AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #1 Del Skrevet 30. september 2020 Helt ny på styrketrening. Veldig veldig svak. Har gjort en økt nå hvor jeg følte et prøve å på YouTube mot vonde hofter. Står 48btimer mellom hver økt. Er fremdeles støl etter 48 timer, mer støl i dag. Må jeg vente helt til jeg ikke er støl lenger bor jeg tar neste økt? Veldig redd fir å få belastningsskader om jeg går fir fort fram. Anonymkode: a05b2...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #2 Del Skrevet 30. september 2020 Du kan ta en rolig økt i dag, men gjør ikke noe å vente 3 dager til den verste stølheten gir seg. Det pleide jeg å gjøre, fikk ikke noen skader. Eventuelt ta en rooolig gåtur, sykle litt, osv. Varm godt opp om du ender opp med å trene styrke Man er ofte stølest på dag 2, så blir det bedre. Anonymkode: 50e6e...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Del Skrevet 1. oktober 2020 Nei du må ikke vente til stølheten er borte før du tar neste økt. Anonymkode: 1259f...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Del Skrevet 1. oktober 2020 Du trenger ikke vente. Work through the pain! Det er viktigere å gi muskelgruppene litt tid, feks ikke trene bein to-tre dager på rad osv. Anonymkode: e22c2...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Del Skrevet 1. oktober 2020 Ikke noe problem å trene mens man er støl, men er man veldig støl slik at man sliter med å bevege seg og gjennomføre øvelsene bør man la det vente. Anonymkode: e26a2...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Del Skrevet 1. oktober 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør du aldri noen oppvarming FØR du kommer i gang? Eller uttøyning rett etter treningen? Anonymkode: c0044...2be Gjorde ikke oppvarming for gjorde det hjemme. Jeg tøyde ut jo Anonymkode: a05b2...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #7 Del Skrevet 1. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde ikke oppvarming for gjorde det hjemme. Jeg tøyde ut jo Anonymkode: a05b2...676 Oppvarming er viktig selv om du trener hjemme Anonymkode: 50e6e...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Del Skrevet 1. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør du aldri noen oppvarming FØR du kommer i gang? Eller uttøyning rett etter treningen? Anonymkode: c0044...2be Oppvarming og uttøyning har ingenting med stølhet å gjøre. Anonymkode: 675a1...f27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå