Gå til innhold

Kan en mann som er muslim ha sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han drikker ikke alkohol. Flørter med en muslim. Jeg er litt skeptisk. Bør jeg være litt forsiktig? Hvordan er egentlig muslimske menn? 
Kanskje han bare vil være venn. 

Anonymkode: 79c4b...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kristen mann skal ikke ha sex før ekteskapet, men har det likevel. Så jeg går ut fra at det er likt innen andre religioner.

Du må nesten snakke med ham 

Anonymkode: ee7e3...319

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp løp løp!!! 
de ser på norske jenter som horer. 
bruker deg og er sykelig sjalu!! (Og selvfølgelig sier de noe annet!) 

hilsen en med alt for mye og smertefull erfaring med temaet...

Anonymkode: e22bf...134

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på han selv, muslimer er forskjellige. Gi han litt tid og se an.

Men håper du forstår at det er store kulturelle forskjeller mellom dere? Vet om flere muslimske menn som er snille, men ligger med nordmenn og ser på dem som løse. Ikke vil de ha forhold, bare samleie også ender de opp med en jomfru.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite sannsynlig at han bare vil være en venn, hvor mange menn vil egentlig bare være venner? :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Løp løp løp!!! 

Vil gjerne vite litt mer. 

Jeg er ikke ute etter noe seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan og hvor godt kjenner du han?

Anonymkode: 60970...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimske menn er som andre menn, bare at de oftest har et mer nedlatende og kontrollerende forhold til kvinner. De kan ha sex så mye de vil etter det jeg har forstått, men de søker ofte norske kvinner fordi de ser på oss som en slags horer de kan bruke å ha sex med. De vil som regel gifte seg med en kvinne fra hjemlandet og hun skal være jomfru når de gifter seg. Hva han har gjort er helt irrelevant. Det finnes sikkert noen unntak, men jeg tror det nettopp er unntak. 

Anonymkode: 09571...455

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han drikker ikke alkohol. Flørter med en muslim. Jeg er litt skeptisk. Bør jeg være litt forsiktig? Hvordan er egentlig muslimske menn? 
Kanskje han bare vil være venn. 

I islam skal man ikke ha sex før ekteskapet, eller drikke alkohol. I utgangspunktet skal man ikke ha kontakt med motsatt kjønn verken fysisk eller privat samtale, med mindre man må. Flørting er helt utelukket.

Likevel er det mange som ikke bryr seg om reglene, eller bare noen av dem.. Tenker du tjener på å snakke med ham om det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sprer rykter om deg i sine egne miljøer. Det er de sykt gode på. Kutt kontakten umiddelbart. De later som de er liberale men det er bare for å lure deg. Når han har fått deg dit han vil, først da viser han seg fra sin virkelige side. Løp mens du kan. De vil ikke være venner. 

Anonymkode: fbb4b...bf7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan og hvor godt kjenner du han?

Har kun kontakt på snap. Kjenner han ikke. Så jeg bør ikke treffe han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimske menn er like forskjellige som alle andre menn,det er ikke noen måte å svare deg på hvordan muslimske menn er. Det kommer jo helt an på han som du flørter med,hvordan han er. Noen er sånn og noen er slik. Han er tydeligvis ikke alkoholiker og flørter gjerne med norske kvinner. Hva mer kan man si utifra det du skriver? 

Og ja,muslimske menn,som alle andre,kan ha sex. Hvordan han stiller seg til sex før ekteskap,ONS,sex generelt,er,igjen,bare han som kan svare på. 

Bør du være forsiktig? Hmm... man bør alltid ha øyne og ører åpne og følge med på menneskers oppførsel,følge magefølelsen og prøve å «se» personen. Ser du røde flagg,vær på vakt. Og trekk deg tilbake om du opplever noe ubehagelig eller grenseoverskridende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da like mange varianter av muslimer som det er av andre religioner :sleep: Ikke alle praktiserer eller tror, selv om de er født som det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har kun kontakt på snap. Kjenner han ikke. Så jeg bør ikke treffe han? 

Vanskelig å si. Som andre sier her så kan det være stor forskjell på muslimer, men jeg ville nok vært litt forsiktig. Hvor kommer han fra og hva er alderen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri hørt om en eneste muslimsk mann som har sex. Muslimer formerer seg, til forskjell fra andre mennesker, gjennom partenogenese. De har ganske enkelt utviklet den evolusjonære egenskapen fordi muslimske menn ikke kan ha sex.

Anonymkode: bf5a4...487

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å si. Som andre sier her så kan det være stor forskjell på muslimer, men jeg ville nok vært litt forsiktig. Hvor kommer han fra og hva er alderen deres?

Algeria. Men bor i Spania. Jeg er snart 40 og han 34. Vi har en fin tone, litt på kanten/flørt. Tenkte egentlig jeg kunne møtt han kun for sex. Men når han sa han er muslim, ble jeg veldig skeptisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har en venn, som er muslim (pakistaner), han er min tidligere kollega. Han giftet seg med ikke muslimsk dame, det er nå flere år siden. Nei, hun går fortsatt ikke i hijab.. Men, i og med at de ikke har fått barn ennå, kan jeg ikke strengt tatt vite hundre prosent, at de har faktisk hatt sex. 😇😂

Anonymkode: 18c9a...ac9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Algeria. Men bor i Spania. Jeg er snart 40 og han 34. Vi har en fin tone, litt på kanten/flørt. Tenkte egentlig jeg kunne møtt han kun for sex. Men når han sa han er muslim, ble jeg veldig skeptisk. 

Hvor ville du møtt ham da? Skulle du dratt til Spania eller skulle han kommet hit? 

Uansett er ikke dette mulig i disse koronatider, men senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ganske kort:

han behandlet meg som en prinsesse i starten. Så ble han langsomt og umerkelig mer og mer kontrollerende. Da jeg ble gravid var målet nådd. Han kunne da gjøre som han ville. Trusler, vold, voldtekt, utroskap, psykisk terror mot meg. 
jeg gikk da barnet var baby. Hvis jeg trodde det var over da tok jeg feil. Da begynte helvete for alvor. Jeg hadde krenket hans ære og han brukte barnet som våpen for å ta meg. Endte med kidnapping av barnet og drapsforsøk på meg. 
Og dette var en såkalt velintegrert mann som levde liberalt. Spiste til og med bacon! 
så ikke la deg lure! Kulturen ligger så dypt i dem at du aldri vil kunne slippe unna hvis du først treffer feil person... 

Dette er nå 15 år siden og jeg sliter fortsatt med PTSD og angst... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løp løp løp!!! 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske kort:

han behandlet meg som en prinsesse i starten. Så ble han langsomt og umerkelig mer og mer kontrollerende. Da jeg ble gravid var målet nådd. Han kunne da gjøre som han ville. Trusler, vold, voldtekt, utroskap, psykisk terror mot meg. 
jeg gikk da barnet var baby. Hvis jeg trodde det var over da tok jeg feil. Da begynte helvete for alvor. Jeg hadde krenket hans ære og han brukte barnet som våpen for å ta meg. Endte med kidnapping av barnet og drapsforsøk på meg. 
Og dette var en såkalt velintegrert mann som levde liberalt. Spiste til og med bacon! 
så ikke la deg lure! Kulturen ligger så dypt i dem at du aldri vil kunne slippe unna hvis du først treffer feil person... 

Dette er nå 15 år siden og jeg sliter fortsatt med PTSD og angst... 

Vil bare bemerke at i første innlegg gjelder dette de, men når du skal beskrive dine erfaringer i andre innlegg,er det bare en mann det er snakk om. Virker som synet ditt på muslimske menn er bygget på dine negative opplevelser med denne ene mannen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...