Gå til innhold

Date har hatt firkant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten jeg møtte et par ganger nå sier hun ble pult av 3 gutter på en fest.

Vi lå i sofaen og koste, også plutselig kom vi innpå temaet om sexerfaring osv. Jeg ble litt satt ut da hun sa dette. Hun sa dette med en lav og forsiktig stemme.

Hva skal jeg tenke her? Er hun ei løs tøs? Er det normalt for jenter og kvinner å knulle rundt slik?

Anonymkode: d6a2e...cce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daten min har hatt femkant, og forige date hadde hatt sexkant

Anonymkode: 0f99f...ddd

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Daten min har hatt femkant, og forige date hadde hatt sexkant

Anonymkode: 0f99f...ddd

Prøvde du å være morsom nå?

• Liker 4
Skrevet

GB og flerkanter er helt normalt blandt damer. 

Bemerkelsesverdig er at de med flest partnere har prøvd ut minst ting. Misjonær er greia all the way.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv said:

Bemerkelsesverdig er at de med flest partnere har prøvd ut minst ting. Misjonær er greia all the way.

Jeg følte meg litt uvel da hun delte dette, og enda mer nå når jeg har tenkt og fordøyd dette. Vet ikke egentlig hva jeg skal tenke. Hun ser ut som ei ganske ålreit ung jente. Men å bli pult av 3 gutter samtidig er litt horete spør du meg.

• Liker 7
Skrevet

Det er hennes seksualitet og kropp. Hvis det påvirker deg så mye, så liker du ikke henne godt nok.

Anonymkode: 1c7c4...81f

• Liker 28
Skrevet

Du KAN tenkte "Ok, hun har hatt et liv før meg. Dette er helt normalt. jeg har også hatt sex før henne". 

Anonymkode: 52017...c7a

• Liker 17
Skrevet (endret)

Mange damer jeg kjenner har eksperimentert litt på den kanten. Ser ikke problemet. Er det fordi hun har gjort noe du gjerne ikke kommer til å få oppleve? 

Endret av Destroyer
  • Liker 6
Gjest Alterego666
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følte meg litt uvel da hun delte dette, og enda mer nå når jeg har tenkt og fordøyd dette. Vet ikke egentlig hva jeg skal tenke. Hun ser ut som ei ganske ålreit ung jente. Men å bli pult av 3 gutter samtidig er litt horete spør du meg.

Hun er nok ikke for deg når du bruker slike nedsettende betegnelser. Gi henne ros for at hun er ærlig, og fortell at du ikke vil kunne klare å respektere henne. Forklar henne at feilen ligger hos deg.

Skrevet

Hun fortjener ikke deg - hun fortjener bedre.

• Liker 16
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Daten jeg møtte et par ganger nå sier hun ble pult av 3 gutter på en fest.

Vi lå i sofaen og koste, også plutselig kom vi innpå temaet om sexerfaring osv. Jeg ble litt satt ut da hun sa dette. Hun sa dette med en lav og forsiktig stemme.

Hva skal jeg tenke her? Er hun ei løs tøs? Er det normalt for jenter og kvinner å knulle rundt slik?

Da vet du det nå og om hvordan du skal piffe sexlivet med henne.

Du kan ha trekant eller firkant hvor jenter også inkludert i det.

Skrevet
38 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei, det er det faktisk ikke. De aller færreste har hatt trekant (eller mer) og skal du finne damer som har vært med på gangbang så må du virkelig lete. Det er nesten så langt fra normalt du kan komme.

Anonymkode: 455af...8b3

• Liker 13
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er hennes seksualitet og kropp. Hvis det påvirker deg så mye, så liker du ikke henne godt nok.

Anonymkode: 1c7c4...81f

28 minutter siden, AnonymBruker said:

Du KAN tenkte "Ok, hun har hatt et liv før meg. Dette er helt normalt. jeg har også hatt sex før henne". 

Okei, da fikk jeg svaret på det - det er helt normalt for kvinner altså. Takk.

24 minutter siden, Destroyer said:

Mange damer jeg kjenner har eksperimentert litt på den kanten. Ser ikke problemet. Er det fordi hun har gjort noe du gjerne ikke kommer til å få oppleve? 

Ikke lek psykolog. Dette er noe de fleste kan oppleve om de vil. Bare å dra på fest så skal du se. Dessuten er jeg ikke så dirty at jeg liker det.

23 minutter siden, Bernardette said:

Hun fortjener ikke deg - hun fortjener bedre.

Huff, nå ble jeg skikkelig såra. Fortjener ikke meg fordi jeg synes det er horete å bli pult i alle tre hull samtidig? Hehe oki.

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, da fikk jeg svaret på det - det er helt normalt for kvinner altså. Takk.

Det er helt normalt å ha et liv ja. Om dette inkluderer flerkanter, eller ikke, det er opp til personen det gjelder. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

å bli pult av 3 gutter samtidig er litt horete spør du meg.

👌

Anonymkode: d9ba2...c7a

Skrevet

Hun fortjener å være sammen med noen som ikke baserer hennes verdi på hennes seksuelle fortid.

Anonymkode: e643a...744

• Liker 14
Skrevet

Hun er ikke dama for deg, let videre etter noen med litt mindre utforskertrang 👍🏼

Anonymkode: cb11e...01f

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Det kan vel ha med at kjærester ofte presser kvinner til å gå med på GB og flerkanter, mens når man er singel så kan man velge helt normal sex?

Anonymkode: e214a...733

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan vel ha med at kjærester ofte presser kvinner til å gå med på GB og flerkanter, mens når man er singel så kan man velge helt normal sex?

Kan bare svare for meg selv. Jeg presser ikke, men oppfatter det som de har gjort det frivillig før og har ønske om å oppleve dette igjen selv om de i forrige setning sier de ønsker å leve livet sammen med meg. 

Men som svar på ditt innlegg så er det vel mere motsatt av det du tenker her. 

Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Kan bare svare for meg selv. Jeg presser ikke, men oppfatter det som de har gjort det frivillig før og har ønske om å oppleve dette igjen selv om de i forrige setning sier de ønsker å leve livet sammen med meg. 

Men som svar på ditt innlegg så er det vel mere motsatt av det du tenker her. 

Men en kvinne med selvrespekt ville ikke gått med på det, uansett.

Så jeg tenker at det er dårlig stil av menn å oppfordre kvinner til å være mest mulig utagerende. I stedet for at du tenker at hun har gjort det frivillig før, bør du heller innse at hun har gått med på det fordi hun har lav selvrespekt, og at hun fremdeles har det, hvis hun går med på det sammen med deg.

Og, uansett hvordan man vrir på det, et menneske med lav selvrespekt er et menneske med lav selvrespekt. Det ender som regel dårlig. Dårlig sex, dårlig forhold.

Vil du ha god sex, og et godt forhold, bør du gå etter en kvinne med høy selvrespekt. Vil du ha en kvinne med høy selvrespekt bør du gå etter de som enten aldri har latt seg presse til flerkant, eller som i det minste har sluttet å la seg presse. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...