Gå til innhold

Kunne du brukt en interiørdesigner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Det er derfor man bør bruke et etablert firma, ikke en som har interiør som hobby. 

Jeg taklet blant annet ikke den skandinaviske stilen eller shabby chick, eller mye annet som har vært trendy disse årene jeg har pusset opp. 

Men jeg samlet bilder fra pinterest, ringet rundt det jeg likte, ba de styre unna Bolia og heller se mot Slettevoll, at jeg ikke hadde noe i mot Ikea. Og enkelte andre ting. Og har utelukkende opplevd dem som helproffe, som først og fremst er ute etter å forstå min smak selv om jeg ikke alltid forstår den selv. 

Anonymkode: c87f4...fab

Har du forslag til firmaer som jobber i Oslo/Viken området? 

Anonymkode: 20047...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja. Jeg har ikke egentlig råd til det, tror jeg, men jeg ser iblant boligannonser der jeg tenker: om jeg bare kunne fått ham/henne til å hjelpe meg litt med innredningen.

Så tja.

Edit: Det bør kanskje nevnes at det dreier seg om litt mer kunstneriske varianter av styling enn typisk "Skeidar". Nesodden er vel et stikkord.

Endret av T-Rex
Skrevet
1 minutt siden, T-Rex skrev:

Tja. Jeg har ikke egentlig råd til det, tror jeg, men jeg ser iblant boligannonser der jeg tenker: om jeg bare kunne fått ham/henne til å hjelpe meg litt med innredningen.

Så tja.

Edit: Det bør kanskje nevnes at det dreier seg om litt mer kunstneriske varianter av styling enn typisk "Skeidar". Nesodden er vel et stikkord.

Nesodden ? :klo: 

Anonymkode: 614bb...d47

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nesodden ? :klo: 

Anonymkode: 614bb...d47

Enkelte boliger på Nesodden stikker seg litt ut. Noen steder er det et kunstnermiljø, der på odden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...