Gjest gjest Skrevet 24. juli 2005 #1 Del Skrevet 24. juli 2005 Lest bit for bit artikkelen akkurat.. Noen som vet hvor man får kjøpt disse posene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sarah Jessica Skrevet 24. juli 2005 #2 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har ikke lest artikkelen, men jeg har hjerteformede isbiter! Du får kjøpt billige isbitformer i silikon som lager hjerteisbiter på bl.a Ikea. Veldig sjarmerende å servere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #3 Del Skrevet 24. juli 2005 takk for svar! Jeg har de, men det er mer praktiskt med poser. Må jo være å få kjøpt siden det er med i artikkelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainaen Skrevet 25. juli 2005 #4 Del Skrevet 25. juli 2005 HEISANN!!! Jeg har isterningsposer med hjerter Og de er kjøpt på JERNIA Hjertene er på størrelse med vanlige isbiter, også tror jeg det var 20 poser i en pakke !!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #5 Del Skrevet 25. juli 2005 TUSEN, TUSEN TAKK FOR INFORMASKJONEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #6 Del Skrevet 26. juli 2005 Ingen hadde de tre nærmeste jernina butikkene hadde eller hadde hatte disse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lina Skrevet 26. juli 2005 #7 Del Skrevet 26. juli 2005 IKEA har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 26. juli 2005 #8 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg har sett på BILTEMA og på AHLENS..... Vedlig rimelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #9 Del Skrevet 26. juli 2005 Har ikke sett POSENE der, kun isbitformer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå