AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #21 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men en kvinne med selvrespekt ville ikke gått med på det, uansett. Så jeg tenker at det er dårlig stil av menn å oppfordre kvinner til å være mest mulig utagerende. I stedet for at du tenker at hun har gjort det frivillig før, bør du heller innse at hun har gått med på det fordi hun har lav selvrespekt, og at hun fremdeles har det, hvis hun går med på det sammen med deg. Og, uansett hvordan man vrir på det, et menneske med lav selvrespekt er et menneske med lav selvrespekt. Det ender som regel dårlig. Dårlig sex, dårlig forhold. Vil du ha god sex, og et godt forhold, bør du gå etter en kvinne med høy selvrespekt. Vil du ha en kvinne med høy selvrespekt bør du gå etter de som enten aldri har latt seg presse til flerkant, eller som i det minste har sluttet å la seg presse. Anonymkode: e214a...733 What? Er alle kvinner like? og ingen vil ha flerkanter eller GB? Jeg tror jeg må fortelle mine venninner dette, så de slutter å leve ut sine seksuelle lyster! Anonymkode: 52017...c7a 3
Gjest Alterego666 Skrevet 1. oktober 2020 #22 Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, nå ble jeg skikkelig såra. Fortjener ikke meg fordi jeg synes det er horete å bli pult i alle tre hull samtidig? Hehe oki. Anonymkode: d6a2e...cce Å ta betalt for sex er horete, å nyte sex i store jafs er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #23 Skrevet 1. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: What? Er alle kvinner like? og ingen vil ha flerkanter eller GB? Jeg tror jeg må fortelle mine venninner dette, så de slutter å leve ut sine seksuelle lyster! Anonymkode: 52017...c7a Ja, gjør det! Anonymkode: e214a...733 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #24 Skrevet 1. oktober 2020 12 minutter siden, Alterego666 skrev: Å ta betalt for sex er horete, å nyte sex i store jafs er det ikke. Hor = utenomekteskapelig sex. Anonymkode: e214a...733
Hr. Aktiv Skrevet 1. oktober 2020 #25 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men en kvinne med selvrespekt ville ikke gått med på det, uansett. Så jeg tenker at det er dårlig stil av menn å oppfordre kvinner til å være mest mulig utagerende. I stedet for at du tenker at hun har gjort det frivillig før, bør du heller innse at hun har gått med på det fordi hun har lav selvrespekt, og at hun fremdeles har det, hvis hun går med på det sammen med deg. Og, uansett hvordan man vrir på det, et menneske med lav selvrespekt er et menneske med lav selvrespekt. Det ender som regel dårlig. Dårlig sex, dårlig forhold. Vil du ha god sex, og et godt forhold, bør du gå etter en kvinne med høy selvrespekt. Vil du ha en kvinne med høy selvrespekt bør du gå etter de som enten aldri har latt seg presse til flerkant, eller som i det minste har sluttet å la seg presse. Anonymkode: e214a...733 De damer som har blitt med på dette har gjort det i en periode der de selv var single. Men jeg er åpen for å prøve mye og er leken i forhold så tror de at de fortsatt kan holde på slik. For det er tross alt deres lyst og seksualitet som er viktig og ikke min. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #26 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: De damer som har blitt med på dette har gjort det i en periode der de selv var single. Men jeg er åpen for å prøve mye og er leken i forhold så tror de at de fortsatt kan holde på slik. For det er tross alt deres lyst og seksualitet som er viktig og ikke min. Ja, det er jo det jeg sier. Med den tankegangen vil du kun klare å holde på de med lav selvfølelse. Hadde du satt høye krav, om at hun ikke fikk lov å gjøre som hun vil, og at ikke hennes seksualitet er mer viktig enn din, så ville du beholdt de med høy selvfølelse. Men det krever at du selv har høy selvfølelse. Alt handler om hvilken selvfølelse du selv har. Hvis du fortsetter med så lav selvfølelse som det du beskriver her; 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: For det er tross alt deres lyst og seksualitet som er viktig og ikke min. ...så vil du kun ende opp med dårlige forhold. Et godt forhold er 50:50. Et forhold som er 80:20 eller 70:30, er et dårlig forhold. Og det spiller ingen rolle om du er den som tar mest plass eller minst plass, du vil uansett skvise ut de som har en sunn selvrespekt, og stå igjen med de som ikke har det. Anonymkode: e214a...733
Hr. Aktiv Skrevet 1. oktober 2020 #27 Skrevet 1. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo det jeg sier. Med den tankegangen vil du kun klare å holde på de med lav selvfølelse. Hadde du satt høye krav, om at hun ikke fikk lov å gjøre som hun vil, og at ikke hennes seksualitet er mer viktig enn din, så ville du beholdt de med høy selvfølelse. Men det krever at du selv har høy selvfølelse. Alt handler om hvilken selvfølelse du selv har. Hvis du fortsetter med så lav selvfølelse som det du beskriver her; ...så vil du kun ende opp med dårlige forhold. Et godt forhold er 50:50. Et forhold som er 80:20 eller 70:30, er et dårlig forhold. Og det spiller ingen rolle om du er den som tar mest plass eller minst plass, du vil uansett skvise ut de som har en sunn selvrespekt, og stå igjen med de som ikke har det. Anonymkode: e214a...733 Problemet er at det tar tid å finne ei dame som finner seg i å dele 50/50. Damer generelt er over hodet ikke interesserte i å gi noe som helst, men skal bare ta. Så ja krav stilles, men etterfølges ikke. Det er jo derfor sexen opphører. For den er ikke viktig for dem. Det er bare et nødvendig onde de må igjennom for å få det de selv har lyst på status og penger.
Pingvinen Skrevet 1. oktober 2020 #28 Skrevet 1. oktober 2020 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: GB og flerkanter er helt normalt blandt damer. Bemerkelsesverdig er at de med flest partnere har prøvd ut minst ting. Misjonær er greia all the way. De jeg kjenner som har hatt flerkant er menn 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #29 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg forstår at du foretrekker en mer ordentlig og classy jente. Vær ærlig mot dine preferanser Ts, tror man blir mest lykkelig da Anonymkode: 3eb3e...b4f 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #30 Skrevet 1. oktober 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et godt forhold er 50:50. Anonymkode: e214a...733 Et godt forhold er et forhold hvor de involverte bestemmer hvordan sitt forhold er. Anonymkode: 52017...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #31 Skrevet 1. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et godt forhold er et forhold hvor de involverte bestemmer hvordan sitt forhold er. Anonymkode: 52017...c7a Ja, men for at de skal klare det, må de være 50:50 i utgangspunktet. Et forhold som er 20:80 er et ubalansert et, uansett hva de finner ut. Et forhold som er 50:50 er et balansert et, uansett hva de finner ut. Anonymkode: e214a...733 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #32 Skrevet 1. oktober 2020 56 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Problemet er at det tar tid å finne ei dame som finner seg i å dele 50/50. Damer generelt er over hodet ikke interesserte i å gi noe som helst, men skal bare ta. Så ja krav stilles, men etterfølges ikke. Det er jo derfor sexen opphører. For den er ikke viktig for dem. Det er bare et nødvendig onde de må igjennom for å få det de selv har lyst på status og penger. Det tar tid å finne, når man hele veien krever å være 20-30. Først når man tør å være 50, så kan man finne andre som er 50. De finnes der ute, men man må våge å tro at man er verd 50 selv, før de kommer. Anonymkode: e214a...733
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #33 Skrevet 1. oktober 2020 Kult, frislupne jenter er sexy. Anonymkode: 5c20c...31f 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #34 Skrevet 1. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kult, frislupne jenter er sexy. Anonymkode: 5c20c...31f Det kommer an på hvem man selv er. Beauty is in the eye of the beholder. Anonymkode: e214a...733
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #35 Skrevet 1. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men for at de skal klare det, må de være 50:50 i utgangspunktet. Et forhold som er 20:80 er et ubalansert et, uansett hva de finner ut. Et forhold som er 50:50 er et balansert et, uansett hva de finner ut. Anonymkode: e214a...733 Jeg er ikke enig Anonymkode: 52017...c7a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #36 Skrevet 1. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke enig Anonymkode: 52017...c7a Neivel. Du mener at en narsissist og en selvutslettende person, hvor den ene tar nesten all plass og den andre er konfliktsky, kan få til et like godt forhold som to som begge har sunn selvfølelse, og begge tør ta plass og hevde seg selv? Anonymkode: e214a...733
Hannah80 Skrevet 1. oktober 2020 #37 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg bryr meg veldig lite om hvor mange sexpartnere en eventuell kjæreste har hatt . Men å ha gangbang.. Vel, jeg kjenner at der går grensen min. Det blir for "frisinnet" for meg.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #38 Skrevet 1. oktober 2020 Eksen min hadde sex med to fyrer på et nachspiel. Hun hadde selv vært pådriveren og fått dem med seg hjem fra byen og hadde hatt en fantastisk opplevelse som hun verken angret på eller skammet seg over. Jeg syntes det var ganske rått og rennende. Anonymkode: b0ba9...ef6 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #39 Skrevet 1. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Eksen min hadde sex med to fyrer på et nachspiel. Hun hadde selv vært pådriveren og fått dem med seg hjem fra byen og hadde hatt en fantastisk opplevelse som hun verken angret på eller skammet seg over. Jeg syntes det var ganske rått og rennende. Anonymkode: b0ba9...ef6 Og det skulle selvfølgelig stå tennende. Anonymkode: b0ba9...ef6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. oktober 2020 #40 Skrevet 1. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hor = utenomekteskapelig sex. Anonymkode: e214a...733 Vel, OK. Var kvinnen i HI gift på tidspunktet flerkanten tok sted? Er all utenomekteskapelig sex hor? I tilfelle ja horer jeg ustanselig med samme kvinne. Det er vel et litt arkaisk syn på kjønnsliv du fremmer her? Det er vel ikke mange som tenker slik i dag utover i situasjoner hvor man ønsker å omtale andre nedsettende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå