønt at menn flest ikke vil ha en dame som halve bygda har tømt seg i. Så må hun lyve, skjule fortiden sin og være redd for at det skal komme frem i ettertid.

Det er rett og slett ondskapsfullt å lure unge jenter på denne måten.

Amen! 

Skrevet
18 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det som er TS’ feil er at han blir i forholdet mens han er nedsettende mot partner. Han burde innse at de er inkompatible og forlate forholdet. Hans syn på saken er ikke verre enn hennes. At han ikke tar konsekvensen av hans stn på hennes erfaringer er hans og kun hans ansvar. Dette har ingenting med hverken meg eller politikk å gjøre.

Politikken var billedlig talt. Noen skjønner billedlig tale, andre ikke. Du skjønner vel at gutten er litt revet mellom forskjellige følelser her? Hvis du har normal empati (ikke alle har det, noen som ikke skjønner billedlig tale pga diagnose, sliter også gjerne med empatien) forstår man veldig lett at han ikke har kommet så langt som til å ta en avgjørelse. Vi håper jo på det samme, men av forskjellige årsaker. 

Anonymkode: 02186...4d4

Skrevet
9 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

GB og flerkanter er helt normalt blandt damer. 

Bemerkelsesverdig er at de med flest partnere har prøvd ut minst ting. Misjonær er greia all the way.

Ikke i normale kretser! 

Anonymkode: a64c4...c29

Skrevet
12 minutter siden, vanSteike skrev:

Det er rett og slett ondskapsfullt å lure unge kvinner på denne måten.

Jeg ser enklere på det der. 
-Ikke innbill det at du er jomfru Maria hver gang du møter en ny, bare fordi han ikke vet om dine eskapader

-På bakgrunn av første punkt, ta ansvar for dine handlinger, og styr unna en person som åpenbart ikke har hatt lyst til, eller mulighet til å leve sånn. Det ender ALDRI bra.

(Hvis man ikke møter en av Norges svært få Cuckolder. Møter man en ekte fitteoter, er det sjelden noe problem)

Anonymkode: 02186...4d4

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke møter en av Norges svært få Cuckolder.

I befolkingen utgjør de vel noen få promille, her inne utgjør det sikkert halvparten av de ivrigste på seksualitetsforumet.

Det gjør det enkelt å møte en her inne, men svært problematisk å få gode råd her inne, til bruk blant menn flest.

Det er nesten så det burde vært en advarsel om dette. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en ekte fitteoter

Hva er det?

Skrevet
44 minutter siden, vanSteike skrev:

Hadde vel også blitt en litt rar diskusjon om du hadde fått 94 svar av typen "Æsj, nei jeg vil ikke dele henne med noen" for hvert svar som var positivt innstilt til gangbang?

Egentlig tror jeg det ville vært fint.

Det at de som vil dele en kvinne, er i flertall, fører gjerne til at mange unge kvinner tror det er kult å pule mange, gjerne på en gang. Det har de jo lært på kvinneguiden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...