AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #21 Skrevet 1. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Faen så lei jeg er av alle tullesvarene og idiotkommentarene på dette forumet. Må være det mest useriøse stedet på hele internett. Anonymkode: ad926...b69 bruk rapporterknappen Anonymkode: 66518...318
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #22 Skrevet 1. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: bruk rapporterknappen Anonymkode: 66518...318 Er det ikke lov å komme med tullete kommentarer? Beklager det i så fall. Syntes bare det var litt morsomt. Anonymkode: 23aa0...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #23 Skrevet 1. oktober 2020 Skattekiste. Pakk biter av laks, poteter og valgfrie grønnsaker i foliepakker og stek dem. Servert med rømme. Anonymkode: a7536...e46 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #24 Skrevet 2. oktober 2020 På 1.10.2020 den 9.06, lillehavfruen skrev: Laks med mango er dritgodt. Kan spise fileter som du putter i ovnen i 12 min på 200 grader, skjære opp mango i terninger, med cherrytomater. Trenger ikke noe mere! Eller disse to oppskriftene fra fattig student boka: Laksetaco med mango: laks i terninger som stekes i panne med tacokrydder. Legg i lefse med mango, Chilli, løk og hjemmelaga guaccamole og en desj rømme. Kokt ris hvor du rører inn grønnkål eller rødkål(kål kan droppes), legger laksefileten over, og topper med mangochutney og usalta peanøtter. Nam! Ødelegge den gode laksesmaken med å gjemme den bort i tacokrydder😮 Anonymkode: 2b241...919
Snurrepurre Skrevet 2. oktober 2020 #25 Skrevet 2. oktober 2020 Stekt laks med salt og pepper (stekes hardt på begge sider i noen min, blir perfekt i midten ✌🏻). Tilbehør; Søtpotetfries, kokt brokkoli og gulrøtter, rømme og potetmos er en slager hos oss iallfall 🙂. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #26 Skrevet 3. oktober 2020 Du kan bruke terninger av laks i ulike supper. Feks fiskesuppe, gulrotsuppe, tom kah gai. Røkelaks er også godt som topping i gulrotsuppe, blomkålsuppe og søtpotetsuppe. Du kan erstatte kokosmelk med lett type, samme med fløte. Dropp brød, det er tomme kalorier. Kald laks (rester) er godt på knekkebrød med en tynt lag krydderost/philadelfia og grønt på toppen. Røkelaks kan brukes med egg på knekkebrød eller i omelett. Ellers finnes det nok ulike marinader (forsøk noen uten mye sukker og fett). Erstatt potet/ris med masse grønnsaker i stedet. Dropp fetende smørsaus. Brun heller litt drømmelett ved siden av. Anonymkode: 3d272...257
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå