Gjest indiangranny Skrevet 20. september 2002 #1 Del Skrevet 20. september 2002 Hei Dere :D Nå har frøkna gjort det store,hun kom til meg og fortalte om de bange anelsene sine igår.Hun eter som en hest og har fått sjokolade kikk,jeg så jo at hun var blitt mer rund og så godt ut. Jeg spurte henne hva kjæresten sa til dette ? Hun sa han er jo bare kjempeglad og veit ikke hva godt han skal gjøre for meg.De to har vært hjemme hos oss flere ganger,jeg likte gutten jeg veldig godt og jeg vil si han var voksen for å være 20 år. Jeg forstod at her hadde hun fått en gutt som kunne ta igjen med henne og i samme tid gi henne stløtte.De har fått leilighet i Sverige og flytter dit nå og hun gjør svenske av seg. Jeg spurte henne om ikke hun kunne tenke seg skolegang og få en utdannelse ,hun svarte meg at det kunne jeg ta siden når jeg fikk mer lyst. Nå er det bare samboeren,leiligheten oh ungen som står i hodet på henne.Jeg sa hvis du kommer til deg selv så veit du at du har en mor og jeg skal støtte deg samme hvilket valg du tar i livet. Jeg sitter her og kan lissom ikke tenke klart jeg bestemor i alder 50 tidlig kankje. Jeg er litt bekymret for at hun ikke tar det rette valget oh hun har jo bare vært sammen med han i et halvt år. :o Lisa sa jeg ikke måtte si det til noen men jeg har sagt det til dere på KG . Hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 Først og fremst synes jeg at datteren din skal få på det rene om hun er gravid eller ikke. Sjokoladekick er ikke nødvendigvis et graviditetssymptom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 20. september 2002 #3 Del Skrevet 20. september 2002 Først og fremst synes jeg at datteren din skal få på det rene om hun er gravid eller ikke. Sjokoladekick er ikke nødvendigvis et graviditetssymptom. Hei Frøken Dings hun har gått 14 dager over tiden.Det glemte jeg og fortelle i innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 20. september 2002 #4 Del Skrevet 20. september 2002 Det er mulig å gå over tiden uten å være gravid. Det sikreste er å ta en test. Hvis det viser seg at du skal bli bestemor så må jeg gratulere. Å være bestemor er det beste som finnes, i følge min mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 20. september 2002 #5 Del Skrevet 20. september 2002 Det er mulig å gå over tiden uten å være gravid. Det sikreste er å ta en test. Hvis det viser seg at du skal bli bestemor så må jeg gratulere. Å være bestemor er det beste som finnes, i følge min mor! Hei på deg :D Det er sant det kan være innbillet svangerskap hun behøver jo ikke være gravid.Jeg er litt spendt vettu ... jeg skulle få svar seinere i uka om hun var det.Jeg synes det er tidlig å få barn når hun er 20 og hun har ikke tatt ferdig vidregående.Jeg skal værtfall støtte henne i hvilket valg hun gjør. Da får jeg noe smått å skjemme bort 8) 8) hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 20. september 2002 #6 Del Skrevet 20. september 2002 Gratulerer da, hvis det viser seg å stemme! Flott at du vil støtte de i dette, for det trenger de sikkert! Og tjue år er jo ikke sånn kjempeung alder å få barn i heller, de klarer det nok fint bare de er innstillt på det! Sant som hun sier, hun kan jo ta mer utdannelse senere, når ungen er større og hun er klar for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. september 2002 #7 Del Skrevet 20. september 2002 Hurra!!! Gratulerer masse til deg. 50 år er ingen alder. Og barnebarnet får glede av bestemor i forhåpentligvis mange år. Synd de flytter langt unna. Men det er jo ikke lange veien i disse dager. Også er det hyggelig med brev og postkort fra besteforeldre også. Kos deg, og ta et riktig stort glass med rødvin (eller fler) i kveld. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 20. september 2002 #8 Del Skrevet 20. september 2002 Og til de som bekymrer seg om utdannelsen; flere skulle heller bekymret seg om alle de som vanker rundt på Blindern uten mål og mening, med fullt studielån i mange år. Det er alt for mange som angrer på sine studievalg. Og alt for mange som tar et fag her og et der, uten noe sammenheng eller hensikt med studievalgene. Det kan faktisk være mye bedre for mange å vente litt, finne ut hva de egentlig ønsker å jobbe med. Kanskje kan jobben betale et par år med utdannelse? Ihvertfall lærer man med årene at det finnes mange flere typer utdannelser og jobber enn man drømte om den gang man var russ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*livsnyteren* Skrevet 20. september 2002 #9 Del Skrevet 20. september 2002 Så koselig, gratulerer!!! Du må bare glede deg både på dine og hennes vegne. Jeg var selv 20 år da jeg fikk mitt første barn. Har ikke angret en dag på at jeg fikk barn i så ung alder. Min datter er nå 16 år, og vi er som venninder. Synes du er heldig som er såpass ung når du blir bestemor. Det er en stor fordel, ettersom du jo får flere år sammen med ditt barnebarn. Jeg ville ikke tenkt så mye på det med utdannelsen, den kommer når tiden er inne. Hun har kanskje da også ombestemt seg og vil gjøre noe helt annet en det hun nå planlegger. Begynner imidlertid å skjelve litt når jeg tenker på at dersom min datter får barn når hun er 20 år, så er jeg bestemor i en alder av 40 år, puh, :oops: håper endelig ikke det, da jeg har en 2. klassing og en 4. klassing her hjemme. Hadde nok vært deilig med en liten pause før neste omgang med småbarn, ja. Lykke til, og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 20. september 2002 #10 Del Skrevet 20. september 2002 Gratulerer til deg om det viser seg at Lisa er gravid. Ikke ille å skulle bli bestemor! Det har jo jeg vært i 6 måneder, og er ennå ikke kommet meg ned fra skyan. Det er så koselig å få klemme en liten baby igjen, og det morsomme var i dag da ho rekka tunge til meg. Selv om Lisa kanskje avbryter en skolegang nå, så er jo ikke det verdens undergang, hun kan ta skole senere for det er flere muligheter for det. Du får bare lete fram babygarn og strikkepinner og forberede deg på bestemorrollen, og støtte din datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_ my Skrevet 21. september 2002 #11 Del Skrevet 21. september 2002 Hei! Selv ble min mor bestemor i en alder av 37 år og min bestemor ble oldemor tidlig i 50årene. selv sier de at de er heldige som vi oppleve det så tidlig,og som har fått to flotte barne barn og oldebarn. tror nok din datter må ta en test,selv gikk jeg langt over tiden og det viste seg at jeg ikke var gravid den gang. ta en test! lille_ my :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. september 2002 #12 Del Skrevet 21. september 2002 Viser d seg at hun er blitt smelt på tjukken og vil beholde barnet sitt og gjøre deg til bestemor i samme slaget har jeg bare en ting og si deg: Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2002 #13 Del Skrevet 21. september 2002 Jeg vet ikke hvor gammel datteren din er, men hvis hun er sammen med gutt og har sex, bør det vel ikke komme som et sjokk at det faktisk går an å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 21. september 2002 #14 Del Skrevet 21. september 2002 Gratulerer! Hvis hun er gravid da.... *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 22. september 2002 #15 Del Skrevet 22. september 2002 Hun eter som en hest og har fått sjokolade kikk,jeg så jo at hun var blitt mer rund og så godt ut. For meg høres det veeeldig merkelig ut at hun etter 14 dager over tida har fått sjokoladekick og e blitt så rund. Tviler på at hun er blitt så rund pga graviditeten-hehe må le jeg. Den var jo ny da... 14 dager gravid og at det er derfor hun er blitt rund. Nei ta en test vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 23. september 2002 #16 Del Skrevet 23. september 2002 Hei Viwi Hvis du skal mobbe folk og har du ikke noe godt å si så hold kjeft. :evil: Jeg er ikke dum jeg veit jo det selv at graviditetet ikke synes etter 14 dager.Men det jeg mente var at det hadde gjort henne godt hun er litt mer rundre en før grunnet trivsel.En får jo sjokolade kikk rett før mens også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2002 #17 Del Skrevet 23. september 2002 Du er jaggu meg hårsår, du!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 23. september 2002 #18 Del Skrevet 23. september 2002 Har absolutt INGEN intensjoner om å mobbe noen!!!!! Jeg skrev svar til deg jeg- og hvis du tar det som mobbing- javel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 23. september 2002 #19 Del Skrevet 23. september 2002 Har absolutt INGEN intensjoner om å mobbe noen!!!!! Jeg skrev svar til deg jeg- og hvis du tar det som mobbing- javel... Det var slik jeg det.Jeg har ikke snakket med frøkna enda så jeg lever i spenning. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. september 2002 #20 Del Skrevet 24. september 2002 viwi Det er fullt mulig å bli ganske så oppblåst så tidlig i graviditeten, så mye at det sees. Men det visste du kanskje ikke......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå